Ik ga voor een Bavaria 8.6 straksquote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond maar eens een Duvel uit eigen voorraad
Die vind ik net iets te zwaar voor een zomerse dag (oke, lente), maar dat er vanaaf speciaalbier gedronken wordt hier is een feit!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond maar eens een Duvel uit eigen voorraad
Geen appletini voor jou?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik net iets te zwaar voor een zomerse dag (oke, lente), maar dat er vanaaf speciaalbier gedronken wordt hier is een feit!Ik had laatst een lekkere, maar ben de naam kwijt
Strand- en zwembadbier!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik net iets te zwaar voor een zomerse dag (oke, lente), maar dat er vanaaf speciaalbier gedronken wordt hier is een feit!Ik had laatst een lekkere, maar ben de naam kwijt
Ziet eruit als te slap Mexicaans bier...quote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand- en zwembadbier!
[ afbeelding ]
Lelijke dame jonguh.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand- en zwembadbier!
[ afbeelding ]
Ziet er uit als Salitos/Desperados/Corona/Allerleianderestrandterrasbiertjesquote:Op woensdag 2 april 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ziet eruit als te slap Mexicaans bier...
Maar dat is het schijnbaar niet
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasp*quote:Op woensdag 2 april 2014 15:45 schreef Q. het volgende:
Ik moet het bier even overslaan, die bierbuik wil nog maar niet weg gaan. Meer sporten. Minder bier. [ afbeelding ]
Soms is er een grens bereikt StBaby. Ik snap dat. Je kan niet eeuwig uitdijen!quote:
Nog nooit van dat merk gehoordquote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand- en zwembadbier!
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, slappe Mexicaanse biertjes (Salitos ken ik overigens niet).quote:Op woensdag 2 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er uit als Salitos/Desperados/Corona/Allerleianderestrandterrasbiertjes
Dat snap ik, daarom sport ik ook meer. Maar minder bier, dat nooit!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is er een grens bereikt StBaby. Ik snap dat. Je kan niet eeuwig uitdijen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |