abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140657278
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef jvo91 het volgende:

[..]

Succes alvast, hopelijk duurt het niet zo lang en mag er toch wel vanuit gaan dat je niet een nadeel hebt in bij de laatste groep te horen!!
Thanks! 5 juni ben ik aan de beurt!

Ik heb een redelijke conditie, al zeg ik het zelf. Toch maakt het me wel een beetje bang al die reacties op het internet wat betreft de zwaarte van de test.

Regelmatig hardlopen en krachttraining moet voldoende zijn toch? Op karakter schijn je ook ver te kunnen komen.
You know you are a pilot when...
You drive off a cliff, and your last words are "Gear up!"
pi_140657597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:04 schreef PPLDude het volgende:

[..]

Thanks! 5 juni ben ik aan de beurt!

Ik heb een redelijke conditie, al zeg ik het zelf. Toch maakt het me wel een beetje bang al die reacties op het internet wat betreft de zwaarte van de test.

Regelmatig hardlopen en krachttraining moet voldoende zijn toch? Op karakter schijn je ook ver te kunnen komen.
Zelfs ik heb hem gehaald :')
Met regelmatig hardlopen en krachttraining haal je hem makkelijk ^O^
pi_140657684
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Mocht het nu niet lukken is de Marechaussee niet wat?
Volgensmij is dat moeilijker om bij te komen ;)
This is it, fuck it, it is what it is!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:08:44 #298
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140667349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:30 schreef Zebase het volgende:

[..]

Volgensmij is dat moeilijker om bij te komen ;)
Ik weet het niet maar ik zou het in ieder geval niet willen. In heel Nederland tewerkgesteld kunnen worden, een beetje suf de paardenstallen van de koningin prinses moeten bewaken, dat ceremoniėle gedoe. Marechaussee-medewerkers zijn soldaten die ook douanewerk doen, dat is een andere tak van sport dan de politie. Ik heb de indruk dat ze wat fitter zijn dan onze politie-agenten afgaande op die keren dat ik hen heb zien rondlopen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140696748
Als je echt fit wilt zijn voor je werk moet je richting defensie, denk aan de KCT of de Korps mariniers.
Verder lijkt de politie een stuk moeilijker dan de Marechaussee. Bekijk alleen al de keuring van de politie en defensie. Las dat je bij de politie 10% kans hebt om door te gaan.
pi_140697830
Heb je geen vrienden of ambitie? Kom dan bij de Politie!

(Heb ik zojuist ergens gehoord. Misschien heeft het een toegevoegde waarde op dit topic..)
pi_140698520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:42 schreef jor177 het volgende:
Heb je geen vrienden of ambitie? Kom dan bij de Politie!

(Heb ik zojuist ergens gehoord. Misschien heeft het een toegevoegde waarde op dit topic..)
Beter dan vrachtwagenchauffeur lijkt mij zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')