Thanks! 5 juni ben ik aan de beurt!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef jvo91 het volgende:
[..]
Succes alvast, hopelijk duurt het niet zo lang en mag er toch wel vanuit gaan dat je niet een nadeel hebt in bij de laatste groep te horen!!
Zelfs ik heb hem gehaaldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:04 schreef PPLDude het volgende:
[..]
Thanks! 5 juni ben ik aan de beurt!
Ik heb een redelijke conditie, al zeg ik het zelf. Toch maakt het me wel een beetje bang al die reacties op het internet wat betreft de zwaarte van de test.
Regelmatig hardlopen en krachttraining moet voldoende zijn toch? Op karakter schijn je ook ver te kunnen komen.
Volgensmij is dat moeilijker om bij te komenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mocht het nu niet lukken is de Marechaussee niet wat?
Ik weet het niet maar ik zou het in ieder geval niet willen. In heel Nederland tewerkgesteld kunnen worden, een beetje suf de paardenstallen van de koningin prinses moeten bewaken, dat ceremoniėle gedoe. Marechaussee-medewerkers zijn soldaten die ook douanewerk doen, dat is een andere tak van sport dan de politie. Ik heb de indruk dat ze wat fitter zijn dan onze politie-agenten afgaande op die keren dat ik hen heb zien rondlopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:30 schreef Zebase het volgende:
[..]
Volgensmij is dat moeilijker om bij te komen
Beter dan vrachtwagenchauffeur lijkt mij zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:42 schreef jor177 het volgende:
Heb je geen vrienden of ambitie? Kom dan bij de Politie!
(Heb ik zojuist ergens gehoord. Misschien heeft het een toegevoegde waarde op dit topic..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |