Mwoh, de Griek die ik gewend ben had een vleesschotel met allerlei dingen en een beetje gehakt, dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoewel ze normaliter toch erg veel gehakt gebruiken in de Griekse keuken.
Met een fietsenrek en wat bebording?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Wauser.. Die liep met allerlei troep over straat.
ik denk veel kots en poepquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zo'n Griekse cel er van binnen uitziet.
hmm, dat is dan wel jammer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
veel dagen ja maar qua uren valt t tegen hoor
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo, schoonheid.
***** BIJNA WEEKEND *****
IK WIL NIET MEER WERKEN.
***** EINDE BERICHT *****
Ik ook. Schoonmaken, opruimen, boodschappen doen, klusjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al weekendAlleen moet ik gewoon werken in mijn weekend
Schoonmaken, opruimen en boodschappen doen heb ik gelukkig net gedaan. Ik ga nu even met de beentje omhoog. Vanavond met de beentjes wijdquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Schoonmaken, opruimen, boodschappen doen, klusjes..
.
Vanaamd eerst maar eens met de beentjes omhoog..
Oh, is dat uitgelekt ja?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
NWS / McDonalds stopt verkoop wrap na dood Nederlandse klant
'De verkoopmedewerkster had de gast erop moeten attenderen dat het niet meer de honingmosterdsaus maar satésaus was'. Wat al bijna een maand zo wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk. Belachelijk trouwens. Wat kan McD er nou aan doen dat iemand allergisch is.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond met de beentjes wijd
Dat verschil ruik/proef je ook niet hè.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'De verkoopmedewerkster had de gast erop moeten attenderen dat het niet meer de honingmosterdsaus maar satésaus was'. Wat al bijna een maand zo was
Ja, preciesquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat verschil ruik/proef je ook niet hè..
staat ook uit respect voor de familie van de jongen... mja netjes maar mcd kan geen allergie ruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk. Belachelijk trouwens. Wat kan McD er nou aan doen dat iemand allergisch is.
Ja, dat slaat al helemaal nergens op. Ik snap het wel, want imago. Maar toch... we gaan AH toch ook niet kwalijk nemen dat er mensen doodgaan aan een allergie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
staat ook uit respect voor de familie van de jongen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |