Hij is niet verliefd. Maar wat niet is kan nog komen. Opgeven is voor mietjesquote:
Ik krijg:quote:Op donderdag 3 april 2014 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Lekker smikkelen dus. Je kan het hebben, dat scheelt.
[..]
Da's ook niet geheel onbelangrijk. Krijg je daarnaast nog meer supplementen?
Goedemorgen Nathquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is niet verliefd. Maar wat niet is kan nog komen. Opgeven is voor mietjes
Goedemorgen lieverdquote:
Aight, veel plezierquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo meissiequote:
6 uur beginnen met oppassen.. half 1 kids in auto mee naar gezin 2 daar tot 5 oppassen en half 7 bij kartplaza beginnenquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, wat doe je zoal op zo'n dag dan?
loopt wel los.. veel afwisseling toepassen haha..quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goeiedag eem!
Zo lang is die van mij gelukkig niet. Sterkte vandaag
you go girl.. gooi je charmes in de strijd!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dondersquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
6 uur beginnen met oppassen.. half 1 kids in auto mee naar gezin 2 daar tot 5 oppassen en half 7 bij kartplaza beginnen
uhhmmm ja en nee.. haha de tijd dak 4 kids tegelijk heb verdien ik 20 per uur.. maar nu heb k er maar 1 dus verdien k er maar 5 in t uur... kan er eigenlijk niet uit maar goed is vriendin van mij. . En tis een schatje.. dat helptquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
verdient dat nog een beetje dan? zo druk zijn op een dag?
oke, en doe je dat nog een beetje wit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhmmm ja en nee.. haha de tijd dak 4 kids tegelijk heb verdien ik 20 per uur.. maar nu heb k er maar 1 dus verdien k er maar 5 in t uur... kan er eigenlijk niet uit maar goed is vriendin van mij. . En tis een schatje.. dat helpt
alles is wit... in principe heb ik eigen bedrijfje..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, en doe je dat nog een beetje wit?
je mag ook wel een keer op mij passen. er wordt gezegd dat ik soms ook net een klein kind ben
ah oke. maar blijft er dan nog wel wat over? of verdien je gewoon bergen met geld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alles is wit... in principe heb ik eigen bedrijfje..
oke, ik komquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alles is wit... in principe heb ik eigen bedrijfje..
Kom maar hoor... word wel gezegd dat ik streng ben..![]()
Jij bazinquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
you go girl.. gooi je charmes in de strijd!!
niet genoeg.. daarom ook weer naar school...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah oke. maar blijft er dan nog wel wat over? of verdien je gewoon bergen met geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |