quote:Op woensdag 2 april 2014 10:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhh ik verwachtte een abnormaal dier... maar tis een katje
Huh?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die van mei kan ik niet in stemmen
Voor het uitvak in het kader van 1 april?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
Vanavond naar Twente. Kreeg een vrijkaartje van mijn schoonvader. In m'n eentje.. Maar ja, gratiz is gratiz.
ja.... als goed is sta k ook in de meetingdinges... alleen heb ik alles optioneel gelaten...quote:
...in de verkeerde maand...quote:Op woensdag 2 april 2014 10:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja.... als goed is sta k ook in de meetingdinges... alleen heb ik alles optioneel gelaten...
Zal wel weer een top wedstrijd worden vanavondquote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
Vanavond naar Twente. Kreeg een vrijkaartje van mijn schoonvader. In m'n eentje.. Maar ja, gratiz is gratiz.
Ik heb sinds kort de HTC One, bazentelefoonquote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Redbaron het volgende:
pff batterij van de telefoon begint aardig op te raken. Zelfs met de lader erin loopt ie leeg
volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken maar ik twijfel tussen de nieuwe HTC of de S5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |