Dat jij je nog in die auto durft te vertonenquote:Op woensdag 2 april 2014 08:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zou mijn auto graag willen uit en weer invoeren want dat stomme 1tje sloopt het aanzicht van mijn kenteken
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat jij je nog in die auto durft te vertonen
De kentekenplaat bleef er van rottigheid afvallen?quote:
Echt? Dat past toch heul niet boven dat streepjequote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef densmee het volgende:
er reed hier een bus rond met een 12 of 13
Het ene cijfer boven het ene streepje, het andere boven het andere.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt? Dat past toch heul niet boven dat streepje?
Dan krijgen we breukenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het ene cijfer boven het ene streepje, het andere boven het andere.
Pics or gtfo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef densmee het volgende:
er reed hier een bus rond met een 12 of 13
dat is ook je verdiende straf als je 9 keer je nummerplaat kwijtraaktquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:21 schreef matig het volgende:
Heb wel eens een 9 gezien op een oude Volvo. Volgens mij kan hoger dan 9 ook niet, dan moet je een nieuw kenteken aanvragen.
In- en uitvoer helpt niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zou mijn auto graag willen uit en weer invoeren want dat stomme 1tje sloopt het aanzicht van mijn kenteken
Oude kenteken krijg je dan terug, incl duplicaatcode.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Komen er dan geen nieuwe platen op?
Dat is pas een duplicaatcodefetisjquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Oude kenteken krijg je dan terug, incl duplicaatcode.
Ik ken iemand die zijn Porsche op die manier van een duplicaatcode wilde redden... Lukte niet.
O, bij mij gaat de auto er ook uit als er zo'n pauper eentje bij moet.quote:
Ik weet dat je daar niet uniek in bent, maar ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen wat iemand zo'n 1tje nu uitmaakt. Was is nu het punt van zo'n ding?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, bij mij gaat de auto er ook uit als er zo'n pauper eentje bij moet.
Of ik zet de auto weer op Duits kenteken... Al vindt mijn vrouw dat niet zo leuk...
Het doet afbreuk aan de auto vind ik. Nou doen kentekenplaten dat per definitie al, maar toch...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:17 schreef CafeRoker het volgende:
Ik weet dat je daar niet uniek in bent, maar ik kan me echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen wat iemand zo'n 1tje nu uitmaakt. Was is nu het punt van zo'n ding?
Ik heb ook een 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |