Dat jij je nog in die auto durft te vertonenquote:Op woensdag 2 april 2014 08:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zou mijn auto graag willen uit en weer invoeren want dat stomme 1tje sloopt het aanzicht van mijn kenteken
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat jij je nog in die auto durft te vertonen
De kentekenplaat bleef er van rottigheid afvallen?quote:
Echt? Dat past toch heul niet boven dat streepjequote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef densmee het volgende:
er reed hier een bus rond met een 12 of 13
Het ene cijfer boven het ene streepje, het andere boven het andere.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt? Dat past toch heul niet boven dat streepje?
Dan krijgen we breukenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het ene cijfer boven het ene streepje, het andere boven het andere.
Pics or gtfo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef densmee het volgende:
er reed hier een bus rond met een 12 of 13
dat is ook je verdiende straf als je 9 keer je nummerplaat kwijtraaktquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:21 schreef matig het volgende:
Heb wel eens een 9 gezien op een oude Volvo. Volgens mij kan hoger dan 9 ook niet, dan moet je een nieuw kenteken aanvragen.
In- en uitvoer helpt niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zou mijn auto graag willen uit en weer invoeren want dat stomme 1tje sloopt het aanzicht van mijn kenteken
Oude kenteken krijg je dan terug, incl duplicaatcode.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Komen er dan geen nieuwe platen op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |