Hoezo staat vrijgezel staan gelijk aan geen idee hebben hoe een relatie werkt?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een mogelijkheid.
Neemt niet weg dat hij al veel verder is dan het gros hier. En dat gros staat vooraan om te vertellen hoe het wel of niet moet.
Dan vergeten we even dat datzelfde gros vrijgezel is enz.
Tssk. Dan ga ik wel naar een andere sekte.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fera is onderweg om oneervol ontslagen te worden
Welk mokkel?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan wel dat mokkel vervangen worden met iets beters?
Je kan het zelfs omdraaien. Iemand die al lang in een gelukkige relatie zit hoeft helemaal niet meer te weten hoe al dat versiergebeuren allemaal werkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo staat vrijgezel staan gelijk aan geen idee hebben hoe een relatie werkt?
Doei.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm goede reden om niet meer in dit topic te posten.
En ook niet hoe het in een relatie werkt. Een gladde zee maakt geen goede kapiteinquote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan het zelfs omdraaien. Iemand die al lang in een gelukkige relatie zit hoeft helemaal niet meer te weten hoe al dat versiergebeuren allemaal werkt.
Dezequote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Begin gewoon je eigen sekte, empire feer ofzoquote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Tssk. Dan ga ik wel naar een andere sekte.
Damn. Ben jelly op haar vetschort.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Donequote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee niet gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word wel een heiden.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Begin gewoon je eigen sekte, empire feer ofzo
quote:
Werkt 2 kanten op natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ook niet hoe het in een relatie werkt. Een gladde zee maakt geen goede kapitein
Dagquote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Je had het over iets beters, en om nou foto's van jou mokkels hier te plaatsen gaat mij ietwat verquote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over een walvis of wel?
Daar schijnt ook al een cult in te bestaanquote:
Pagan/wicca?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Daar schijnt ook al een cult in te bestaan
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je had het over iets beters, en om nou foto's van jouw mokkels hier te plaatsen gaat mij ietwat ver
Moet eerst van m'n geloof afvallen.quote:
Geen idee, geloof t wel jaquote:
Alsof jij dat weetquote:Op woensdag 2 april 2014 01:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je had het over iets beters, en om nou foto's van jou mokkels hier te plaatsen gaat mij ietwat ver
Je bent altijd welkom bij mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jelly = jealous = jaloers.quote:
Ik aanbid je nu al.quote:
* Fera geeft elleboog.quote:
quote:
Sue me.quote:
Over 10 dagen kun je het echt doenquote:
jellyous!quote:
You better be worth it.quote:
Geen probleem. Jelly is ook gewoon heel lekker.quote:
Zo lang?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef zeefje het volgende:
Slapeloos. En over 6 uur op. Gelukkig kan ik 4 uur in de trein slapen
Je gaat naar Parijs?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef zeefje het volgende:
Hep zal mijn redder zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat naar de hel, waar je tot in de eeuwigheid flauwe Fax grappen moet aanhoren
Verwacht je anders bij mij dan?quote:
Ik denk dat ik dat helemaal niet erg zou vindenquote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat naar de hel, waar je tot in de eeuwigheid flauwe Fax grappen moet aanhoren
Moet jij nog bukken ja?quote:
Zocht er iemand een advocaat?quote:
De verlosser.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ohja, morgen naar de psych. Trusten. Superdoei
Alles is nog mogelijk.quote:
Owquote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat helemaal niet erg zou vinden
Positieve insteekquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang ben jij ook weer niet schat
Inb4 Faxiequote:
Ga je van Maastricht naar Groningen?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef zeefje het volgende:
Ja dan weet ik het ook niet hoorquote:
Jammer dit.quote:
3 kilo maar liefst.quote:
Ah. Hamburgquote:
4 uur in de trein zitten voor een kwartiertje plezier, dat doe jij toch ook niet? En dan weer 4 uur terug..quote:
Hard.quote:
Kwartiertjequote:Op woensdag 2 april 2014 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
4 uur in de trein zitten voor een kwartiertje plezier, dat doe jij toch ook niet? En dan weer 4 uur terug..
Euh nee dank je.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wil je ook mee? Lekker gezellig samen
Kwartier?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
4 uur in de trein zitten voor een kwartiertje plezier, dat doe jij toch ook niet? En dan weer 4 uur terug..
Dat is wel heel kort. Een hele nacht is toch geen opgave lijkt me?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |