SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Heeft net zoveel nut als liken tegen die koniquote:Op woensdag 2 april 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin dat vrouwen een no make-up selfie gaan posten op facebook om borstkanker ofzo?
Eens jaquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
AandachtshoerenGewoon doneren en je bek dicht houden.
Vooral als ze al gepeld en hapklaar zijn voorgehangen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
haha littlerabbit houdt van bananen
#nohomoquote:Op woensdag 2 april 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral als ze al gepeld en hapklaar zijn voorgehangen.
Je schuldgevoel en zonde afkopen was nog nooit zo makkelijk. Al ben ik dan wel weer zo dat ik mensen met teveel van die onzin zonder na te denken van FB gooiquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft net zoveel nut als liken tegen die koni
Dat spreekt voor zich enkel gemakzucht.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
haha littlerabbit houdt van bananen
Liev.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hoe die kat het konijn naderhand ook nog even aait met de achterpoot, koetsie koetsie kjoe
en nu ben ik weg.
slaapzacht LRquote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hoe die kat het konijn naderhand ook nog even aait met de achterpoot, koetsie koetsie kjoe
en nu ben ik weg.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik ben mij eerst nog slaap klaar aan het maken. Slaapmutsje op en dergelijke
[ afbeelding ]
Tijd voor BSG. Ik kan niet slapen.quote:
Ja. Kate is van Lost.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor BSG. Ik kan niet slapen.
Ze heet overigens Kara en geen Kate. Ik moest al zo hard nadenken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:34 schreef Goedzooi het volgende:
Het toneelstuk van school was een 1-april grap![]()
ik wilde al kaarten gaan bestellenquote:
not much.quote:
proficiat!quote:Op woensdag 2 april 2014 10:41 schreef Goedzooi het volgende:
Gister geslaagd voor mijn theorie examen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 april 2014 10:41 schreef Goedzooi het volgende:
praktijk al gepland?quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 april 2014 10:41 schreef Goedzooi het volgende:
Nee, dat gaat nog wel even duren denk ik. Ik moet eerst leren om de koppeling onder controle te krijgen.quote:
ach, dat went welquote:Op woensdag 2 april 2014 10:46 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog wel even duren denk ik. Ik moet eerst leren om de koppeling onder controle te krijgen.
Ik ben gestopt met tellen, ik heb al wel een pakket opgemaakt met iets van 30 lessen erin...quote:Op woensdag 2 april 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, dat went wel
hoeveel lessen heb je al?
Komt wel goed, gewoon blijven oefenen en anders tips vragen aan je instructeur/instructricequote:Op woensdag 2 april 2014 10:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen, ik heb al wel een pakket opgemaakt met iets van 30 lessen erin...
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen, ik heb al wel een pakket opgemaakt met iets van 30 lessen erin...
vast wel, niet iedereen is even snel met zoiets leren.quote:
zit al over de 76.000quote:Op woensdag 2 april 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
Als ik 4 jaar lid ben moet ik ong. op 100.000 posts zitten
Waarom zou je fok niet nu kunnen verlaten dan ?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop dat er een moment komt dat ik FOK kan verlaten, maar dat moment zal nog wel even duren
Kom altijd weer terugquote:Op woensdag 2 april 2014 11:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou je fok niet nu kunnen verlaten dan ?
misschien tijd voor een kloon voordat ik de 100 bereikquote:
een groentje, wat schattigquote:
58000quote:Op woensdag 2 april 2014 11:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit mobiel. Wie kijkt voor mij even hoeve posts ik heb ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste heb ik echt gekregen en onderste besteld op Ebay. Is voor mijn nieuwe hobby FilofaxYour beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]oew, mijn horloge komt vandaag binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste heb ik echt gekregen en onderste besteld op Ebay. Is voor mijn nieuwe hobby Filofax
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oeh leukquote:Op woensdag 2 april 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, mijn horloge komt vandaag binnen
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh leukPakketjes ontvangen is altijd leuk
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik dan altijd weer langs mn ouders moet om het daar op te halen
laat alles bij mn ouders bezorgen, omdat mn moeder meestal thuis is en ik nietquote:
Oh haha slimquote:Op woensdag 2 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat alles bij mn ouders bezorgen, omdat mn moeder meestal thuis is en ik niet
waar wil je heen?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het toch wel spannend. Ik wil hier weg over een paar maanden.. Maar ik wil zo graag dat mijn vriend meegaat
Jij moet Google Maps gisteren helemaal bekeken hebben, toch?quote:
ik wil ook verhuizenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar een huurhuis gewoon binnen eigen gemeente
Neen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij moet Google Maps gisteren helemaal bekeken hebben, toch?
Ja geld is bij mij ook het probleemquote:
WHAT THE FUCK IS DITquote:
ik hoef niet veel. zo'n 20.000 euro is zat opquote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geld is bij mij ook het probleemAls ik samen zou gaan wonen kan ik dat wel elk moment maar als ik alleen ergens ga wonen moet ik toch echt eerst mijn 2 kleine schulden wegwerken (wil ik sowieso eigenlijk maar als ik samenwoon heb ik meer vrijheid om het dan verder af te lossen)
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef niet veel. zo'n 20.000 euro is zat op
Neen, helaas was ik bezig met andere dingenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK IS DIT![]()
Ik moest meteen aan jouw denken! 150 pokemon zoeken op Google Maps
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, helaas was ik bezig met andere dingen
de meeste huizen die ik leuk vind kosten zo'n 15 tot 20000 meer dan wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgenquote:
Oh hypotheek, nee dat doe ik sowieso niet. Gewoon een huurhuisje, kostten echt geen fuck hier in Emmenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste huizen die ik leuk vind kosten zo'n 15 tot 20000 meer dan wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen
mwa, gehuurd zit ik alquote:Op woensdag 2 april 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hypotheek, nee dat doe ik sowieso niet. Gewoon een huurhuisje, kostten echt geen fuck hier in Emmen
Ik heb wel alles gelezen jaquote:Op woensdag 2 april 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
GC / Pokemon Trainer worden met Google Maps! (1 April grap van Google)
Tja dat weet je met geen een relatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook alleen maar opties voor huisjes voor mij alleen. Vet kut dat je nooit weet hoe je relatie gaat lopen over een tijdje.. Ik wil dus graag opties nemen voor grotere huisjes en dichter bij zijn werk, alleen heb ik misschien (ga ik niet vanuit) geen relatie meer tegen die tijd. Zit ik met al die opties
We wonen nu ook al 3 maanden 24/7 samen op mijn kamer en dat gaat goed
Daarom. Ik vind het dus ook moeilijk om opties nu erbij te nemen.. gericht op hem (dus wat ik zei meer slaapkamers en dichterbij zijn werk dan de opties die ik nu heb). Maar het is misschien wel slim om te doen. Want als het over een half jaar toch nog goed gaat en hij wilt wel samenwonen dan heb ik tenminste opties staanquote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja dat weet je met geen een relatie.
Als hij op het moment de grote kost winnaar is lijkt mij een goed plan om dichter bij zijn werk te wonen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind het dus ook moeilijk om opties nu erbij te nemen.. gericht op hem (dus wat ik zei meer slaapkamers en dichterbij zijn werk dan de opties die ik nu heb). Maar het is misschien wel slim om te doen. Want als het over een half jaar toch nog goed gaat en hij wilt wel samenwonen dan heb ik tenminste opties staan
Ik leef op een uitkering (en stufi op dat moment) en hij heeft gewoon een baan van 40 uur per week en hij heeft geen rijbewijs. Met mooi weer is een stukje fietsen niet erg maar ik zit vooral met rot weer in gedachte.. Dan is het toch fijn om binnen 10 minuten op je werk te kunnen zijn. Ik ga het maar gewoon doenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als hij op het moment de grote kost winnaar is lijkt mij een goed plan om dichter bij zijn werk te wonen.
Das zuurquote:Op woensdag 2 april 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste huizen die ik leuk vind kosten zo'n 15 tot 20000 meer dan wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen
Unfquote:
Wij zitten ook al te kijken voor een koopwoningquote:Op woensdag 2 april 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Unf
nja, ben me nu eens aan het verdiepen in startersleningen. misschien is dat nog interessant
nee joh, blijf lekker braboquote:Op woensdag 2 april 2014 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij zitten ook al te kijken voor een koopwoningiets meer richting mijn werk
Samenwonen in een groter huisje is wel echt heel tofquote:Op woensdag 2 april 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik leef op een uitkering (en stufi op dat moment) en hij heeft gewoon een baan van 40 uur per week en hij heeft geen rijbewijs. Met mooi weer is een stukje fietsen niet erg maar ik zit vooral met rot weer in gedachte.. Dan is het toch fijn om binnen 10 minuten op je werk te kunnen zijn. Ik ga het maar gewoon doen
Ik zit nu al de hele tijd met hem op mijn kamer, ik heb echt enorme ruimte te kort. Ik wil straks echt heel veel ruimte zodat ook zijn spullen normaal ergens kwijt kunnenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Samenwonen in een groter huisje is wel echt heel tofOf tenminste, dat kan het zijn
Wij zaten eerst ook een paar maanden in een studioging goed, maar wel erg knus
Hehe maar tis zo ver. En Utrecht lijkt me ook wel leukquote:Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, blijf lekker brabo
maar met zn 2en krijg je altijd veel meer geld
ik wacht sowieso maar ff of ik die andere baan krijgquote:Op woensdag 2 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe maar tis zo ver. En Utrecht lijkt me ook wel leukof weer terug naar Almere
_
Erm, volgens mij bij ons iets van 225.000 met zn tweeën op onze huidige inkomens? Ik verdien nog niet zoveel, maar dat gaat sowieso veranderen (zei ze vol zelfvertrouwen). Dus ik weet niet of dat veel meer is.
Vind je dat trouwens niet eng?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht sowieso maar ff of ik die andere baan krijg
ach ja, moet een beetje spannend zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind je dat trouwens niet eng?met een nieuwe baan en dan een huis kopen?
neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 2 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe maar tis zo ver. En Utrecht lijkt me ook wel leukof weer terug naar Almere
_
Erm, volgens mij bij ons iets van 225.000 met zn tweeën op onze huidige inkomens? Ik verdien nog niet zoveel, maar dat gaat sowieso veranderen (zei ze vol zelfvertrouwen). Dus ik weet niet of dat veel meer is.
Ja je moet ook wel een beetje kunnen leven. Hebben jullie wel iets van een schuur/box ofzo? Dat hadden wij wel in die studio en dat was wel heel fijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit nu al de hele tijd met hem op mijn kamer, ik heb echt enorme ruimte te kort. Ik wil straks echt heel veel ruimte zodat ook zijn spullen normaal ergens kwijt kunnen
Nope. Mijn vriend heeft hier zelf ook ook een kamer maar dat is echt 1 grote bende. Hij is daar alleen nog geweest om dingen te pakken en alles ligt over de kop (matrassen, banken etc.). Als hij het daar eens opruimt kunnen we daar misschien onze kleding kwijt. Maar hij vind zijn kamer niet meer belangrijk omdat hij toch bij mij zitquote:Op woensdag 2 april 2014 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja je moet ook wel een beetje kunnen leven. Hebben jullie wel iets van een schuur/box ofzo? Dat hadden wij wel in die studio en dat was wel heel fijn.
Samen met je vriendin een huurhuisje?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil ook heel graag op mezelf maar gaat nog wel ff duen voor ik genoeg geld heb
Ik wil eerst nog op mezelf gaan en zij ook. ik wil beginnen in een leuke huurwoning. Misschien een studio of net iets groter.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met je vriendin een huurhuisje?
Hmm dat is ook leukquote:Op woensdag 2 april 2014 12:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog op mezelf gaan en zij ook. ik wil beginnen in een leuke huurwoning. Misschien een studio of net iets groter.
Als dat zover is dan komt dat welquote:Op woensdag 2 april 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat is ook leuksamenwonen lijkt me toch leuker
Hoe jong?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wonen in de omgeving van Apeldoorn lijkt mij wel chill, lekker groen enzo
Maarja nog jong en blut
Zie DMquote:
Ik dacht dat jij ook fulltime werktequote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil ook heel graag op mezelf maar gaat nog wel ff duen voor ik genoeg geld heb
Dat zei ik ook altijdquote:Op woensdag 2 april 2014 12:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog op mezelf gaan en zij ook. ik wil beginnen in een leuke huurwoning. Misschien een studio of net iets groter.
Geef m een schop dattie die kamer op gaat ruimen! Of pikstraf totdat het leeg isquote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Mijn vriend heeft hier zelf ook ook een kamer maar dat is echt 1 grote bende. Hij is daar alleen nog geweest om dingen te pakken en alles ligt over de kop (matrassen, banken etc.). Als hij het daar eens opruimt kunnen we daar misschien onze kleding kwijt. Maar hij vind zijn kamer niet meer belangrijk omdat hij toch bij mij zit
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geef m een schop dattie die kamer op gaat ruimen! Of pikstraf totdat het leeg is
Ja das toch gewoon zonde van die kamer als je die niet kan gebruiken?quote:
maar pikstrafquote:Op woensdag 2 april 2014 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das toch gewoon zonde van die kamer als je die niet kan gebruiken?
onmenselijk wreedquote:
quote:
Niet te lang natuurlijk want dan heeft de vrouw zichzelf er ook meequote:
Ik werk op basis van hoeveel werk er is op dit moment. Is niet veel.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook fulltime werkte
[..]
Dat zei ik ook altijd![]()
Naja het is niet serieus bedoelt natuurlijk, als je dat soort manipulatieve technieken moet toepassen om iets gedaan te krijgen zit er misschien iets niet helemaal goedquote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
Het is maar waar je waarde aan hecht imo
Te snel/te inconsequent en je verliest je geloofwaardigheid. Wat een dilemma.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet te lang natuurlijk want dan heeft de vrouw zichzelf er ook mee
Oh balen zegquote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik werk op basis van hoeveel werk er is op dit moment. Is niet veel.
Wat stel je voor als ideale oplossing?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te snel/te inconsequent en je verliest je geloofwaardigheid. Wat een dilemma.
als iemand dat ooit bij mij probeert te flikken dan snijd diegene zich daar waarschijnlijk zelf meer mee in de vingersquote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja het is niet serieus bedoelt natuurlijk, als je dat soort manipulatieve technieken moet toepassen om iets gedaan te krijgen zit er misschien iets niet helemaal goed
Materialistische straffen. Ama kan haar kleding niet kwijt, hij houdt helemaal geen kleding meer over.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat stel je voor als ideale oplossing?
waarom gaat ama dan die kamer niet opruimen? zij wilt haar kleding kwijt.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Materialistische straffen. Ama kan haar kleding niet kwijt, hij houdt helemaal geen kleding meer over.
Dat zou mij ook tegenstaan als je samen te weinig ruimte hebt en die kamer volstaat met zijn zooi.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom gaat ama dan die kamer niet opruimen? zij wilt haar kleding kwijt.
Zij wil een leefbaar huis daar waar ze uit liefde haar kamer al heeft moeten delen. De vriend in kwestie buit dit nobele gebaar uit door zijn eigen rotzooi te laten zoals het is denkende dat het vanzelf (Waarschijnlijk Ama) wel een keer goed zal komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom gaat ama dan die kamer niet opruimen? zij wilt haar kleding kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als hij geen zin heeft in opruimen en zij wil alsnog haar kleren kwijt op die kamer wat houd haar dan tegen om alsnog in haar eentje (een deel) van die kamer op te ruimen?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zou mij ook tegenstaan als je samen te weinig ruimte hebt en die kamer volstaat met zijn zooi.
Samen opruimen is wel een idee
Omdat het meer dan twee willekeurige huisgenoten zijn en je zo niet met elkaar om hoort te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar als hij geen zin heeft in opruimen en zij wil alsnog haar kleren kwijt op die kamer wat houd haar dan tegen om alsnog in haar eentje (een deel) van die kamer op te ruimen?
Wat haar tegenhoudt weet ik niet, ik zou het reteirritant vinden om andermans zooi op te moeten gaan ruimen omdat hij mijn eigen ruimte bezet houdtquote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar als hij geen zin heeft in opruimen en zij wil alsnog haar kleren kwijt op die kamer wat houd haar dan tegen om alsnog in haar eentje (een deel) van die kamer op te ruimen?
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het meer dan twee willekeurige huisgenoten zijn en je zo niet met elkaar om hoort te gaan.
gr gr
Ik ben vandaag te moe om mijn onzin lang vol te houden. Tot later
Gewoon zorgen dat er geen troep word gemaakt in jouw ruimte danquote:Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat haar tegenhoudt weet ik niet, ik zou het reteirritant vinden om andermans zooi op te moeten gaan ruimen omdat hij mijn eigen ruimte bezet houdt
troep ≠ ruimte opvullenquote:Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er geen troep word gemaakt in jouw ruimte dan
ZO KOMT HET WEL AAN FLIPSquote:Op woensdag 2 april 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik godverdomme nog nooit zo gesteld.
quote:
Ik weet het. Je houdt niet meer van mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is het nu te laat voor flips
Het is over, ik heb ondertussen al een nieuwe vriendin dus misschien voor jou ook verstandig om verder te gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het. Je houdt niet meer van mij.
Er zijn gelukkig genoeg vissen in de oceaan. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is over, ik heb ondertussen al een nieuwe vriendin dus misschien voor jou ook verstandig om verder te gaan
Het is: vissen in de zee.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig genoeg vissen in de oceaan. Het was leuk je gekend te hebben.
Geen dankquote:Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is: vissen in de zee.
graag gedaan
Ik werk bij een logistiek bedrijf.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh balen zegwaar werk je nu?
Is het ook. Zal van de week wel weer vragen. Maar zelf opruimen kan niet. Hij wilt veel wegdoenquote:Op woensdag 2 april 2014 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das toch gewoon zonde van die kamer als je die niet kan gebruiken?
Ik zag trouwens in het tattoo-topic dat je een tattoo op je voet gaat laten zettenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het ook. Zal van de week wel weer vragen. Maar zelf opruimen kan niet. Hij wilt veel wegdoen
wie/wat/waar?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga binnenkort ook een tattoo laten zetten
Een leren bandje om mijn voet/enkel met gekleurde klaren en dan een touwtje met kralen waar 2 veren aanzitten die op mijn voet komenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag trouwens in het tattoo-topic dat je een tattoo op je voet gaat laten zettenwat ga je zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |