SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Heeft net zoveel nut als liken tegen die koniquote:Op woensdag 2 april 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin dat vrouwen een no make-up selfie gaan posten op facebook om borstkanker ofzo?
Eens jaquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
AandachtshoerenGewoon doneren en je bek dicht houden.
Vooral als ze al gepeld en hapklaar zijn voorgehangen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
haha littlerabbit houdt van bananen
#nohomoquote:Op woensdag 2 april 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral als ze al gepeld en hapklaar zijn voorgehangen.
Je schuldgevoel en zonde afkopen was nog nooit zo makkelijk. Al ben ik dan wel weer zo dat ik mensen met teveel van die onzin zonder na te denken van FB gooiquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft net zoveel nut als liken tegen die koni
Dat spreekt voor zich enkel gemakzucht.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
haha littlerabbit houdt van bananen
Liev.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hoe die kat het konijn naderhand ook nog even aait met de achterpoot, koetsie koetsie kjoe
en nu ben ik weg.
slaapzacht LRquote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hoe die kat het konijn naderhand ook nog even aait met de achterpoot, koetsie koetsie kjoe
en nu ben ik weg.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik ben mij eerst nog slaap klaar aan het maken. Slaapmutsje op en dergelijke
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |