HOI KANEELquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, Fas heeft nu eindelijk haar antwoord.
Intruder alert!quote:
Shoot on sight!quote:
Kaneelquote:
Ah mag ik kijken, ah toeeee?quote:
Ik zie dat als een nee.quote:
Jij wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kaneel
[..]
Ah mag ik kijken, ah toeeee?
Ik dacht dat zij wilde kijken als wij bezig waren?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kaneel
[..]
Ah mag ik kijken, ah toeeee?
Garpje mang.quote:
Het wordt steeds moeilijker om Hep met een ander te zien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij wilde kijken als wij bezig waren?
Mijn hartquote:
Komen we spoedig denk maar achter heh.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij wilde kijken als wij bezig waren?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker om Hep met een ander te zien.
Jeetje. Maar ik kende hem eerderquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker om Hep met een ander te zien.
Jij en ik, en zij en elbee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komen we spoedig denk maar achter heh.
En dan elkaar romantisch garnalen voeren?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje. Maar ik kende hem eerder
[..]
Jij en ik, en zij en elbee.
Je zei dat ik 'm mocht hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje. Maar ik kende hem eerder
[..]
Jij en ik, en zij en elbee.
Word ik nu gezien als bezit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Sorry. Ik zal je vrij laten. Ook al doet het pijn.quote:
Enorm romantisch wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan elkaar romantisch garnalen voeren?
Dan is er maar 1 oplossing...quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
En ik ga niks met een vrouw doen. Forget it.Praatjes vullen geen gaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vent in je ui is toch die retard met neo-nazistisch gedachtegoed?quote:
Als een trouwe viervoeter keer ik terugquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal je vrij laten. Ook al doet het pijn.
En ik ga niks met een vrouw doen. Forget it.En Rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En ik ga niks met een vrouw doen. Forget it.En ik wou net fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ga niks met een vrouw doen. Forget it.Ik laat mn snor wel staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Het wordt met de dag een beter planquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm romantisch wel.
2de dubbeldate die ik ooit had dan
[..]
Dan is er maar 1 oplossing...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als een trouwe viervoeter keer ik terug
Ik weet niet wat je onder neo-nazistisch ziet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent in je ui is toch die retard met neo-nazistisch gedachtegoed?
Je hebt gelijk.quote:
Boven of onder?quote:
Ik probeer lid te worden van het Faxisme.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faxie valt af en toe nog mee met jullie!
Ze zouden een volwaardige leden van m'n sekte zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faxie valt af en toe nog mee met jullie!
Is op uitnodiging toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer lid te worden van het Faxisme.
Volgens mij gaat het via naaktpics.quote:
Wat zijn die mysterieuze voorwaarden dan, O Grote Leider?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen![]()
Alleen je moet natuurlijk wel aan de voorwaarden voldoen
Nein!quote:
Dat weet je toch al?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zijn die mysterieuze voorwaarden dan, O Grote Leider?
O, dan laat mijn geheugen mij in de steek.quote:
Dat is alsof je een pakje kauwgom ruilt tegen een goudstaaf.quote:
Jij hebt je al wel bewezenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan laat mijn geheugen mij in de steek.
Goeden ruil.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is alsof je een pakje kauwgom ruilt tegen een goudstaaf.
Een geaderde goudstaafquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij de goudstaaf van jou is.quote:
Oh snap!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Wandeling, ergens wat drinken, thuis filmpje kijken, hele nacht hete seks hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, als je morgenavond mocht doorbrengen met de vrouw van je dromen, wat zou je dan doen?
Volgens mij snap je me niet.quote:
Hm. En wat maakt de vrouw zo ideaal?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wandeling, ergens wat drinken, thuis filmpje kijken, hele nacht hete seks hebben
Cameron Diaz?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
Kaneel is morgenavond met de vrouw van z'n dromen?
Het is hem van harte gegundquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
Stout naar de wereld, maar lief naar mijquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm. En wat maakt de vrouw zo ideaal?
Dat in ieder geval.quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
Jaren geleden misschien. Nu niet meer.quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stout naar de wereld, maar lief naar mij
Een soort Fas, maar dan heteroquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
[..]
Jaren geleden misschien. Nu niet meer.
[..]
Hmm.
Ik heb het liever andersom eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stout naar de wereld, maar lief naar mij
You're tainted.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wou eerst een golddigger opmerking maken, maar die leek me iets minder lief
[..]
[ afbeelding ]
Jij begraaft je goud liever in haarquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wou eerst een golddigger opmerking maken, maar die leek me iets minder lief
[..]
[ afbeelding ]
quote:
NIET TOGETIC.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera!
Togetic is doodKingdra kutbeest
Alsof jij nooit zoiets zou zeggen. Pls.quote:
Kunnen Pokémon doodgaan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera!
Togetic is doodKingdra kutbeest
Met Nuzlocke wel.quote:
Melvin de Slowbro heeft wraak genomen met Icepunch. Maar tochquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
NIET TOGETIC.
Die Kingdra heb ik altijd gehaat.Trainde altijd fucking hard om dat beest te slopen.
Nee, ik ben geen Faxiequote:
M'n eigen, hing even in de weg ja.quote:
Melvin.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Melvin de Slowbro heeft wraak genomen met Icepunch. Maar toch
Nu moet ik kijken wie Togetic gaat vervangen....
R.I.P.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Togetic voegt zich bij Anne de Hoothoot en Binky de Haunter in de Deathbox
Da's lastig als je zo laag bij de grond zit jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Faxie
[..]
M'n eigen, hing even in de weg ja.
De struggles manquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's lastig als je zo laag bij de grond zit ja
?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, we hebben nog in de pc:
Gerrit de Krabby,
Lilian de Shellder
Henry de Raticate
Boris de Growlithe
Fodder de Geodude
Petra de Geodude
V de Jigglypuff
Frans de Ratata
Gijs de Wooper
Lisanne de Clefairy
Shuckie de Shuckle
Matt de Pidgeotto
Jordy de Paras.
Als het een vrouwtje is, kan dat best.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
R.I.P.
Vernoem je volgende poké naar mij.
Awww. Boris.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerrit de Krabby,
Lilian de Shellder
Henry de Raticate
Boris de Growlithe
Fodder de Geodude
Petra de Geodude
V de Jigglypuff
Frans de Ratata
Gijs de Wooper
Lisanne de Clefairy
Shuckie de Shuckle
Matt de Pidgeotto
Jordy de Paras.
Wat een kutbeestenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerrit de Krabby,
Lilian de Shellder
Henry de Raticate
Boris de Growlithe
Fodder de Geodude
Petra de Geodude
V de Jigglypuff
Frans de Ratata
Gijs de Wooper
Lisanne de Clefairy
Shuckie de Shuckle
Matt de Pidgeotto
Jordy de Paras.
quote:
???quote:
Nuzlocke is anders hè.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een kutbeesten
Boris is nog de beste uit je hele lijst...
Squirtlequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
???
Kinderen en hun nieuwe speeltjes. In mijn tijd had je Charmander, Bulbasaur en Squirtle.
Dat is een bepaalde manier van spelen, een uitdaging. Zitten bepaalde regels aan verbonden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
???
Kinderen en hun nieuwe speeltjes. In mijn tijd had je Charmander, Bulbasaur en Squirtle.
Charmander was stoerder, vuur Pokémonquote:
Fuck no!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Charmander was stoerder, vuur Pokémon
Maar ik heb al Typhlosion.quote:
Ja, maar heb al vuurpoke.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een kutbeesten
Boris is nog de beste uit je hele lijst...
Nuzlocke regels zijn streng. Je beesten mogen niet fainten. Je mag alleen de eerste poke per route vangen etc.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
???
Jaaaaa, Charmander.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Charmander was stoerder, vuur Pokémon
Geheel terecht dit.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, gezeik over die overval in Deurne. Risico van het vak.
Hmmm ... Anders wacht je tot je weer op nieuwe route bent en vang je daar een nieuwe? Krabby > Kingler is ook nog wel oké.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al Typhlosion.
Ik heb niks aan al die beestenAlleen Matt als Fly slaaf.
[..]
Ja, maar heb al vuurpoke.
[..]
Nuzlocke regels zijn streng. Je beesten mogen niet fainten. Je mag alleen de eerste poke per route vangen etc.
Dat is wel stoer! Als ik ooit een 3DS heb oid dan ga ik het eens proberenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Nuzlocke_Challenge
Ja man. Geile boi die Charmander.quote:
Jij hebt smaakquote:
quote:
Ik heb nog wel een gewone DS liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is wel stoer! Als ik ooit een 3DS heb oid dan ga ik het eens proberen
Ben benieuwd of ze gezeikt zouden hebben als het blanke overvallers warenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, gezeik over die overval in Deurne. Risico van het vak.
Nee, dat ze zijn neergeschoten. Die demonstraties zijn helemaal belachelijk 'was een koele gozer'quote:Op woensdag 2 april 2014 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Die demonstraties enzo?
Die kneuzen moeten lekker terug naar morokko gaan.
Dit.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, dat ze zijn neergeschoten. Die demonstraties zijn helemaal belachelijk 'was een koele gozer')))))))))
Ik weet dat we al allemaal plannen voor films en GoT-marathon hebben maar zou dat er ook bij kunnenquote:
Heb al Melvin de Slowbro. Dus Kingler is niet nodig.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Anders wacht je tot je weer op nieuwe route bent en vang je daar een nieuwe? Krabby > Kingler is ook nog wel oké.
Vooral het bijnamen geven is belangrijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is wel stoer! Als ik ooit een 3DS heb oid dan ga ik het eens proberen
Nee, Squirtle moest ik kapot maken. Meestal met pikachu.quote:
Die vrouw moeten ze een lintje geven of die overvallers nou blank, bruin, paars of groen zijn. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd als ze gezeikt zouden hebben als het blanke overvallers waren
Moet maar vakantie opnemen. Hihaho.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet dat we al allemaal plannen voor films en GoT-marathon hebben maar zou dat er ook bij kunnen
Ik deed dat eigenlijk nooitquote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al Melvin de Slowbro. Dus Kingler is niet nodig.
Maar inderdaad hopen op een volgende route.
[..]
Vooral het bijnamen geven is belangrijk.
Dan hecht je echt aan ze.
Dat zeker.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, dat ze zijn neergeschoten. Die demonstraties zijn helemaal belachelijk 'was een koele gozer')))))))))
Picsquote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
met frisse pyjama in net opgemaakt bed.
Ultiem genot dat!quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Ik kom eraan lieverd.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Komt goed uit, want ik heb ook vakantie!quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet maar vakantie opnemen. Hihaho.
#KoosWerkloos
Gaan we eerst knuffelen?quote:
Nee, maar is verplicht met Nuzlocke.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik deed dat eigenlijk nooitik ben mechanisch.
Waar blijven de naaktpics?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Ik wilde toch nog wat van de wereld zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik heb ook vakantie!
Net een cake gebakken. Ben je trots?quote:
Natuurlijk.quote:
Mijn kamer is heel fascinerend, incluis de hoeken ervan.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde toch nog wat van de wereld zien.
Ik zou ze graag allemaal nader willen bekijken.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn kamer is heel fascinerend, incluis de hoeken ervan.
Idd, naaktpicsquote:Op woensdag 2 april 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar is verplicht met Nuzlocke.
"Neeeee! Niet Fera!"
[..]
Waar blijven de naaktpics?
Als hij beter gelukt is dan je kwarktaart welquote:Op woensdag 2 april 2014 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net een cake gebakken. Ben je trots?
Hey VA!quote:
VAtje, lang niet gezien.quote:
Staan die bij jou ook op nummer 1 op je verlanglijstje?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij beter gelukt is dan je kwarktaart wel
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ze graag allemaal nader willen bekijken.
Komt ie:quote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat telefoontje dat ik de loterij gewonnen had was anders verdomd gemeenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
Whehe, mobiel child watch app als 1 april grap
Wel heel hoog jaquote:Op woensdag 2 april 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VAtje, lang niet gezien.
Hoe is de leef?
[..]
Staan die bij jou ook op nummer 1 op je verlanglijstje?
High 5 neger.quote:
quote:
Weetje. Lipstick is echt ranzigquote:
HAHA! Spuitelf.quote:
Als je een zaak overvalt loop je eenmaal een bepaald risico. Zie dat als 'beroeps-risico' zou ik zeggen en ga niet achteraf huilen...quote:Op woensdag 2 april 2014 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vrouw moeten ze een lintje geven of die overvallers nou blank, bruin, paars of groen zijn. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weetje. Lipstick is echt ranzig
Geen idee, ik gebruik het niet. Maar je hebt dus gezoend?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Baasquote:Op woensdag 2 april 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of hij heeft een plaklul nuquote:Op woensdag 2 april 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het niet. Maar je hebt dus gezoend?
Feer.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe. Wat een überbaas.quote:
Wat?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Feer.
en ja Faxie, hij is goed gelukt.
Ik ben benieuwd hoe die smaaktquote:Op woensdag 2 april 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Feer.
en ja Faxie, hij is goed gelukt.
Ouchquote:Op woensdag 2 april 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat telefoontje dat ik de loterij gewonnen had was anders verdomd gemeen
Zeker, die demonstraties ook, toch van de gekkenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Als je een zaak overvalt loop je eenmaal een bepaald risico. Zie dat als 'beroeps-risico' zou ik zeggen en ga niet achteraf huilen...
Ik heb er alleen maar last van.quote:
Waar demonstreren ze eigenlijk tegen?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
Dat telefoontje dat ik de loterij gewonnen had was anders verdomd gemeen
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het niet. Maar je hebt dus gezoend?
Dat hangt van de vrouw af die het gebruikt fasquote:
quote:
Regels zijn regels.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, ik kon de eerste poke niet vangen. Was een zwakke Magikarp.
Ik ben blij voor je.quote:
Gyarados jwz.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, ik kon de eerste poke niet vangen. Was een zwakke Magikarp.
Pittig.quote:
Klopt. Maar het lukte niet te vangen. Dus heb nu niks.quote:
Nee die heb ik niet meer gesproken. Dit is de tinderhosselquote:Op woensdag 2 april 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je.
Was dit diegene waarmee je Spongebob ging kijken?
Damn right. Ben blij voor je.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pittig.
Mocht godverdomme ook wel een keer
En wat heeft de overheid daar mee te maken?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geweld tegen overvallers ofzo? Ik heb geen idee wat het precies is.
Goed bezig, goed bezig.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet meer gesproken. Dit is de tinderhossel
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is seks, geen coochie coochie verhalen!
Haha, het is je gegund!quote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pittig.
Working on that nowquote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig, goed bezig.
Wanneer zie je haar weer?
Neger alsjeblieftquote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pittig.
Doe niet zo jelly.quote:
Ja. Maar dat zie jij niet want je ziet alleen mutual friends bij mijquote:Op woensdag 2 april 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je haar al als vriendje op fb?
Dit nieuwsgierige aagje.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je haar al als vriendje op fb?
Goedzoquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zie jij niet want je ziet alleen mutual friends bij mij
Ah, dat is waarquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zie jij niet want je ziet alleen mutual friends bij mij
Ik ben wel nieuwsgierig waar my main man mee aan komt zetten, ja.quote:
Oh ik ben geen goed voorbeeld hahahaquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef yats het volgende:
Hopelijk doet goed voorbeeld goed volgen VA
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik ben geen goed voorbeeld hahaha
Misschien morgen. lig nu in bed.quote:
huhquote:Op woensdag 2 april 2014 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ach, ik was je dan ook al voor, alleen ligt het wat ingewikkelder
Owquote:Op woensdag 2 april 2014 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien morgen. lig nu in bed.
Blijkbaar wel. Bij mij is het nog 'work in progress'. Maar ik heb gelukkig een geheim wapen in de vorm van 'inside information'.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik ben geen goed voorbeeld hahaha
Kan die slowbro dat niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, ik kan niet verder in het spel.
Heb er geen een die Waterfall kan leren, dus zit vast.
Vang een Magikarp > Gyarados.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, ik kan niet verder in het spel.
Heb er geen een die Waterfall kan leren, dus zit vast.
Jij denkt te veel. Klikt het? Okay, vraag haar mee uit. Klikt het en is ze wel iemand die vrij spontaan en open is, ga voor de zoen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Bij mij is het nog 'work in progress'. Maar ik heb gelukkig een geheim wapen in de vorm van 'inside information'.
Nee. Die kon ook al geen Whirlpool.quote:
Kan niks meer vangen.quote:
Stomquote:Op woensdag 2 april 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Die kon ook al geen Whirlpool.
[..]
Kan niks meer vangen.
Game over?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Die kon ook al geen Whirlpool.
[..]
Kan niks meer vangen.
Maar vertel eens meer, rakker van me.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt te veel. Klikt het? Okay, vraag haar mee uit. Klikt het en is ze wel iemand die vrij spontaan en open is, ga voor de zoen.
Kan goed gaan, of niet.
Jep.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vertel eens meer, rakker van me.
Wat hebben jullie gedaan? Gewoon kletsen, drankje, zoenen?
Of echt een activiteit?
[..]
Jep.
Helaas!quote:
De klik is er. Ik heb haar ook mee uit gevraagd, maar ze durft niet zo goed af te spreken dankzij een nare ervaring met haar laatste ex. Toch hebben we zondag een soort van date (al zie ik het gewoon als een gezellig drankje) en stel dan nog een keer een echte date voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt te veel. Klikt het? Okay, vraag haar mee uit. Klikt het en is ze wel iemand die vrij spontaan en open is, ga voor de zoen.
Kan goed gaan, of niet.
Vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas!
Wel raar dat Slowbro, Wooper, Krabby en Shellder alle 4 het niet kunnen leren.
Daarom Squirtle!quote:Op woensdag 2 april 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.Waardeloze waterpokémon.
Nog meerquote:
Guinness drinken in een Irish Pub, een enorme kuthumor hebben, liederen van de jeugd zingen, duet. En ja, zoenenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vertel eens meer, rakker van me.
Wat hebben jullie gedaan? Gewoon kletsen, drankje, zoenen?
Of echt een activiteit?
[..]
Jep.
Die is er dan nog lang niet klaar voorquote:Op woensdag 2 april 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
De klik is er. Ik heb haar ook mee uit gevraagd, maar ze durft niet zo goed af te spreken dankzij een nare ervaring met haar laatste ex. Toch hebben we zondag een soort van date (al zie ik het gewoon als een gezellig drankje) en stel dan nog een keer een echte date voor.
Nee. CHARMANDEEEEER.quote:
Neem niet te veel hooi op je vork. Als ze echt schade heeft lijkt het me niet dat je er vol in moet gaan. Je moet heeeeeel voorzichtig zijn danquote:Op woensdag 2 april 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
De klik is er. Ik heb haar ook mee uit gevraagd, maar ze durft niet zo goed af te spreken dankzij een nare ervaring met haar laatste ex. Toch hebben we zondag een soort van date (al zie ik het gewoon als een gezellig drankje) en stel dan nog een keer een echte date voor.
Op nieuw beginnen maar. En dan een Magikarp of een Tentacool vangen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.Waardeloze waterpokémon.
De Jeugd? In een Irish Pub?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Guinness drinken in een Irish Pub, een enorme kuthumor hebben, liederen van de jeugd zingen, duet. En ja, zoenen
Ik heb gelukkig iets anders gehoord.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is er dan nog lang niet klaar voor
even, paar seconden. HEt stond niet op hoor, we kennen het uit ons hoofdquote:Op woensdag 2 april 2014 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op nieuw beginnen maar. En dan een Magikarp of een Tentacool vangen.
[..]
De Jeugd? In een Irish Pub?![]()
![]()
Maar goed bezig. Ik ben trots op je. Ik straal gewoon.
Maar als je Squirtle kiest kun je geen Charmander meer kiezen.quote:
Zeggen het te zijn, en het ook daadwerkelijk zijn is nog een heel verschil he.. Hou daar rekening mee..quote:
Dan vang je een Growlithe, Eevee(Flareon), Vulpix, Torkoal ofzoquote:Op woensdag 2 april 2014 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je Squirtle kiest kun je geen Charmander meer kiezen.
Arcanine is wel episch.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan vang je een Growlithe, Eevee(Flareon), Vulpix, Torkoal ofzo
Vanavond al die kleurenmeuk in de vorm van gifjes. Nu ditquote:
Ja hoi.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik soms zie welke users hier relatie-advies geven zeik ik in mn broek van het lachen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik soms zie welke users hier relatie-advies geven zeik ik in mn broek van het lachen.
Ik ga er ook niet vol in, en heb geen haast. Zelf ben ik ook niet echt 'onbeschadigd' helaas, dus ik weet hoe dat voelt. Zaterdag heb ik haar voor het eerst irl ontmoet na twee weken elkaar gesproken te hebben, en dat bevestigde eigenlijk wel dat de klik er ook irl is. Ik heb haar zondagavond gevraagd of ze zin had om een keer wat te gaan drinken, en dat staat zondag dus op het programma. Ik weet wel dat als ik iets met haar wil, ik zelf het initiatief zal moeten nemen (wat ik moeilijk genoeg vind).quote:Op woensdag 2 april 2014 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neem niet te veel hooi op je vork. Als ze echt schade heeft lijkt het me niet dat je er vol in moet gaan. Je moet heeeeeel voorzichtig zijn dan
Dat zou me verbazen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang ze je maar niet als rebound gebruikt niks mis mee. Gewoon voor gaan
Ik heb het niet van haar zelf, maar van haar beste vriendin.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeggen het te zijn, en het ook daadwerkelijk zijn is nog een heel verschil he.. Hou daar rekening mee..
Ach, relatie-advies van mij is op zich best betrouwbaar gezien mijn relatie-verleden. Maar date-advies zou ik niet van mezelf aannemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
If you can't do, teach.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben keigoed in relatie- en dateadvies dispenseren.
Jij zegt dat jij betrouwbaar bent als het om relatie-advies gaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, relatie-advies van mij is op zich best betrouwbaar gezien mijn relatie-verleden. Maar date-advies zou ik niet van mezelf aannemen.
eh okquote:Op woensdag 2 april 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij betrouwbaar bent als het om relatie-advies gaat.
Dat is toch niet betrouwbaar?
Ik zie hier iemand heel wijs doen maar zelf slaat hij/zij de plank volledig mis.
En dan heb ik het nog niet eens over 1 specifiek persoon.
Nofi, advies van Air zou ik eerder aannemen, puur omdat hij al een x-aantal jaar getrouwd is.
quote:
Goede koppelaar deze man.quote:
Eh huppel nofi verder, maar ik was ook bijna getrouwd. Na een relatie van 7 jaar waarvan 6 jaar samenwonend. Dan ken je het klappen van de zweep ook wel een beetje.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij betrouwbaar bent als het om relatie-advies gaat.
Dat is toch niet betrouwbaar?
Ik zie hier iemand heel wijs doen maar zelf slaat hij/zij de plank volledig mis.
En dan heb ik het nog niet eens over 1 specifiek persoon.
Nofi, advies van Air zou ik eerder aannemen, puur omdat hij al een x-aantal jaar getrouwd is.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon op het meisje afstappen in je strakke glitterpakje, roep je achtergrond koor en dansers, en begin te zingen.
Deo dan Time of my life uit Dirty Dancing..quote:Op woensdag 2 april 2014 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon op het meisje afstappen in je strakke glitterpakje, roep je achtergrond koor en dansers, en begin te zingen.
quote:
Ik zeg niet dat je het klappen van de zweep niet kent.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:45 schreef yats het volgende:
[..]
Eh huppel nofi verder, maar ik was ook bijna getrouwd. Na een relatie van 7 jaar waarvan 6 jaar samenwonend. Dan ken je het klappen van de zweep ook wel een beetje.
Zo'n kutfilm, maar leuke liedjens.quote:
Dat is pas daarna, lijkt me. Je moet haar eerst versieren.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deo dan Time of my life uit Dirty Dancing..
I love it when a plan comes together.quote:
Ik vond die film wel leuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n kutfilm, maar leuke liedjens.
[..]
Dat is pas daarna, lijkt me. Je moet haar eerst versieren.
[..]
I love it when a plan comes together.
Het zou me niks verbazen met al die verschillende albums van hunquote:Op woensdag 2 april 2014 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Papa Roach gaat een Country Album maken whut?![]()
![]()
Als dat geen verlate 1 april grap is...
Nouja, in de US is het nog 1 April, dus ik gok eerder daar opquote:Op woensdag 2 april 2014 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen met al die verschillende albums van hun
Ik zit jou voor Jan lul te appen?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Papa Roach gaat een Country Album maken whut?![]()
![]()
Als dat geen verlate 1 april grap is...
Oh? 5 minuten geleden nog zitten kijken..quote:Op woensdag 2 april 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit jou voor Jan lul te appen?
Dat laatste heb je gelijk in. Maar wie zegt er dat dat niet ook ooit mis kan gaan zoals het bij mij mis gegaan is (en nee, dat hoop ik niet voor hem)quote:Op woensdag 2 april 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het klappen van de zweep niet kent.
Ik zeg dat ik eerder advies van iemand in een gelukkige relatie aanneem dan van een vrijgezel die al moeite heeft om date 2 of 3 te veroveren.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die film wel leuk.Maar toen was ik wel een stuk jonger.
Koppelpoging?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga naar bed.
Mijn andere koppelpoging lijkt te stranden momenteel door invloeden van derden.
Dat wel ja. Die Amerikanen lopen ook altijd weer achterquote:Op woensdag 2 april 2014 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, in de US is het nog 1 April, dus ik gok eerder daar op
Koppelpoging?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga naar bed.
Mijn andere koppelpoging lijkt te stranden momenteel door invloeden van derden.
Ach, zo'n 6 tot 9 uur maarquote:Op woensdag 2 april 2014 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja. Die Amerikanen lopen ook altijd weer achter
Natuurlijk is dat een mogelijkheid.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in. Maar wie zegt er dat dat niet ook ooit mis kan gaan zoals het bij mij mis gegaan is (en nee, dat hoop ik niet voor hem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |