Welke zangfilmpjes?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Nee, man. Die zangfilmpjes zijn baas.
en een racistquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
Brad is pedo
R&P / Help! zelf 18 maar verliefd op 14 jarige!
Nee jij bent een muzikaal talentquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welke zangfilmpjes?
Zoiets als dit ?
Jammer van die saxofoniste though, die werd overal aangeprijst als improvisatie talent, en "groot wonder" terwijl ze simpele pentatonische licks speelt en herhaald en blijkbaar niet weet hoe je fatsoenlijk vibrato moet toepassen op een sax.
Ik verdien er geen geld mee nee, maar ik doe het omdat ik het leuk vindquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee jij bent een muzikaal talentze kan het beter dan jou. Al sinds je 16 was wil er er geld mee verdienen en nog steeds lukt het niet ra ra hoe komt dat..
Nee, dat doet hij vanacht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:25 schreef KoningPils het volgende:
Braddie heb je vandaag nog een wandeling gemaakt?
Een paar jaar geleden zei je op dit forum heel wat anders. Geef gewoon toe dat je niet goed genoeg bent om er geld mee te verdienen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik verdien er geen geld mee nee, maar ik doe het omdat ik het leuk vindNiet omdat ik er zo graag geld mee wil verdienen want dat gaat hem niet worden.
Er zijn veel betere toetsenisten, en dat weet ik zelf ook wel, ik doe het puur omdat ik het leuk vind.
Ze kan het absoluut niet beter dan mij trouwens, dat even tussendoor, ze speelt een paar pentatonische licks die herhaalt ze hoger/lager en dat is het wel, waar ik tenminste kennis heb van meer dan de pentatonische/blues ladder (5 nootjes heen en weer)
Heeft die kerel eigenlijk wel een nek?quote:
niks mis meequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
Brad is pedo
Die was hier ontmaskerd, waarop ie is weggegaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waar is Nikonlover eigenlijk?
Zou wel een mooi homo-erotisch koppel zijn Braddie en Nikonlover.
Als je er maar plezier in heb, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik verdien er geen geld mee nee, maar ik doe het omdat ik het leuk vindNiet omdat ik er zo graag geld mee wil verdienen want dat gaat hem niet worden.
Er zijn veel betere toetsenisten, en dat weet ik zelf ook wel, ik doe het puur omdat ik het leuk vind.
Ze kan het absoluut niet beter dan mij trouwens, dat even tussendoor, ze speelt een paar pentatonische licks die herhaalt ze hoger/lager en dat is het wel, waar ik tenminste kennis heb van meer dan de pentatonische/blues ladder (5 nootjes heen en weer)
Ik loop ook af en toe maar wat te kutten op gitaar, mensen geven mij constant de wind van voren dat ik het niet kan en er mee moet stoppen, maar ik vind het leuk om te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als je er maar plezier in heb, dat is het belangrijkste.![]()
Ik loop af en toe wat te kutten op de gitaar maar kan er vrij weinig van.
Ik dacht dat helemaal niet, hoezo?quote:
Best nice.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik loop ook af en toe maar wat te kutten op gitaar, mensen geven mij constant de wind van voren dat ik het niet kan en er mee moet stoppen, maar ik vind het leuk om te doen.
Leuke progressie, slagje is ook wel ok, doet me heel erg in de verte een beetje aan Polly van Nirvana denken qua pattern.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:42 schreef Gewas het volgende:
[..]
Best nice.![]()
Dit is mijn enige opname die nog op het Grote Internet staat:
Klinkt af en toe ronduit vals.
Dingen van 5 jaar geleden boven tafel halen, sneu.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
Brad is pedo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |