Ik hoop voor je dat je een vergunning hebt. De AIVD leest ook hier mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
Ik heb een vuurwapen liggen maar niet specifiek om mijzelf te verdedigen. Deur staat hier sowieso altijd open
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb er zo eentje in de achtertuin staan
[ afbeelding ]
Naast je glas water?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Ping-Ping het volgende:
Bekertje zoutzuur op het nachtkastje, verder ben ik niet zo bang.
Om te vluchten? Of ga je e eigen huis bombarderen om de spullen die er in staan te beschermen? Als due dingen al bommen kunnen gooien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]dit IS mijn achtertuin [ afbeelding ]
Handig, dan breek ik in via de voorkant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb er zo eentje in de achtertuin staan
[ afbeelding ]
Ja nou en?...tis gewoon legaal verkrijgbaar bij iedere apotheek in Duitsland (ook voor Nederlanders)...zie het maar net zo als dat wiet "verboden" is in Duitsland, en in Nederland overal legaal te koop is in elke coffeeshop...niemand geeft een shit..quote:
Goeie, ik zou ook hard wegrennen als er iemand op me af zou komen met een gebruikte buttplug!quote:Op woensdag 2 april 2014 04:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Palmstick. Legaal in Nederland.
[ afbeelding ]
Kan overigens ook met een aluminium zaklantaarn.
Uhm wat is dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 04:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een pocket stick & een tactische zaklamp. Ben er level 2 instructeur in. Verder heb ik thuis pepperspray (alleen in Mexico bij me, maar goed) en een zware maglite.quote:Op woensdag 2 april 2014 04:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht beveiligd, Alberto is er al eens geweestquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]dit IS mijn achtertuin [ afbeelding ]
En deze heb ik in de voortuinquote:Op woensdag 2 april 2014 01:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Handig, dan breek ik in via de voorkant.
Instructeur zaklamp tweede klasquote:Op woensdag 2 april 2014 12:13 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Ik heb ook een pocket stick & een tactische zaklamp. Ben er level 2 instructeur in. Verder heb ik thuis pepperspray (alleen in Mexico bij me, maar goed) en een zware maglite.
Neequote:Op woensdag 2 april 2014 08:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goeie, ik zou ook hard wegrennen als er iemand op me af zou komen met een gebruikte buttplug!
Lees onder. Eh hierboven.quote:
pistooltje he bro..pistooltjequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
Ik heb een vuurwapen liggen maar niet specifiek om mijzelf te verdedigen. Deur staat hier sowieso altijd open
Klappertjespistoolquote:
Enig idee welk vliegtuig/veld dat is? xDquote:Op woensdag 2 april 2014 12:20 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Slecht beveiligd, Alberto is er al eens geweest
Deze vind ik toch wel interessant. Zet je dan je waterkoker aan voordat je gaat slapen? Of blijft ie ook gewoon als het water al kookt? Zet je hem pas aan als de inbrekers er zijn? Of gooi jij die waterkoker zelf naar hun toe?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef imikethat het volgende:
Waterkoker naast het bed, dat zal ze leren
Dag mijnheer de dief; welcom in mijn casa! Bakkie thee?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef imikethat het volgende:
Waterkoker naast het bed, dat zal ze leren
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Dag mijnheer de dief; welcom in mijn casa! Bakkie thee?
Wat voor herders heb je? Echt prachthonden zijn het. Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef malinois het volgende:
4 herders waaronder mijn diensthond,en wat andere dingen die ik voor mijn werk nodig heb,
En als last defence, de tarzan van het vrouwtje.
Ik heb nu 2 Mechelaars en 2 Hollanders waarvan 1 mijn diensthond.Ik ben werkzaam als hondengeleider.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat voor herders heb je? Echt prachthonden zijn het. Wat voor werk doe je?
Ow, vandaar de usernaam. Dacht even dat er een stadsgenoot op fok zat.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:19 schreef malinois het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 Mechelaars en 2 Hollanders waarvan 1 mijn diensthond.Ik ben werkzaam als hondengeleider.
Logischerwijs kan je alles dat handzaam is als een wapen gebruiken. De vraag is alleen of je ermee om kunt gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt iets dat ik als wapen zou kunnen gebruiken. Nouja, de bezemsteel misschien, of een zware stoel.
En je woont in een buurt waar er dagelijks/wekelijks wordt ingebroken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Zeker niet.
Het feit is dat inbrekers tegenwoordig ook niet met een zakmesje komen
Genoeg reden om inderdaad een knuppel naast je bed te leggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Zeker niet.
Het feit is dat inbrekers tegenwoordig ook niet met een zakmesje komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |