Chipsquote:
Ik vind chips in het algemeen niet zo lekker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is nog een best lekker smaakje ook
Eensch!quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind chips in het algemeen niet zo lekker.
Dát vind ik pas goorquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Behalve croky bolognese op z'n tijd
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind chips in het algemeen niet zo lekker.
En vinden jullie deze Ch!pz wel lekkor?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Behalve croky bolognese op z'n tijd
Ben meer van Arabian nightsquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
En vinden jullie deze Ch!pz wel lekkor?
Die van Lays is smerigquote:
Ik weet het niet helaas, maar het klinkt als iets wat ik gewoon móet proberen!quote:
Ik weet nog wel iets wat je eens moet proberen...quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet helaas, maar het klinkt als iets wat ik gewoon móet proberen!
Jawel jij weet want jij bent een eckte ecktequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet helaas, maar het klinkt als iets wat ik gewoon móet proberen!
Net opquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Net op![]()
Met een frikandel speciaal
Gifgas in de cloud morgen![]()
Mag dat wel van Rock?quote:
B)quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben volop aan het fitnessen terwijl jullie je dik zotten te vretengraag gedaan
Kijk je wel uit?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben volop aan het fitnessen terwijl jullie je dik zotten te vretengraag gedaan
quote:
Coldplay op de sportschoolquote:
Jammer, het was antwoord A)quote:
Uh, okquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat je eens moet proberen...
Ik ben wél weer op dreef de laatste tijd, misschien heb je gelijk!quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel jij weet want jij bent een eckte eckte
Waarom luister je nog naar die onzin?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef Holenmens het volgende:
Waves in de Mega Top 5 omdat hij vorig jaar het meest gedraaid is![]()
Peuterspeelzaal-flashbacksquote:
Nou inderdaadquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad
En maar blijven kijken ook hegodverdomme
quote:
ja 2 van die zweeftevenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Helaas vorige week niet gezien omdat ik er niet was, dat was ook met die lesbische meiden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja 2 van die zweeftevenmanmanman
eentje had wel een goed lichaam, zeker voor haar leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
natuurlijk mag dat!quote:
hellyeah! topliedje!quote:
Daar gaan de verloren sportschoolkilo'squote:Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk mag dat!
ik heb btw vandaag ontdekt dat ma, di en zat de mediumpizza's bij domino's 5euro zijn. en nu zit er een domino's op 2min lopen....
Je hebt al een klantenkaart, zeker?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk mag dat!
ik heb btw vandaag ontdekt dat ma, di en zat de mediumpizza's bij domino's 5euro zijn. en nu zit er een domino's op 2min lopen....
Kan ik nog korter douchen voordat m'n filmpje binnen isquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Echt beterbeterbeter dat per 1 mei mijn internetsnelheid naar 90 mbit verhoogd wordt
supernodig ook
Ipv met 7.5 MB/s kan ik dan met 11,5 MB/s van nieuwsgroepen downloaden, #yolo #swag
neehoor, maar tis wel verleidelijk om er iedere week langs te hobbelen....keuze genoegquote:
De videotheek die ik hier in de buurt vond is al ruime tijd faillietquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
downloadengewoon lekker naar de videotheek!
Maar... dan moet je naar buitenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
kom in Leeuwarden wonen. zitten er 3 praktisch naast elkaar!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De videotheek die ik hier in de buurt vond is al ruime tijd failliet
quote:
Toen ik hier kwam wonen zat er onder mij een videotheek...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
Jazekerquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
En in dat kwartiertje dat ik een full hd film download kan ik niet heen en weer lopen
#zolderkamerbaas
ik kom er praktisch langs als ik uit m'n werk kom. ong 1 minuut omlopen. ik kan in 5min erheen lopen, film uitzoeken en weer terug lopen. zo snel kan ik niet zoeken en downloaden en op mijn mediaspeler zetten in dezelfde kwaliteitquote:
download en een pint bij JUMBO kopenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zat er onder mij een videotheek...
Nu is'ie failliet
Geen Ben & Jerry's ijs met een romantische komedie voor mij meer op de bank
supermarkt en de blokker5voor5eurobakquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zat er onder mij een videotheek...
Nu is'ie failliet
Geen Ben & Jerry's ijs met een romantische komedie voor mij meer op de bank
Maar da's zeker 30 seconden verder lopenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
supermarkt en de blokker5voor5eurobak
Ik hou van je, dat moet ik voorop stellenquote:
een zolderkamergitaarsukkelquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou van je, dat moet ik voorop stellen
maar wat ben je toch een enorme spamhoer![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was toen ik nog bij m'n ouders woonde... Nu ben ik een 3e-verdieping-gitaarsukkelquote:
Sssssssssssssst, het was ons geheimpje dat je hier kwam etenquote:
trustenquote:
ik ben al aan het opruimen!quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sssssssssssssst, het was ons geheimpje dat je hier kwam eten
Ik ga al naar SC, je liegt!quote:
Joh dat heb in ook wel eensquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]het vloog uit m'n vingers voor ik er erg in had
1 op de 5? met Goedele Likeens!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh dat heb in ook wel eensen dan niet eens uit m'n vingers
ik ben SC....ow wacht...je hebt ons samen gezien. damn...quote:
http://man-man-man.nl/quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh dat heb in ook wel eensen dan niet eens uit m'n vingers
Ja, die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben SC....ow wacht...je hebt ons samen gezien. damn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |