Eensquote:Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan toch wel erg netjes gedaan. Zegt wel wat over z'n kwaliteiten. Alleen jammer dat het spel zelf niet om te zien is, zo traag.
O'Sullivan heeft eindelijk zichzelf bij elkaar geraapt en maximaliseert nu zijn talent.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:49 schreef borisz het volgende:
En ook maar direct de eerste century. Dat record van Hendry gaat er volgend seizoen aan.
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
O'Sullivan heeft eindelijk zichzelf bij elkaar geraapt en maximaliseert nu zijn talent.
Zou mooi zijn voor de wedstrijd iddquote:
Lijkt nu 5-4 te worden voor Cope.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:01 schreef Max23 het volgende:
Murphy en Cope maken er ook een gelijkwaardige wedstrijd van. Staat momenteel 4-4
Ik ga er van uit dat Ambrosius bedoelde dat toen Hull 3 snokers nodig had, het frame over was. Hull dacht er anders over...quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef Montov het volgende:
Loopt Eurosport achter? Daar is het nog 8-4.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Ambrosius bedoelde dat toen Hull 3 snokers nodig had, het frame over was. Hull dacht er anders over...
Uh, hij maakte wel twee missers, het was iig nog niet echt overtuigend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij geeft dit frame even gas en meteen overklast hij Hull
Moah, 1e ronde pas he. In tegenstelling tot de voorgaande frames deze game vond ik het wel degelijk flink beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, hij maakte wel twee missers, het was iig nog niet echt overtuigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |