Wel met een spotter vliegen hè.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef shiznuts het volgende:
En dan misschien nog zo'n FPV Fatshark bril.
Hmm, nee. Dat lijkt me beter van niet nee...quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heeft er hier iemand tips mbt printers? Ik zoek een cheape printer zowel in aanschaf als in onderhoudt, moet all in one zijn en wifi hebbenOf beter niet chinees?
Ik moet eerst ff de Oostenrijkse regelgeving omtrent dit soort praktijken eens gaan napluizen idd.quote:
Erg misleidend idd, ik dacht ook al dat er een warehouse kwam.. Dit is gewoon een ad voor een actie die ze elk jaar hebben. En die support is ook niets speciaalsquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
DIG / Gadgets en elektronica-gigant DealExtreme komt naar Nederland
Wacht, WAT?!
oh te snel gepost, ik dacht dat er een NL warehouse kwam
epson (inkjet) printersquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Een Chinese printer?
Weet je hoe groot een printer is en wat zoiets weegt?
Had zelf een tijd geleden Epson C1600 kleurenlaserprinter gehaald.Mooi spul zo'n kleurenlaser en vlekt ook niet! Helaas heb ik er nu wat foutmeldingen mee, is niet wireless, scannen moet ik met m'n oude HP all-in-one inkjet, dus zocht nu naar een nieuwe oplossing, dat is de Samsung Xpress C460FW geworden (moet nog binnenkomen): http://www.amazon.de/dp/B00DSL0Z3K . AIO Kleurenlaser, Wi-Fi, NFC, enz etc.
[..]
Ik moet eerst ff de Oostenrijkse regelgeving omtrent dit soort praktijken eens gaan napluizen idd.
Ik dacht meer aan dit prijsplaatje: Goedkoop kut printertjequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Een Chinese printer?
Had zelf een tijd geleden Epson C1600 kleurenlaserprinter gehaald.Mooi spul zo'n kleurenlaser en vlekt ook niet! Helaas heb ik er nu wat foutmeldingen mee, is niet wireless, scannen moet ik met m'n oude HP all-in-one inkjet, dus zocht nu naar een nieuwe oplossing, dat is de Samsung Xpress C460FW geworden (moet nog binnenkomen): http://www.amazon.de/dp/B00DSL0Z3K . AIO Kleurenlaser, Wi-Fi, NFC, enz etc.
[..]
Ik moet eerst ff de Oostenrijkse regelgeving omtrent dit soort praktijken eens gaan napluizen idd.
China watch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb van een vriend van me een 15$ coupon voor ebay gekregen bij minimale uitgave van 25$, dus dat is best redelijk. Weet iemand iets handigs voor 25$?
Ik bedoel alleen dat je nooit alleen moet gaan vliegen als je zo'n FPV bril op hebt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Strenge regels?quote:- Oh, laat maar.Ik houd het wel bij speelgoed <260gr.
Oostenrijk is heel streng geworden met die dingen toch? Ik ben er zelf over aan het denken om hier ook zo'n ding te gaan bouwen. Voor een 200 euro kun je al helemaal klaar zijn heb ik gezien, wordt toch wel interessant als hobbyprojectje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
- Oh, laat maar.Ik houd het wel bij speelgoed <260gr.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat je nooit alleen moet gaan vliegen als je zo'n FPV bril op hebt.
[..]
Strenge regels?
Je moet bij FPV inderdaad een spotter/co-piloot (die op zicht kan ingrijpen) hebben. Verder mag je wel een camera aanboord hebben en FPV-vliegen in principe, maar je mag geen opnames maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oostenrijk is heel streng geworden met die dingen toch? Ik ben er zelf over aan het denken om hier ook zo'n ding te gaan bouwen. Voor een 200 euro kun je al helemaal klaar zijn heb ik gezien, wordt toch wel interessant als hobbyprojectje.
Gewoon als je hier in nederland bent lekker vliegen joh!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Ja, en dan ga je je awesome montage op joetoep delen, krijg je 13.992.254 views en ziet iemand van de bundespolizei het en gaat ff natrekken of ik daar wel alle officiële toezeggingen e.d. voor heb.Ik kan geen rap-sheet gebruiken.
ik heb gisteren de Brother DCP-9020CDW binnen gekregen, mooi dingetje welquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Een Chinese printer?
[..]
- Oh, laat maar.Ik houd het wel bij speelgoed <260gr.
Ja joh. Is ook zo. Als drones 't niet worden, dan maar ff iets anders verzinnen...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gewoon als je hier in nederland bent lekker vliegen joh!
En anders vlieg je weer is ergens heen ga je daar in je pauze lekker even vliegenop 't vliegveld lijkt me een helikoptertje extra toch geen probleem
Ik wilde er eentje met een kleine footprint. Had hier ff een lijstje gecreerd met printers die in aanmerking kwamen: http://geizhals.eu/?cat=m(...)2_Farblaser~389_WLAN en de Samsung sprak me het meest aan voor mijn doeleinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gisteren de Brother DCP-9020CDW binnen gekregen, mooi dingetje wel
tot nu toe enige minpuntje is dat het scan to email niet via een eigen gekozen smtp server gaat maar via brother..
In mindere maten geldt het zelfde in Nederland. Je mag wel filmen met een multicopter; maar niet voor commercieel gebruik; dan moet je speciale vergunningen e.d. hebben (laatst wat ik gelezen heb althans)quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Je moet bij FPV inderdaad een spotter/co-piloot (die op zicht kan ingrijpen) hebben. Verder mag je wel een camera aanboord hebben en FPV-vliegen in principe, maar je mag geen opnames maken.Dan is al meteen het hele nut weg. Dat geldt voor alles van >260 gr en dan is er nog een klasse boven de 5 kg waarvoor regels al helemaal absurd worden. Je moet van Austro Control toestemming hebben voordat je ergens gaat vliegen voor dit en dat. 200 euro p/jaar ofzo dokken voor een verzekering, bovenop het feit dat je haast nergens mag vliegen. Nou, ze weten er wel de lol uit te halen. Je kunt niet eens naar een stuk natuur en daar een beetje rondfilmen, ondanks dat niemand last van je heeft.
Net zo illegaal als basejumpen dit.
JA IK WEET HET, SORRY.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
(...)
Een BNF is handig als je bijvoorbeeld je quadcopter kwijt bent geraakt en niet meer vinden kunt ().
(...) Echter, je moet wel oppassen met wind natuurlijk, voor kleine lichte toestellen die niet zoveel moment hebben.
Ook zo'n formulier met: Ik zal het nooit meer doen ondertekend toen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:14 schreef revpolen het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar? ( en via wie? )
zelf heb ik al 2x boete gehad van gevers ivm. namaak maar geen van beide heb ik moeten betalen!
ook boetes van in de 1000,- euro
Klote!!!! Tijd voor een inzamelingsactie???quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef Downstar het volgende:
Oke.. einde china shopping voor mij..
net bij thuiskomst weer wat 'leuks' op mij aan het wachten..
Wederom een boete(966 euro! 950 euro boete en 11 euro administratiekosten![]()
) heb binnen gekregen voor een pakket uit china. De oldies hier uit het topic weten vast nog wel dat ik al eerder een boete heb gehad voor een pakketje uit china met zogenoemde namaak producten.
Daarom wil ik jullie bij deze mededelen dat het voor mij over is qua aankopen in China en en dat daar het gevolg van is dat ik stop met posten in deze reeks. De laatste tijd was ik sowieso wat minder actief hier omdat ik volgens mij alles wel zon beetje uit china (wat leuk is...) heb
Ook werk en afstuderen maken het voor mij moeilijk om nog echt tijd te vinden voor reviews en dergelijke..
Daarnaast wil ik de newbies die ongetwijfeld nu komen door al dat Deal extreme gespam van fok voor zijn..
ik heb geen zin om al die vragen die al duizend keer zijn gesteld te beantwoorden.. en mensen er voor de 100ste keer op moet wijzen dat ze bepaalde dingen nou niet uit china moeten halen maar gewoon lekker in Nederland moeten kopen (zoals bijvoorbeeld die eeuwige discussies over opslagmedia als usbsticks en (externe) harde schijven!)
Bij deze wens ik jullie allen nog veel chinashopplezier en ik zal ongetwijfeld nog wel eens terug komen hier. hopelijk totdan!
Dafuq dude.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef Downstar het volgende:
) heb binnen gekregen voor een pakket uit china. De oldies hier uit het topic weten vast nog wel dat ik al eerder een boete heb gehad voor een pakketje uit china met zogenoemde namaak producten.
Daarom wil ik jullie bij deze mededelen dat het voor mij over is qua aankopen in China en en dat daar het gevolg van is dat ik stop met posten in deze reeks. De laatste tijd was ik sowieso wat minder actief hier omdat ik volgens mij alles wel zon beetje uit china (wat leuk is...) heb
Ook werk en afstuderen maken het voor mij moeilijk om nog echt tijd te vinden voor reviews en dergelijke..
Daarnaast wil ik de newbies die ongetwijfeld nu komen door al dat Deal extreme gespam van fok voor zijn..
ik heb geen zin om al die vragen die al duizend keer zijn gesteld te beantwoorden.. en mensen er voor de 100ste keer op moet wijzen dat ze bepaalde dingen nou niet uit china moeten halen maar gewoon lekker in Nederland moeten kopen (zoals bijvoorbeeld die eeuwige discussies over opslagmedia als usbsticks en (externe) harde schijven!)
Bij deze wens ik jullie allen nog veel chinashopplezier en ik zal ongetwijfeld nog wel eens terug komen hier. hopelijk totdan!
ik citeer een vriend/ juristquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook zo'n formulier met: Ik zal het nooit meer doen ondertekend toen?
Want dat is zover ik begreep bij Downstar wel het geval (en zelfde advocaten bureau heeft hem om de korrel).
Opzich was het nog 1 april toen hij het posstequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef Downstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |