quote:De Wit 4D carbon folie kan droog geplakt worden, variëert van 160-260 micron (0.26mm) dik en beschikt over luchtkanalen om luchtbellen eenvoudig te verwijderen. Daarnaast is de wrap folie vorm- en rekbaar door gebruik van een (haar)föhn, 152cm breed en van hoge kwaliteit.
Ik heb wel eens bij een bedrijf gewerkt die van standaard auto's, politie-auto's maakt. Dan zijn ze dus ook een halve dag tot een dag bezig met alle stickers. Zelfde idee. Dat zijn pro's. Dat doet je niet even zelf.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef outoftheblue het volgende:
Ik zag een paar webwinkels die 10m folie aanbieden voor onder de 300 euro. Voor dat bedrag wil ik het best eens zelf gaan proberen. Dit stond erbij:
[..]
Hou er wel rekening mee dat wanneer je een plastic met een print hebt, de print dus ook vervormd. Ander dingetje wat de kerel vertelde die mij auto heeft beplakt, is dat een gewrapte auto lastiger schoon te maken is. Vuil hecht zich makkelijker en de folie is tegen minder bestand dan een laklaag.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef outoftheblue het volgende:
Ik zag een paar webwinkels die 10m folie aanbieden voor onder de 300 euro. Voor dat bedrag wil ik het best eens zelf gaan proberen. Dit stond erbij:
[..]
Jij hebt geld over?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:23 schreef outoftheblue het volgende:
Voor een bedrag van 300 euro of minder vind ik het niet erg als het mislukt.
point taken, op welke auto wil je het plakken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef outoftheblue het volgende:
[..]
Carbon wrap ziet er mooier uit. Verder niet in verdiept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |