Dat gezegd hebbende. Jij hebt er ook nog altijd geen collega bij is het niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod! Op een subforum wat je interesse heeft!
nee dat is mij veel te vermoeiend hehe. Laat ik wel aan jou overquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod! Op een subforum wat je interesse heeft!
sstquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Jij hebt er ook nog altijd geen collega bij is het niet?
Nope. Althans niet officieel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Jij hebt er ook nog altijd geen collega bij is het niet?
quote:
quote:
Zeer verwarrend dit. Je zou op BNW toch al bijna weer aan een dieperliggend complot gaan denken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee dat is mij veel te vermoeiend hehe. Laat ik wel aan jou over
Het blijft natuurlijk BNW hequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeer verwarrend dit. Je zou op BNW toch al bijna weer aan een dieperliggend complot gaan denken.
ik ben inderdaad een spion van de illuminati. Je hebt me ontmaskerd . Ik neem nu mijn cyaankali pil. Vaarwelquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeer verwarrend dit. Je zou op BNW toch al bijna weer aan een dieperliggend complot gaan denken.
DOEquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ben inderdaad een spion van de illuminati. Je hebt me ontmaskerd . Ik neem nu mijn cyaankali pil. Vaarwel
Ik ben maar een simpele VBL-mod. Een wereldje waar corruptie en dubbele agenda's de orde van de dag zijn. Ik ben het niet waard beste Henk. Zet je strijd voort!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ben inderdaad een spion van de illuminati. Je hebt me ontmaskerd . Ik neem nu mijn cyaankali pil. Vaarwel
nou heel eerlijk gezegd weet ik meer van VBL dan BNW . Maar deze sc is wel altijd gezellig ! Maar goed ik had al afscheid genomen . Truste allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele VBL-mod. Een wereldje waar corruptie en dubbele agenda's de orde van de dag zijn. Ik ben het niet waard beste Henk. Zet je strijd voort!
Truste Henkie en tot morgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:25 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou heel eerlijk gezegd weet ik meer van VBL dan BNW . Maar deze sc is wel altijd gezellig ! Maar goed ik had al afscheid genomen . Truste allemaal
Truste. Jij vond hwt toch ook fijn henk? :pquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:25 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou heel eerlijk gezegd weet ik meer van VBL dan BNW . Maar deze sc is wel altijd gezellig ! Maar goed ik had al afscheid genomen . Truste allemaal
altijd !quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Truste. Jij vond hwt toch ook fijn henk? :p
Vind het dit keer beetje saai eerlijk gezegd. Zie liever opgewonden buren met elkaar in de clinch.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zet 'm ook ff met half oog aan. Al-tijd leuk
Mja, het heeft mij ook niet kunnen pakken, niets van gezien uit eindelijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het dit keer beetje saai eerlijk gezegd. Zie liever opgewonden buren met elkaar in de clinch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |