hoi hoi heb ik veel gemist vandaag, was beetje drukquote:
Ga na het douchen ff kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi hoi heb ik veel gemist vandaag, was beetje druk
btw scrum en lavje had gister filmpje gestuurd van project van een huisgenoot wat vonden jullie daar van?
oki hij is hilarisch btwquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga na het douchen ff kijken. Zag 'm vanochtend en door werk werk werk en werk en lopen nog geen tijd gehad om te kijken
. Je hoort!
Nog geen tijd gehad Guyv druk druk druk. Gewoon niet genoeg uren in een dagquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi hoi heb ik veel gemist vandaag, was beetje druk
btw scrum en lavje had gister filmpje gestuurd van project van een huisgenoot wat vonden jullie daar van?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad Guyv druk druk druk. Gewoon niet genoeg uren in een dag
geen idee ik ben geen speler of trainer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:00 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
oj waarom kon twente niet winnen zondag?
...en op HRH-topic te posten en op nog allerlei andere BNW-topics + mijn werk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef theguyver het volgende:
[..]en wel tijd genoeg om vage liedjes te zoeken... owwww noh
Goed! Kom alleen tijd tekort voor alles wat ik wil doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:59 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gaat goed was nog ff voetbal kijken . Maar moet alweer slapen nu anders zo moe . En met jou?
wel supporterquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee ik ben geen speler of trainer.
mooi ! Iknheb tijd over maar weet niet wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Kom alleen tijd tekort voor alles wat ik wil doen.
Solliciteer voor mod! Op een subforum wat je interesse heeft!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
mooi ! Iknheb tijd over maar weet niet wat ik er mee moetbeetje omgekeerde van jouw probleem
Daar ben ik blij en dankbaar voor. En om die dankbaarheid uit te drukken schenk ik je een nummer van Heinoquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
De onwetendheid zal altijd blijven bestaan. Wij kunnen nooit van een eenduidige waarheid uitgaan.
Enkel daarom zal ik hier al altijd wederkeren. Daar waar ik nooit de illuminatie zal erkennen noch vereren.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
...en op HRH-topic te posten en op nog allerlei andere BNW-topics + mijn werk.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod! Op een subforum wat je interesse heeft!
Sterke film dat zie je nu al.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik blij en dankbaar voor. En om die dankbaarheid uit te drukken schenk ik je een nummer van Heino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |