ja haha lache hequote:Op donderdag 3 april 2014 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je vogeltjes dat? Van elkaars nestje pikken?
Gaat best fel tegen elkaar he? Eksters kunnen ook zo'n ruzie maken met heel veel herrie.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja haha lache he
Net als dat ruzie maken. is ook zo mooi
Ja die parkieten hoor je wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat best fel tegen elkaar he? Eksters kunnen ook zo'n ruzie maken met heel veel herrie.
We hebben ooit een dwergpapegaai gehad... Niet te geloven wat een volume er uit dat kleine lijfje kwam.quote:
Ik zit naar Help mijn man is klusser te kijken en ongelofelijk wat een luiwammes die man.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hakken ze ook naar elkaar met die snaveltjes of dat niet?
Zebravinken kunnen ook onwijs veel herrie maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hebben ooit een dwergpapegaai gehad... Niet te geloven wat een volume er uit dat kleine lijfje kwam.
Achterna zitten vooral. Af en toe hakken.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hakken ze ook naar elkaar met die snaveltjes of dat niet?
Is bizar he?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hebben ooit een dwergpapegaai gehad... Niet te geloven wat een volume er uit dat kleine lijfje kwam.
moet je geen az kijken?? En hallo allemaalquote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit naar Help mijn man is klusser te kijken en ongelofelijk wat een luiwammes die man.
Hoi henkquote:Op donderdag 3 april 2014 21:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
moet je geen az kijken?? En hallo allemaal
Hakken!!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Achterna zitten vooral. Af en toe hakken.
Maar niet zoals wij in de jaren 90 :p
Weer gemist. Even snel op 7 zetten. Bedankt Henkquote:Op donderdag 3 april 2014 21:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
moet je geen az kijken?? En hallo allemaal
Kan ik me iets bij voorstellen.. Zijn de buren daar wel blij mee?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is bizar he?
Daarom heb ik mijn tamme parkiet naar buiten gedaan
geen probleem. Was nog 0-0 dus je hebt niet veel gemistquote:Op donderdag 3 april 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer gemist. Even snel op 7 zetten. Bedankt Henk
Ow maar zo erg is het niet hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.. Zijn de buren daar wel blij mee?
toen ik dat zei had je serieus niks gemist 0-0!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat de volgende TT iets met vogels is.
En Henkie, ik heb niks gemist 0-0.
Nu welquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
toen ik dat zei had je serieus niks gemist 0-0!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |