Ja hwerlijk. Deze dagen zijn de drukste van de week dus mooi dat ik vrij ben.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt al weekend he?
Lekker joh
Wat is er 13 april ook alweer? Voetbalwedstrijd? Of ga je naar een concert?quote:
Bij een huis hier achter zijn kauwtjes bezig met een nest in de dakgoot. Niet te geloven wat een bouwwerk dat wordt. Hij vliegt af en aan met enorme takken in zijn snavel en dat nest is één grote bende.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hwerlijk. Deze dagen zijn de drukste van de week dus mooi dat ik vrij ben.
En jij ook nog maar 1 dagje en dan lekker weekend.
Mn vogels zijn allemaal volle bak bezig nestjes te maken. Echt leuk. Alleen de parkieten(2 soorten) maken ruzie. Maar ze zijn wel Bezig nestjes te maken.
dan is ajax kampioenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er 13 april ook alweer? Voetbalwedstrijd? Of ga je naar een concert?
En hoi Tjack , hoe is het met alles. Leef enzo.
gezelligquote:Op donderdag 3 april 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
morgen broertje hier voor een week
tof!quote:
ja verassing tochquote:Op donderdag 3 april 2014 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wow! Dat gaat hij geweldig vinden
ik ook niet, nog nooit geweestquote:Op donderdag 3 april 2014 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tof!
ik loop nog te kijken voor regionelliga wedstrijdjes
maar snap niks van mofse competitie
Echt bijzonder hoe ze een nest kunnen bouwen. Maar vorig jaar werd er nogal wat nest materiaal gestolen van elkaars nestquote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij een huis hier achter zijn kauwtjes bezig met een nest in de dakgoot. Niet te geloven wat een bouwwerk dat wordt. Hij vliegt af en aan met enorme takken in zijn snavel en dat nest is één grote bende.
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Tjacka het volgende:
zaterdag kaartverkoop bekerfinale
ben nu al zenuwachtig
Doe je vogeltjes dat? Van elkaars nestje pikken?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt bijzonder hoe ze een nest kunnen bouwen. Maar vorig jaar werd er nogal wat nest materiaal gestolen van elkaars nest
Dus dit jaar maar voldoende van die hokjes voor ze.
Tof! Je bent daar groot fan van dus dat wordt genieten. Lukt vast met dat kaartje.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Tjacka het volgende:
en 15 mei kaartverkoop voor acda en de munnink in het park in hoorn
ben ook al zenuwachtig
ook keer live gezienquote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Tjacka het volgende:
en 15 mei kaartverkoop voor acda en de munnink in het park in hoorn
ben ook al zenuwachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |