Ouchh! Balen. Maar je hebt tenminste een gamer-vriendin, lijkt mij ideaal!;)quote:Op donderdag 3 april 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
die van mij is nu pissed off spel werkt niet op haar laptop
Say no morequote:Op donderdag 3 april 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je doet iets goeds voor de mensen al zal een zeker iemand wiens naam ik niet zal noemen het daar absoluut niet mee eens zijn
Ideaal? wacht maar tot ze je PS3 heeft gekidnappedquote:Op donderdag 3 april 2014 12:31 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Ouchh! Balen. Maar je hebt tenminste een gamer-vriendin, lijkt mij ideaal!;)
Hahahaha!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ideaal? wacht maar tot ze je PS3 heeft gekidnapped
quote:
Mijn ps3 en pc zijn onaangeraakt allebei al een tijd. Bijna geen tijd meer door alle feestjes waar ik heen gesleurd word...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]heb hier alleen nog 2 gitaren en drumstel en micorfoon liggen.
de rest heeft zij
hahaha heb spel aan de praat gekregen dus word vanavond sneaky de PS3 terug jatten, moet toch nog de nieuwe last of us update (uitbreiding) er opzetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:44 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Mijn ps3 en pc zijn onaangeraakt allebei al een tijd. Bijna geen tijd meer door alle feestjes waar ik heen gesleurd word...
Toevoeging: Maar...vanavond heb ik game tijd opgeist: final fantasy xiv...ik ben een old school final fantasy fan, dus is voor mij genieten!
Goede verhalen over gehoord! Misschien binnenkort ook maar eens aanschaffen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha heb spel aan de praat gekregen dus word vanavond sneaky de PS3 terug jatten, moet toch nog de nieuwe last of us update (uitbreiding) er opzetten.
Dat spel is wel zo awesomequote:Op donderdag 3 april 2014 12:53 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Goede verhalen over gehoord! Misschien binnenkort ook maar eens aanschaffen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha jij zit met het zelfde he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES .... IT's real!!What the????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh tim als je mee leest....ik ga deze ff van een ftptje trekken of de piratenbaai :pIch hock in meinem Bonker
Nog niet de kans gehad het te spelenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:19 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt mij ook zo'n grappig spel. Hoe vindt je vriendin het?
Jup, dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
What the????
Eh tim als je mee leest....ik ga deze ff van een ftptje trekken of de piratenbaai :p
dat zou wel geniaal zijn. De jaarlijkse nsa telefoontap 100quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, dat had ik dus ook.
Tim leest niet mee, de NSA brengt geen albums uit met beste telefoonggesprekken of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |