abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:51:34 #126
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_138404056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:16 schreef Yalesa het volgende:

[..]

In bijna alle boeken waarin ook maar een beetje liefde voorkomt, is het de vrouw die geforceerd de boot afhoudt en de man die op haar jaagt.

En eigenlijk vind ik het bij een man ook best sexy als hij een beetje hard-to-get doet. :@
Boeken? Hoe oud ben je? O wacht, ik zit op een autistenforum :')

Eerlijk waar. Ik post bijna nooit in R&P en nu weet ik weer waarom :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:51:37 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138404058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:49 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Die man had toch ook kunnen denken: "oh, ze is verlegen/onhandig". Dan had hij misschien wat meer kunnen doen dan een keertje een praatje maken.
Mannen kunnen geen gedachten lezen, voor hem kwam het over alsof ze geen interesse had en na een paar maanden avances maken en nog geen reactie is het niet meer dan normaal dat hij het op geeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138404100
/serieuze modus (in zoverre dit uberhaupt mogelijk is :') ): gezien de imo weerzinwekkende topic history van TS, kan ik alleen maar vaststellen dat ze een volledig onstabiel persoon is en op welke manier ook (positief of negatief) aandacht probeert te krijgen. Dit topic is de zoveelste 'kijk mij eens een aandachtshoer zijn'. No offence, maar dit is gewoon dieptriest en volgens mij zit je zo'n beetje rock bottom.
Ik meen dit serieus: denk er eens over na om een afspraak met je huisarts te maken en een doorverwijzing te vragen naar een psycholoog.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_138404131
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Boeken? Hoe oud ben je? O wacht, ik zit op een autistenforum :')

Eerlijk waar. Ik post bijna nooit in R&P en nu weet ik weer waarom :')
En aan jouw gebrek aan vermogen om tactvol te zijn te zien, ben jij hier de grootste autist.
pi_138404162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mannen kunnen geen gedachten lezen, voor hem kwam het over alsof ze geen interesse had en na een paar maanden avances maken en nog geen reactie is het niet meer dan normaal dat hij het op geeft.
Hij heeft alleen oogcontact gezocht...
Echt het initiatief nemen, zoals met iemand praten enz., heeft hij maar 1 keer gedaan.

Dat noem ik niet echt proberen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:56:28 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138404210
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Hij heeft alleen oogcontact gezocht...
Echt het initiatief nemen, zoals met iemand praten enz., heeft hij maar 1 keer gedaan.

Dat noem ik niet echt proberen.
Misschien is hij ook wel verlegen, of misschien had hij helemaal geen interesse in haar en wilde hij gewoon vriendelijk doen tegen het meisje wat zo onzeker overkomt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:58:41 #132
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_138404298
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:53 schreef Yalesa het volgende:

[..]

En aan jouw gebrek aan vermogen om tactvol te zijn te zien, ben jij hier de grootste autist.
Oh noes, ze mag me nu niet meer. Wat erg ;(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_138404307
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien is hij ook wel verlegen, of misschien had hij helemaal geen interesse in haar en wilde hij gewoon vriendelijk doen tegen het meisje wat zo onzeker overkomt.
1. Twee verlegen personen komen over het algemeen toch niet bij elkaar, so it wasn't meant to be.
2. Het onderstreepte valt bij mij gewoon onder de categorie "sociaal onhandig".

Bottom line is, en wij zullen het hierover vast met elkaar eens zijn, dat ts door moet gaan zonder deze man.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:58:56 #134
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138404308
Goed topic, zo gaan de dingen in het leven :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:16:22 #135
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138404711
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:41 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen, staat het toch wel dicht bij de werkelijkheid.
Haha tuurlijk. 50 shades of grey, al die meuk. Story of your life.

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:17:49 #136
358523 IkStampOpTacos
pi_138404752
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:43 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Als een man de hele dag naar je staart en glimlacht, denk ik niet dat je dat makkelijk verkeerd kunt interpreteren.

Het is trouwens een bekend gegeven dat vrouwen beter zijn in het interpreteren van flirtsignalen dan mannen.

Misschien is ts gewoon onhandig, daar kan ze niks aan doen.
Dat hij de hele dag naar haar staart en glimlacht heb je alleen maar van TS. Niet echt betrouwbaar, vooral niet als je leest wat ze verder typt. Dan kan namelijk 3 of 4 keer naar haar kijken met een glimlach al snel 'de hele dag' zijn.
-
pi_138405300
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Haha tuurlijk. 50 shades of grey, al die meuk. Story of your life.

:')
Meteen met zo'n extreem voorbeeld komen :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:40:49 #138
358523 IkStampOpTacos
pi_138405411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Meteen met zo'n extreem voorbeeld komen :')
Jij hebt het over chick lit en hoe dat vergelijkbaar is met jouw leven. Lijkt me allemaal wel heel sterk, maar jij kan natuurlijk altijd net die Bridget Jones zijn.
-
pi_138405463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Jij hebt het over chick lit en hoe dat vergelijkbaar is met jouw leven. Lijkt me allemaal wel heel sterk, maar jij kan natuurlijk altijd net die Bridget Jones zijn.
Dus als ik aangeef dat hard-to-get spelen bij mij wel lukt, ben ik meteen net Bridget Jones? :')

:O
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:44:38 #140
358523 IkStampOpTacos
pi_138405532
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:42 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Dus als ik aangeef dat hard-to-get spelen bij mij wel lukt, ben ik meteen net Bridget Jones? :')

:O
Neu, ik beweer alleen dat dat niet de standaard is. Jij vind het schijnbaar fijn om een rolletje te spelen en niet gewoon jezelf te zijn maar jezelf anders voor te doen dan je bent. Prima, even goede vrienden.
-
pi_138406204
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:10 schreef Banaan_ het volgende:
1 april :D
Goeie ts!! Ik zat al te twijfelen toen ik aan de op begon.
pi_138408466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren

Kun je het toelichten?
Jawel. Je bent een beetje raar en kinderachtig.
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:57:01 #143
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_138411300
Blijkbaar willen fok!leden je alleen maar helpen als je als een superieur wezen overkomt (lees: intelligent, emotieloos). Ik heb hier niemand bepaalde leden op de vingers zien tikken nadat ik overduidelijk werd gekleineerd (over hoe kinderachtig of achterlijk ik overkom). Het zou me daarom niet verbazen als een hoop ts's in dit rubriek zichzelf van kant zouden maken door de reacties.

Nu ben ik allang over mijn verdriet heen. Ik vind het zelfs grappig dat ik mij daar paar uur terug nog druk om maakte (lees: niet altijd aandachtzoekend gedrag. Is het besef weleens tot jullie gekomen dat niet iedereen een vertrouwenspersoon in de omgeving heeft?). Maar ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat veel mensen met problemen geen topic durven te openen door de vijandigheid dat een ts over zich heen krijgt omdat hij/zij zo anders is/afwijkend denkt, voelt and whatnot.
pi_138412434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Blijkbaar willen fok!leden je alleen maar helpen als je als een superieur wezen overkomt (lees: intelligent, emotieloos). Ik heb hier niemand bepaalde leden op de vingers zien tikken nadat ik overduidelijk werd gekleineerd (over hoe kinderachtig of achterlijk ik overkom). Het zou me daarom niet verbazen als een hoop ts's in dit rubriek zichzelf van kant zouden maken door de reacties.

Nu ben ik allang over mijn verdriet heen. Ik vind het zelfs grappig dat ik mij daar paar uur terug nog druk om maakte (lees: niet altijd aandachtzoekend gedrag. Is het besef weleens tot jullie gekomen dat niet iedereen een vertrouwenspersoon in de omgeving heeft?). Maar ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat veel mensen met problemen geen topic durven te openen door de vijandigheid dat een ts over zich heen krijgt omdat hij/zij zo anders is/afwijkend denkt, voelt and whatnot.
Oh sorry, ik dacht dat het een 1 april grap was, omdat op blz 3 van dit topic staat dat het zo'n enge griezel was. Nou ja, misschien een andere man dan. Kan jou het schelen, een starende man, daar heb je toch niks an. Laat ie lekker met die collega gaan beppen. Daar ben je weer mooi vanaf gekomen. Soms is het wel handig als je niks durft te zeggen, bespaart je ook een hoop gezeur. Je komt wel kinderlijk over, ben ik ook, ik herken er wel wat in. Dan is een ouwe man niet echt handig hoor.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:29:13 #145
412436 girlygirl8
pi_138413171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:16 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat het een 1 april grap was, omdat op blz 3 van dit topic staat dat het zo'n enge griezel was. Nou ja, misschien een andere man dan. Kan jou het schelen, een starende man, daar heb je toch niks an. Laat ie lekker met die collega gaan beppen. Daar ben je weer mooi vanaf gekomen. Soms is het wel handig als je niks durft te zeggen, bespaart je ook een hoop gezeur. Je komt wel kinderlijk over, ben ik ook, ik herken er wel wat in. Dan is een ouwe man niet echt handig hoor.
Ik ben ook allang blij dat het mij niet meer zo raakt. Idd man lijkt me in kwestie ook niet de beste partnerkeuze (koekeloeren naar meerdere vrouwen en een aanbod doen bij 2 tegelijk).

Bedankt voor de erkenning in iedergeval :*
pi_138413337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik ben ook allang blij dat het mij niet meer zo raakt. Idd man lijkt me in kwestie ook niet de beste partnerkeuze (koekeloeren naar meerdere vrouwen
Doen 'we' allemaal
quote:
en een aanbod doen bij 2 tegelijk).
Om een film te huren, of is dat een soort codetaal?
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:34:41 #147
412436 girlygirl8
pi_138413458
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:32 schreef Deshain het volgende:

[..]

Doen 'we' allemaal

[..]

Om een film te huren, of is dat een soort codetaal?
Niet zo overdreven. Geloof mij. Je hebt mannen die kijken en mannen die hun ogen niet van je kunnen afhouden en als een man het 2de bij meerdere vrouwen doet dan is het gewoon een onbetrouwbare man (lees: geen relatie/trouw materiaal).
pi_138413516
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik ben ook allang blij dat het mij niet meer zo raakt. Idd man lijkt me in kwestie ook niet de beste partnerkeuze (koekeloeren naar meerdere vrouwen en een aanbod doen bij 2 tegelijk).

Bedankt voor de erkenning in iedergeval :*
Je praat erover alsof hij een relatie met je had en vreemd ging door met een andere vrouw te praten en dat alles nadat hij alleen naar je gekeken heeft, één keer een praatje gemaakt heeft en jij compleet geweigerd hebt om ook maar iets van actie te ondernemen.
Voor iemand van 25 klink je echt als een 3 jarig prinsesje die compleet buiten de realiteit leeft.
pi_138413661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ja ik ben jaloers

Maar misschien dat je een analyse kan geven van het gebeuren?
Dus collega heeft al met vrouwelijke collega "films gekeken"? Ze hebben dus al geneukt... Tja, je was te laat.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:39:37 #150
412436 girlygirl8
pi_138413690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je praat erover alsof hij een relatie met je had en vreemd ging door met een andere vrouw te praten en dat alles nadat hij alleen naar je gekeken heeft, één keer een praatje gemaakt heeft en jij compleet geweigerd hebt om ook maar iets van actie te ondernemen.
Voor iemand van 25 klink je echt als een 3 jarig prinsesje die compleet buiten de realiteit leeft.
I know right _O-

Misschien moet ik gewoon zelf een keer proberen te flirten (niet met hem, maar andere mannen). Om het te leren en misschien raken dit soort taferelen mij dan stukken minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')