Dank voor de redding. In het vervolg pak ik er eerst Google Maps wel even bij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je vanuit Groningen naar beneden kijkt wel ja
bijbaan. Right now c.a. 30 uur per week.quote:Op vrijdag 4 april 2014 03:46 schreef Wave103 het volgende:
Doen alle taxichauffeurs hier het werk fulltime? Blijven jullie dit doen of is het een tussenbaantje?
Niveautje psycholoog he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
En dat doet dan mee aan het Honours college
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:23 schreef Sarasi het volgende:
Jong, andere kant van de wereld, dat Brabant.
Hangt ervan af van welke kant.quote:
Geef autocorrect maar weer de schuld jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:04 schreef Sarasi het volgende:
De eerste keer niet, de tweede keer was de autocorrect van mijn swype.
Ik ben er sinds 2 jaar geleden achter gekomen dat Rotterdam ten westen ligt van waar ik woon i.p.v. het noorden, wat ik dacht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef MuurStraat het volgende:
De gemiddelde hiker heeft toch op zijn minst een globaal beeld van de steden in NL zou je zeggen
Ja, en met ruime afstand ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:05 schreef Solidberg het volgende:
Ik ben door het hiken te weten te komen dat Almere rond uit de slechtste stad van Nederland is
De slechtste in wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:05 schreef Solidberg het volgende:
Ik ben door het hiken te weten te komen dat Almere rond uit de slechtste stad van Nederland is
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef nuckythompson het volgende:
Haha mijn ritgegevens voor maandag:
LET OP: mevrouw [naam] slaapt schijbaar erg diep dus gelieve hard aan te kloppen en het een aantal keren te proberen indien ze niet direct opendoet!
Haha, prachtig!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef nuckythompson het volgende:
Haha mijn ritgegevens voor maandag:
LET OP: mevrouw [naam] slaapt schijbaar erg diep dus gelieve hard aan te kloppen en het een aantal keren te proberen indien ze niet direct opendoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |