Dank voor de redding. In het vervolg pak ik er eerst Google Maps wel even bij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je vanuit Groningen naar beneden kijkt wel ja
bijbaan. Right now c.a. 30 uur per week.quote:Op vrijdag 4 april 2014 03:46 schreef Wave103 het volgende:
Doen alle taxichauffeurs hier het werk fulltime? Blijven jullie dit doen of is het een tussenbaantje?
Niveautje psycholoog he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
En dat doet dan mee aan het Honours college
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:23 schreef Sarasi het volgende:
Jong, andere kant van de wereld, dat Brabant.
Hangt ervan af van welke kant.quote:
Geef autocorrect maar weer de schuld jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:04 schreef Sarasi het volgende:
De eerste keer niet, de tweede keer was de autocorrect van mijn swype.
Ik ben er sinds 2 jaar geleden achter gekomen dat Rotterdam ten westen ligt van waar ik woon i.p.v. het noorden, wat ik dacht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef MuurStraat het volgende:
De gemiddelde hiker heeft toch op zijn minst een globaal beeld van de steden in NL zou je zeggen
Ja, en met ruime afstand ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:05 schreef Solidberg het volgende:
Ik ben door het hiken te weten te komen dat Almere rond uit de slechtste stad van Nederland is
De slechtste in wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:05 schreef Solidberg het volgende:
Ik ben door het hiken te weten te komen dat Almere rond uit de slechtste stad van Nederland is
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef nuckythompson het volgende:
Haha mijn ritgegevens voor maandag:
LET OP: mevrouw [naam] slaapt schijbaar erg diep dus gelieve hard aan te kloppen en het een aantal keren te proberen indien ze niet direct opendoet!
Haha, prachtig!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef nuckythompson het volgende:
Haha mijn ritgegevens voor maandag:
LET OP: mevrouw [naam] slaapt schijbaar erg diep dus gelieve hard aan te kloppen en het een aantal keren te proberen indien ze niet direct opendoet!
Hiken is dan ook gewoon matig werk, als Regiotaxi chauffeur ben je een ekte baas/quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Volgens die logica heb ik alleen maar matige dagen gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hiken is dan ook gewoon matig werk, als Regiotaxi chauffeur ben je een ekte baas/Ik zit ten minste niet met irritante mensen in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig, dat soort werk heb ik dus nog nooit gehad. En in dit topic heb ik er ook nog niet eerder over gelezen. (of is dit locatiewerk?)quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef kweenie1 het volgende:
Maandag weer ritten rijden voor de grote in Breda met een collega. Ik werk bijna wekelijks met een andere hiker samenHelaas maar 4 auto's in totaal:
Etten-Leur-Breda: Opel Astra
Tilburg-Breda: BMW 320d
Roosendaal-Breda: Volvo V70
Roosendaal-Breda: Hyundai Santa Fe
1 van die laatste 2 auto's als pendelauto.
Ohjah, en de nieuwe HTC One (M8) gehaald in Arnhem vandaag. ¤40,- per maand voor 6GB en 500 minuten. Voor zo'n actie wil ik wel van Roosendaal naar Arnhem toe in m'n vrije tijd
Ik heb tenminste sociale skillsquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zit ten minste niet met irritante mensen in de auto
Happerdehap. Niet zo serieus zijn om vrijdagmiddag heh?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef MuurStraat het volgende:
Dan wens ik je veel plezier toe in het Regiotaxi Chauffeur topic, owww wacht..
Dit wordt m'n 3e keer voor abc in Breda. Heb het ook al wel vaker genoemdquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:01 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Grappig, dat soort werk heb ik dus nog nooit gehad. En in dit topic heb ik er ook nog niet eerder over gelezen. (of is dit locatiewerk?)
Ik heb 2GB en 90 minuten voor 35/maandquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:43 schreef Amoeba het volgende:
Ook even een nieuwe telefoon besteld. 40 per maand, 2GB en 90 minuten. Moest wel 90 bijlappen maar dadelijk rolt hier een S5 op de mat.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:43 schreef Amoeba het volgende:
Ook even een nieuwe telefoon besteld. 40 per maand, 2GB en 90 minuten. Moest wel 90 bijlappen maar dadelijk rolt hier een S5 op de mat.
40 euro, 6GB 500 minuten en onbeperkt sms + nieuwste HTC One zonder bijbetalingquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb 2GB en 90 minuten voor 35/maand
Maar T-mobile zeker? Dan kan je na die 2GB kosteloos verder internetten. Wel met 64kbps, maar dat gaat in de praktijk best wel. Tenzij je pagina's met afbeeldingen opent
Het is wel tof als je er je dag mee vol kan maken en je zelf de pendelauto bent. Maar een dag als maandag waar ik voor het middageten weer thuis kan zijn... Dan heb ik toch liever gewoon 1 ritje met 3 uur OV. Aan de andere kant, werk is werkquote:
ik krijg straks 2500 mb, onbeperkt bellen en onbeperkt sms voor 32,50 per maand. 200 euro bijbetalen voor een xperia Z2, galaxy s5 of de one (m8) maar weet nog niet welke..quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb 2GB en 90 minuten voor 35/maand
Maar T-mobile zeker? Dan kan je na die 2GB kosteloos verder internetten. Wel met 64kbps, maar dat gaat in de praktijk best wel. Tenzij je pagina's met afbeeldingen opent
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik betaal straks 23E pm aan internet alleen.
Je bent pas écht een hardcore-hiker als je zonder smartphone gewerkt hebt. Zoals ondergetekende bijna 2 jaar gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef Amoeba het volgende:
Geen internet op je telefoon hebben.
Nephiker
Waar heb je dat geroggeld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:23 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik 21,50 inclusief allesKan nog een stuk goedkoper maar dan moet ik verlengen, en als ik straks naar Amerika ga wil ik geen abonnement hebben.
Hollandsnieuwe. Is sim-only, ik weet niet precies de aanbieding op het moment maar voor zo'n 15 euro per maand kan je klaar zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waar heb je dat geroggeld?Ik heb geen tv en vaste telefoon, maar als alles in één goedkoper is...
Oh ja nee ik moet internet afsluiten voor in mijn appartement.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hollandsnieuwe. Is sim-only, ik weet niet precies de aanbieding op het moment maar voor zo'n 15 euro per maand kan je klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |