De laatste keer dat ik bij een ongeluk was, was ik nog wel een stuk dichterbij jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Wow, dat maak je ook niet vaak mee (gelukkig). Vind het altijd vervelend als ze dan op jouw baan ook niet opletten, kijk gewoon op je eigen baan ipv naar de andere kant kijken en ook een ongeluk veroorzaken.
Ehh, jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef kweenie1 het volgende:
Blacklining, je bedoelt een paar keer Haarlem in plaats van Heerlen neem ik aan.
Wel vet geluk gehad dat de mensen om je heen wel oplette dan. Jij kan wel op de rem gaan, maar als de rest om zich heen zit te kijken heb je zelf alsnog schade.
Toffe foto trouwens, dat je op de tegemoetkomende baan de eerste auto's ziet, en op je eigen rijbaan een goeie 100 meter verder geen auto's meer ziet. Best uniek
Dat had ik pas ook met huizen en houten. Moest naar huizen toe, en ik kwam langs houten. Ik vol in de ankers en de afrit nemen, en proberen te achterhalen waarom de navigatie me nog veel verder naar het noorden stuurde, en het adres proberen bij houten in te voerenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaDaar loop ik al de hele dag mee te kloten met navigatie enzulks. En inderaad, ik moest ook vól in het anker, busje achter me stopte op een meter van mijn achterbumper, en weer een stukkie naar achteren moest iemand uitwijken de vluchtstrook op. Maar dat is gelukkig allemaal goed gegaan.
En inderdaad, bizar ja. Vooral ook dat je ziet hoe vreselijk snel zo'n file vervolgens ontstaat. Ik stapte net uit de auto en zo ver ik kon kijken stond werkelijk alles al dicht, ook de A9 waar ik net vanaf kwam. Helaas was het tegen de zon in dus ik kon geen goede foto maken, maar ik vond het niet gepast om naar voren te lopen voor een uitgebreide fotosessie. Er zijn wel mensen zwaargewond geraakt natuurlijk.
Whehehequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:52 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dat had ik pas ook met huizen en houten. Moest naar huizen toe, en ik kwam langs houten. Ik vol in de ankers en de afrit nemen, en proberen te achterhalen waarom de navigatie me nog veel verder naar het noorden stuurde, en het adres proberen bij houten in te voerenUiteindelijk viel het kwartje
Zeker niet gepast inderdaad, zou ik ook niet gedaan hebben. Maargoed, zo maak je wel weer iets mee, en met een beetje 'geluk' zie je jezelf nog terug bij het nieuws![]()
Damn, die Citroen C1!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef BlackLining het volgende:
A200 afgesloten in beide richtingen na ongelukken
Hmm, nooit opgevallen dat er jij daar ook in de berm ligtquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
WheheheOok leuk als er twee dezelfde plaatsen zijn met dezelfde naam. Zo stond ik ooit in de verkeerde Nieuwkuik
![]()
Heb het begin dit jaar nog gehad met Helmond en Hengelo. Had ik een auto afgeleverd bij de bekende in Waalwijk, loop ik daar weg belt AR voor een spoedje Waalwijk - Helmond. Nou moest ik wel over 2 uur weer in Den Bosch zijn maar naar Helmond rijden en met de trein terug zou nauwelijks langer zijn dan met de buurtbus vanuit Waalwijk. Dus ik terug, auto opgehaald, en naar Helmond. RIj ik bij Den Bosch en wil ik even het adres in mijn navigatie kloppen. Straat niet gevondenNog een keer, weer niks. Kijk ik nog eens goed, staat er verdomme Hengelo in plaats van Helmond
Da's dus ff 180km verder
Nodeloos te zeggen dat ik de afspraak die avond gemist heb
En ik heb al eens in het nieuws gezeten bij een ongeluk
Aanvankelijk lag ik dan ook midden op de weg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Hmm, nooit opgevallen dat er jij daar ook in de berm ligt
korte dienstjes ja. Ik moet zaterdag van 17.30 tot 04.00...quote:Op woensdag 2 april 2014 11:37 schreef Fiorano het volgende:
Voor volgende week iniedergeval weer diensten.
Maandag: 17.00-22.00
Vrijdag: 12.00-21.00
Zaterdag: 16.00-00.00
Achja, zorgtaxi heh. Ben al blij dat ik uren hebquote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
korte dienstjes ja. Ik moet zaterdag van 17.30 tot 04.00...
Ik wou net posten dat ik stevig baal dat ik met dit weer niet in de gelegenheid ben om ritten voor EW te rijden, maar dankzij jouw post weet ik ook weer waarom het toch ook wel lekker is om juist even niet voor EW te rijden, bedankt hiervoor!quote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef Kiprollade het volgende:
OT:Vanmorgen een mailtje gekregen over een ritje dat ik 4 april 2014 (???) zou hebben gereden, waarvan ik de kmstanden nog moet doorgeven. Op een paar punten klopt er niks van:- Datum?- Ik krijg opeens een laatste reminder, terwijl ik daarvoor geen enkele reminder heb gekregen- Ik heb sinds 10 februari niet voor dat bedrijf geredenEn uiteraard weer dreigen met geld inhouden op m'n salaris...
Geen dank, beste collega. We zijn hier allen bijeen om elkaar te steunen in moeilijke en slechte tijden. Hopelijk geniet je volop van het weer en ik wil je nog een hele fijne dag toewensen!quote:Op woensdag 2 april 2014 14:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik wou net posten dat ik stevig baal dat ik met dit weer niet in de gelegenheid ben om ritten voor EW te rijden, maar dankzij jouw post weet ik ook weer waarom het toch ook wel lekker is om juist even niet voor EW te rijden, bedankt hiervoor!![]()
Bedankt, waarde collega. Dat waardeer ik zeer! Ik heb gelukkig een half uurtje van het mooie weer kunnen genietenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:39 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Geen dank, beste collega. We zijn hier allen bijeen om elkaar te steunen in moeilijke en slechte tijden. Hopelijk geniet je volop van het weer en ik wil je nog een hele fijne dag toewensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |