ohhhhh snapquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben anders langer hiker geweest dan jij ooit zult zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindhoven is hel met een oude navi inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:36 schreef Viezze het volgende:
Mijn TomTom haalt alleen maar grapjes met me uitSorteer links voor als ik naar rechts moet etc. Het lijkt wel alsof ze rond Eindhoven bewust alles hebben omgedraaid om iedereen met een navigatiesysteem te stangen
Gelukkig heb ik het ondertussen wel door.
Je kunt die eikels niet vaak genoeg rammen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als je maar weet waar de kasten staan.
+1 voor Amoebaquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt die eikels niet vaak genoeg rammen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gaat het hem uitleggen wat belastingen zijn en wat er met het geld gedaan wordt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het moet een keer ophouden met die verkapte geldklopperij. Geef gewoon toe dat je het doet om geld af te troggelen, of haal onzinnige dingen zoals de trajectcontrole op de A2 weg in plaats van het vermommen als "verkeersveiligheid"quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Wie gaat het hem uitleggen wat belastingen zijn en wat er met het geld gedaan wordt?
Wie gaat jou uitleggen dat je geen posts uit hun context moet trekken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Wie gaat het hem uitleggen wat belastingen zijn en wat er met het geld gedaan wordt?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:33 schreef CitroenFrance het volgende:
Vandaag navigeerde de Peugeot 508 mij het centrum van Utrecht in (in de buurt van de Dom). Vooral die fietsende studenten in smalle straatjes zijn ver sch rik ke lijk... En dan boos kijken dat ik ergens rij
..
Ik krijg altijd zo'nquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wie gaat jou uitleggen dat je geen posts uit hun context moet trekken?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'nmoment als iemand zulke grote stoere praatjes komt, uiteindelijk worden die dingen toch zo weer vervangen van onze belastingcentjes wanneer er eentje weer eens in de fik gestoken wordt oid.
Het is idd makkelijk verdienen voor de overheid, en ook ik heb ze wel twee of drie keer vervloekt, maar verder doen ze hun ding dat mensen op hun snelheid letten.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wie gaat jou uitleggen dat je geen posts uit hun context moet trekken?
Als iemand met 140 aan komt rijden en moet minderen voor een flitser, rijdt hij/zij daarna significant vaker nog harder dan die 140. Natuurlijk zijn er mensen die dankzij flitsers uberhaupt geen 140 meer rijden, maar de mensen die je effectief afremt met flitsers, stuur je in die zin nog sneller de weg op. Dus er is regelmatig wat discussie over.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'nmoment als iemand zulke grote stoere praatjes komt, uiteindelijk worden die dingen toch zo weer vervangen van onze belastingcentjes wanneer er eentje weer eens in de fik gestoken wordt oid.
Het is idd makkelijk verdienen voor de overheid, en ook ik heb ze wel twee of drie keer vervloekt, maar verder doen ze hun ding dat mensen op hun snelheid letten.
Nee, ik dacht op een gegeven moment *fuck, dit is niet waar ik wezen moet*.. Maar duurde 20 minuten om uit de chaos te komen haha. Gelukkig had ik geen haastquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:35 schreef Wave103 het volgende:
[..]Dat is niet best daar. Sowieso de hele binnenstad van Utrecht, de combi voetgangers en fietsers op het zelfde stukje verderop staat ook altijd garant voor feest.
Lees eens waar ik op reageer, ga dan eens na hoe serieus ik die reactie bedoeld had, concludeer.quote:
Ik denk dat Amoeba had gehoopt dat iedereen z'n sarkastme wel zou begrijpenquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Nop, duidelijk was het niet, een paar extra 'haha', smileys of andere tekens van 'humor' kan je daarbij helpen. Dan nog had ik het zelfs een trieste reactie gevonden.
Kerel…quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Nop, duidelijk was het niet, een paar extra 'haha', smileys of andere tekens van 'humor' kan je daarbij helpen. Dan nog had ik het zelfs een trieste reactie gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |