In mijn ogen een WR dus als je die lijst ziet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik nu ineens zie, de winnende tijd van Obiri op de 3km net is de zevende tijd ooit
Sterker nog, het is de snelste tijd ooit die niet is gelopen op 12 of 13 september 1993 in China
Top-20 ooit:
[ afbeelding ]
twitter:MirandaBoonstra twitterde op woensdag 14-05-2014 om 13:02:59Gerechtigheid #dopingbitch reageer retweet
Volgens de gids wel maar ik zit naar iets over de Britse zuidoostkust te kijken??quote:Op zondag 18 mei 2014 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Mooie dag vandaag met Diamond League in Shanghai vanaf 12 uur (uitzending vanaf 14 uur) en als het goed is om 11 uur op BBC2 de Great Manchester Run. 10km met Kipsang tegen Bekele
Ah wilde net zeggen, ik zie toch echt Jonathan Edwards en hardlopersquote:Op zondag 18 mei 2014 11:16 schreef knnth het volgende:
En terwijl ik op submit druk wordt er excuses aangeboden en begint de uitzending
Hup Kenny!
Nou ja, voor Kipsang is dit waarschijnlijk ook gewoon te kort, terwijl Bekele juist vooral furore heeft gemaakt op de baanquote:Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef knnth het volgende:
Pfff, geen seconde spannend geweest
Behalve dan vrouwen tweede plaats.
Kipsang probeerde het niet eens ...
70,52 van Perkovic was, ik citeer, "ook wel in orde, maar ze zal toch niet helemaal tevreden zijn".quote:Op zondag 18 mei 2014 14:19 schreef DeeBee het volgende:
Aregawi wint de 1500 meter in een wereldbesttijd 3:58:73.
Voor Jessica Simpson volgens de commentator, die ook niet lijkt te weten van het bestaan van Sifan Hassan die derde werd in ongeveer 4:00.
Koster noemt ie voor het gemak ook maar niet eens terwijl haar naam vol in beeld staat.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:23 schreef DeeBee het volgende:
De 4:01.19 van Hassan is gewoon een NR. Helemaal niet van belang verder natuurlijk!
Koster ook net een PR, netjes zo vroeg in het seizoen!
Kijk, dat hij niet alle PR's bijhoudt of iets, whatever. Maar het is echt volkomen ongeinteresseerd commentaar, dat is gewoon jammer.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Koster noemt ie voor het gemak ook maar niet eens terwijl haar naam vol in beeld staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |