Nonsens. Gewoon voor het trainen goed eten en tijdens het trainen genoeg drinken.quote:
Dit is echt basisschool humor man. Kom op, je kunt beter.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook echt trainen Yuri.
Ik weet dat je je er niks bij kan voorstellen met je 30+% BF.
Nee met drinken is het sowieso wel mis gegaan vandaag inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zo zie je maar weer dat je beter geen cardio kunt doen.
Had je wel genoeg gedronken? Het was hier in de gym aardig warm, heb ruim 2 liter water gedronken net.
nee, is gewoon trainen to the maxquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nonsens. Gewoon voor het trainen goed eten en tijdens het trainen genoeg drinken.
Croissantquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef H1N1 het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik, Krazant? Is dat in hetzelfde straatje als chanant?
Lol, irritant is dat. Hoelang was je bezig?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef fathank het volgende:
Squats, deadlifts, pull ups, bor's en curls. Vraagt een huge neger 'ben je nu al klaar'?
Gast ik kan amper meer lopen
teveel zuipen kan ook nog, had net telkens het idee dat ik water uitademde terwijl ik crunches deed. (crunches ja, zomer enzulksquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee met drinken is het sowieso wel mis gegaan vandaag inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
teveel zuipen kan ook nog, had net telkens het idee dat ik water uitademde terwijl ik crunches deed. (crunches ja, zomer enzulks)
quote:
quote:
Krijg kkquote:
Sick cunt. Welke gym zit je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Gvd net in de gym: Braziliaanse Chick met zieke Squatbooty. Thank u based god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |