hee die grap hoorde ik vannacht bij roosquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
Hee Joker, je denkt zeker dat je Steve Miller band.
Ik vind 'em leukquote:
?quote:
1 april xdquote:
Hoe nat ben je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja verdomme ik sta hier in Mexilhoeira Grande
Ik vraag het uit belangstelling. Dan weet ik of je onder een afdakje staat of niet. Het regent namelijk al 3 dagen lang. De was wil niet drogen, alles is vochtig, koud en klam.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik dat aan jou vraag ben ik een perverseling.
Dat is dus een jaquote:
Koud? Dat doet me denken aan de tijd dat ik necrofilie als hobby beoefende!quote:
Hun enige plaat die aan te horen is.quote:
Zijn*quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hun enige plaat die aan te horen is.
Er zijn meerdere die leuk zijn hoor, al is dit wel de fijnstequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hun enige plaat die aan te horen is.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Koud? Dat doet me denken aan de tijd dat ik necrofilie als hobby beoefende!
Yup, Get a life. Dat was tof.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef minthy het volgende:
REM![]()
Dit nummer zat in een geniale comedyserie.
Gold on the ceiling vond ik wel leuk van ze...quote:
Strange Timesquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gold on the ceiling vond ik wel leuk van ze...
En..quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gold on the ceiling vond ik wel leuk van ze...
Ik was het nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay en Bastille in 1 lunchbox
Lunchbox from hell
Dan maar 2
2 is zo mogelijk pas échte aids. Manmanmanquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox from hell
Dan maar 2
538quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox from hell
Dan maar 2
Omdat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef Pandaplint het volgende:
Zojuist even mijn kutste 'rondje' wezen hardlopen ooit. Na 200m maar omgedraaid
Hij moest schijten.quote:
Nogal spierpijn van het wandklimmenquote:
Had je een date?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal spierpijn van het wandklimmen
Je bent spion at night time? En panda at daytime?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal spierpijn van het wandklimmen
Nee. Ik zat tegen de ballen van m'n klimmaatje te kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had je een date?
Lekker van onder bekijken die handel, in zo'n geil tuigje
Verdomme.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had je een date?
Lekker van onder bekijken die handel, in zo'n geil tuigje
Echt het minst sexiest wat er bestaatquote:
Je bent duidelijk niet in een klimhal geweestquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt het minst sexiest wat er bestaat
Een vrouw in een klimtuigje
Een vrouw met Uggs(vooral die neppe waar je zo half naast loopt)
Een vrouw met Birkenstocks
Een vrouw met zo'n broek die eruitziet alsof er een lading drollen in ligt (je kent ze wel, met zo'n laag kruis)
Bovenstaand lijstje geldt ook voor mannen btw
Jawel, maar niet met een goeie vrouw danquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet in een klimhal geweest
Maar ok. Boulderen is leuker om te kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met een goeie vrouw dan
Uh, oké.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Imy Birkenstock sandals
Maarja ik ben boomknuffelaarster van beroep, dus ik kom ermee weg.
Rustig plintje!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom doet wel altijd heel hard z'n best om van dinsdag de 2e maandag te maken
It's life, Jim, but not as we know it, not as we know it.quote:
There's Klingons on the starboard bow!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
It's life, Jim, but not as we know it, not as we know it.
we come in peace, SHOOT TO KILL!!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
It's life, Jim, but not as we know it, not as we know it.
Nee. Dan kun je nog beter kisten dragen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Imy Birkenstock sandals
Jij komt overal mee weg, zelfs met niks doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Imy Birkenstock sandals
Ik houd van sandalen en niemand die mij tegen houdt!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. Dan kun je nog beter kisten dragen.
Sandalen...man man man
Kloptquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij komt overal mee weg, zelfs met niks doen.
xd
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van sandalen en niemand die mij tegen houdt!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
There's Klingons on the starboard bow!
It's worse than that, he's dead, Jim!!quote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt
Stiekem ben je jaloers he?
Die stond nummer 1 op mijn geboortedag.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
It's worse than that, he's dead, Jim!!
Jonkie!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die stond nummer 1 op mijn geboortedag.![]()
![]()
Topicmama mintjequote:
Kolere.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die stond nummer 1 op mijn geboortedag.![]()
![]()
Ja. Dan sta je al knakkend en krakend op in de ochtend, schuifel je naar de badkamer met je rollator en je 34 nieuwsgierige, oude, incontinente katten, je voor de spiegel best jong en vitaal wanend.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
LB2 gelukkig
Ook kut, maar minder kut dan LB1
Ik zit al op je Spaanse sloffen te azen voor wanneer je er niet meer bentquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Dan sta je al knakkend en krakend op in de ochtend, schuifel je naar de badkamer met je rollator en je 34 nieuwsgierige, oude, incontinente katten, je voor de spiegel best jong en vitaal wanend.
Ik word dit jaar 30quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
En dan voel ik mij soms al oud met mijn 26 jaar.
'87 boksquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
En dan voel ik mij soms al oud met mijn 26 jaar.
Ik zal er een paar voor je breien!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zit al op je Spaanse sloffen te azen voor wanneer je er niet meer bent
Wtf. In Staphorst?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben járen terug leider geweest van een elftal met gasten uit '87. Dat waren toen D-pupillen, nu is een groot deel al getrouwd en/of vader. Fackin' hell.
Ik snap het ook nietquote:
'87 een goed bouwjaar inderdaad.quote:
Ik moest heel erg lachenquote:
Ik maak die grapjes wel iets té vaakquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen![]()
Herkenbaar ook, het verkeerd verstaan van teksten
quote:
Godver, ik ben jaloers op jequote:
Koesjie koesjie koesjiequote:
Wilbert vindt hem niet leuk genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef alors het volgende:
Waarom draait 3fm de nieuwe Sia niet eigenlijk?
In 2000 ook nogquote:
Toen haalde ik, met een jaar vertraging, m'n HAVO-diploma.quote:
Ik word zo strontchagrijnig van Plagequote:
Ik hoor bij Waterstad Hits het nummer Birthday 2x per dag voorbijkomen. Ze zegt wel heel zwoel Happy Birthday in dat nummerquote:
Waterstadquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoor bij Waterstad Hits het nummer Birthday 2x per dag voorbijkomen. Ze zegt wel heel zwoel Happy Birthday in dat nummer
Heeft nu een Groningse editie die Waterstad Hits heet, nog niet eens zo slecht hoor.quote:
Daar heb je mij echt niet mee hoorquote:
Oh, altijd gedacht dat WaterstadFM sowieso Gronings wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Heeft nu een Groningse editie die Waterstad Hits heet, nog niet eens zo slecht hoor.
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe jij wil te gaan naar het strand met mij?
Allemaal engels pratenquote:
Daar heb je mequote:
Editors - Sugar.quote:
Dank. Ik kon het slecht horen maar het klonk wel aardig. Maar dat nummer ken ik wel. 3fmfan zei niets.quote:
Twee uur geleden werd hij ook al gedraaid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank. Ik kon het slecht horen maar het klonk wel aardig. Maar dat nummer ken ik wel. 3fmfan zei niets.
Ik heb het ook hier vandaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank. Ik kon het slecht horen maar het klonk wel aardig. Maar dat nummer ken ik wel. 3fmfan zei niets.
PandaplintJE dusquote:
88quote:
Ik kom uit 87quote:
Je valt in herhaling.quote:
Ekdom is er groot mee gewordenquote:
Groot, ja?quote:
Dit was (is) inderdaad het nare van britpop. Dit soort zeikbandjes liften mee op goede muziek van de Arctic Monkeys en co.quote:
Ik dacht dat het Twenty One Pilots waren, maar dat is weer een andere grafband.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef Pino112 het volgende:
'ALL OF ME' VAN JOHN LEGEND WEER MEEST GEDRAAIDE PLAAT
'All Of Me' van John Legend was in maart wederom het meest gedraaide nummer op de landelijke Nederlandse radiostations. De plaat was in deze maand maar liefst 759 keer te horen op de landelijke publieke en commerciële zenders.
http://www.radiofreak.nl/(...)est-gedraaide-plaat/!!! Verdomme
Ik vind m nog steeds leukquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef Pino112 het volgende:
'All Of Me' van John Legend was in maart wederom het meest gedraaide nummer op de landelijke Nederlandse radiostations. De plaat was in deze maand maar liefst 759 keer te horen op de landelijke publieke en commerciële zenders.
En uiteraard weer serious talentquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was (is) inderdaad het nare van britpop. Dit soort zeikbandjes liften mee op goede muziek van de Arctic Monkeys en co.
BroekJE zelfsquote:
Eensquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
Wat blijft die opening toch ontzettend niet-grappig.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
BroekJE zelfs
Als je had gezegd "broek uit" doet't me niks... broekje maakt alles een stuk interessanter...
Ik weet niet wat het ismaar het klinkt gewoon lekkerder
Even dat je het weet
#liefdagboek
Man man man.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
BroekJE zelfs
Als je had gezegd "broek uit" doet't me niks... broekje maakt alles een stuk interessanter...
Ik weet niet wat het ismaar het klinkt gewoon lekkerder
Even dat je het weet
#liefdagboek
#teamDeStemVanDeCoenEnSanderShowquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
Wat blijft die opening toch ontzettend niet-grappig.
oh die heb ik gemistquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Dat Franse nummer rond 15.45 was ook wel baasNieuwe Maitre Gims ofzo denk ik.
Niet weten dat je veel gedraaide platen niet goed mag vindenquote:
Mwoah.quote:
7uquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Werk? Mooi op tijd. Hoe laat/vroeg begin je?
ik ook 8 uur, maar maar een half uur pauze, dus tot 16:30...quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. 8u hier, maar ik moet dan ook tot 17u. #fwp
45min hier. In totaal dan he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik ook 8 uur, maar maar een half uur pauze, dus tot 16:30...
dus, ik denk dat ik maar eens naar huis ga.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker gewoon eens op met dat Waves. Kapot gedraaide kutplaat
quote:
Beste song he, dus even draaien. #edisonquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker gewoon eens op met dat Waves. Kapot gedraaide kutplaat
Dat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het nooit een leuk nummer gevonden.
Hai Muisquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie heerlijke vrolijkheid op de muziek.
Is van de STER, ook te horen op Radio 1, Radio 2 enzovoort. Ben benieuwd of het nou een 1 april grap is of niet.quote:
Como você está?quote:
Dat "Listen, Watch, Cher" leek me eerder een 1 april grapquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:03 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Is van de STER, ook te horen op Radio 1, Radio 2 enzovoort. Ben benieuwd of het nou een 1 april grap is of niet.
Goedquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed
Ondanks dat het al 3 dagen onafgebroken regent.
Er is iets fouts gegaan met het weer geloof ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Hier schijnt al een paar dagen de zon volop!
Broekje uit en alles hierquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Hier schijnt al een paar dagen de zon volop!
Dat is gewoon ingenieus bij elkaar gemicromanagedquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat "Listen, Watch, Cher" leek me eerder een 1 april grap
Bloesem alom.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:11 schreef alors het volgende:
Het wordt nu echt snel groen overal ookZo fijn vind ik dat
Alles weer in bloei
Ik heb een rokje aanquote:
Ik ook.... maar dan met dikke maillot eronder.quote:
Ik vraag me oprecht af hoe hoog dat zaaglied in de begrafenis top 10 staat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Moet dat?quote:
Dan maak ik pics van mijn kinderlijke roze gympies.quote:
Ik heb ook roze gympiesquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan maak ik pics van mijn kinderlijke roze gympies.
Ik en gympiesIk voel mij net een kleuter. Maar het is wel praktisch...
Ik heb nep All stars in roze met witte stipjesquote:
Ik heb hardroze nep-All Starsquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nep All stars in roze met witte stipjes
Gympies boksquote:
*Boks*quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gympies boks
toevallig van de primark?
quote:
Als boomknuffelaar bij de primark kopen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gympies boks
toevallig van de primark?
Pasen is binnenkort.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef minthy het volgende:
Ik moest hard lachen om de C&S-show en vraag nu een vrijwillige opname aan op de PAAZ.
It's cheap. En precies dezelfde pruttel als bij duurdere winkels.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als boomknuffelaar bij de primark kopen?
Inderdaad, kerst mag van mij ook wel afgeschaft worden. Gemaakte gezelligheid enzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
PAAZ afdeling lijkt mij beter dan de KERST afdeling. Ik vier liever heel vaak pasen dan kerstmis.
Daarbij is eieren zoeken ook veel leuker dan alle kerstgedoe.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, kerst mag van mij ook wel afgeschaft worden. Gemaakte gezelligheid enzo
Toen ik als kleine CG paaseitjes ging zoeken, zei ik tegen mijn moeder toen ik een netje chocolade-eitjes had gevonden: "Die heeft de paashaas bij de HEMA gehaald".quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarbij is eieren zoeken ook veel leuker dan alle kerstgedoe.
quote:
Kan me de verwarring ook wel voorstellen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar serieus, ik heb heel lang gedacht dat het Paasafdeling was.
Even winkelen voor een verjaardagscadeau.quote:
Maar enorm vervullendquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
It's cheap. En precies dezelfde pruttel als bij duurdere winkels.
De NSA kijkt meequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gooi ff weer wat in the cloud
Incoming wolf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |