S'nachts een DJ set in de Bravo hebben ze al eerder gedaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Pendulum zie ik niet gebeuren zolang die niet Live spelen in plaats van een DJ set.
Na Skrillex of iets dergelijks zou nog wel kunnen ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
S'nachts een DJ set in de Bravo hebben ze al eerder gedaan.
Die staan allebei al op Pinkpop. Gogol Bordello zie ik niet snel Lowlands en Pinkpop in één jaar doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Jawel een The Kooks of Gogol Bordello zie ik nog best als een optie.
Zou leuk zijn als ze dan meezingt met This Is The Last Timequote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Sharon van Etten zal ook wel naar Lowlands komen. Is volgens mij de support act van The National. Niets mis mee overigens!
Laten we het hopen, is niet onmogelijkquote:Jammer dat Darkside nu niet op Lowlands kan komen. Of Darkside moet overdag op pukkelpop komen en 's nachts in de Bravo staan.
Daar zat ik ook al aan te denken. Wat zou zo'n Darkside aan materiaal bij hebben? Hebben ze dat snel in- en uitgepakt? Binnen 2 en half uur zit je wel van uit Pukkelpop op Lowlands.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Laten we het hopen, is niet onmogelijk
Het is niet onmogelijk nee. Maar ik zou er maar niet op rekenen. Bij een Dj-set was dit een heel ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Wat zou zo'n Darkside aan materiaal bij hebben? Hebben ze dat snel in- en uitgepakt? Binnen 2 en half uur zit je wel van uit Pukkelpop op Lowlands.
Moet het allemaal nog maar zien.
QOTSA kan de zondag en de vrijdagquote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zit al langzaam een blokkenschematje in te vullen. En het valt me op dat er vrij veel Lima-achtige acts al bekend gemaakt zijn tot nu toe (teminste daar zou ik ze neer zetten). O en ik mis nog een headliner voor de vrijdag(want Skrillex mag de Bravo doen dit jaar)
.
http://www.festivalinfo.n(...)hzelf_voor_Lowlands/quote:Vanaochtend stond Ásgeir op de speelplaats van 3FM, hier bevestigde de IJslander enigszins aarzelend aan Giel dat hij op Lowlands zal staan. "Yeah, I think so" luidde het antwoord op de vraag van Giel of hij op Lowlands te zien zal zijn.
In het tourschema van Ásgeir noch op de site van Lowlands staat een officiële bevestiging, dus het is nog even afwachten
Lekker wakker worden zoquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:59 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)hzelf_voor_Lowlands/
Nope, het was volgens mij ook al uitgesloten omdat ze alle dagen al bezet was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Woot Ásgeir
Lily Allen op Indian Summer festival. Dus geen Lowlands vrees ik?
Tourt het weekend van Lowlands in Europa!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:41 schreef richolio het volgende:
Mac DemarcoHeerlijke muziek en ik ga er dan ook zeker heen als hij komt. Heb verder geen idee of hij wel tourt (in Europa)
Goede kanshebber ja, en zeer zeker welkom! Wordt wel een vrouwen editie zo!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Mø op Lowlands.
Hip, nieuw, jong, in de lijn van andere wazige dames die op LL zijn verschenen.
Goede kanshebber
Oeh! Spannendquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Tourt het weekend van Lowlands in Europa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door richolio op 04-04-2014 12:15:02 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef richolio het volgende:
Laten we hét lijstje niet vergetenWoot Ásgeir ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:
Ik zou het op het Ásgeir houdenquote:Tegenwoordig is w00t meer een forum-woord geworden, en is het een uitdrukking van vreugde.
Hihihi.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het op het Ásgeir houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |