Dat was t afgelopen jaar ook al voor me, met o.a. London Grammar (ok, kwam niet), Daughter. Austra en Kate Boy.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Goede kanshebber ja, en zeer zeker welkom! Wordt wel een vrouwen editie zo!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef richolio het volgende:
Laten we hét lijstje niet vergetenIs dat de wenslijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Florence komt echt no fucking way nogquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar uhh...
The Strokes | Florence And The Machine | Deadmau5 | Gesaffelstein | Volcano Choir | Andy C | Modestep | De Staat | Epica | Ásgeir | Ry X | Kelela | Breach | Taymir | Deafheaven | Frog In The Buttal 1 voorspelling goed
O, dan heb ik er nog wel eentje!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, de wensen van verschillende users hier
Zekerquote:Op maandag 7 april 2014 12:38 schreef richolio het volgende:
Imagine Dragons. Heel Night Visions is echt geweldig en ze weten een show neer te zetten. Dat heb ik vorig jaar wel echt gemerkt
Misschien hebben ze er wel een nieuwe stage bij dit jaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef theodoor9 het volgende:
Mee eens. Alleen hebben ze dit jaar al stukken meer bekend gemaakt dan vorig jaar rond deze tijd..
Hebben die geen buffer opgebouwd de laatste jaren?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:24 schreef WeezerButler het volgende:
Hoorde via via dat de vvk bij lange na niet die 50.000 kaartjes haalde, en LL zuinig met z'n centjes moet zijn, en dus boekingen.
Mag je dan zomaar beweren dat er wel zoveel kaarten verkocht zijn? Als dat verre van waar blijkt te zijn? Ik vind dat dat toch een vorm van misleiding is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:24 schreef WeezerButler het volgende:
Hoorde via via dat de vvk bij lange na niet die 50.000 kaartjes haalde, en LL zuinig met z'n centjes moet zijn, en dus boekingen.
Misschien hebben ze die (nog) niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef iAvani het volgende:
Als de namen al lang van te voren bekend zijn, waarom gooit Lowlands niet één of twee grote namen eruit om die kaarten uitverkocht te krijgen?
Wel een herhalingszet inderdaad, maar van mij mag dat welquote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZekerMaar omdat ik ze dus vorig jaar al gezien heb, en er geen nieuwe cd bij is, heb ik weinig zin in een herhalingszet. Dus dat wordt voor mij een "als er niks anders tegelijk staat".
Eerst DTRH/Pitch uitverkopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef iAvani het volgende:
Als de namen al lang van te voren bekend zijn, waarom gooit Lowlands niet één of twee grote namen eruit om die kaarten uitverkocht te krijgen?
Dat klinkt logisch. Ware het niet dat ze juist al veel meer voor Lowlands bekend hebben gemaakt dan andere jaren, met waarschijnlijk het doel om de kaartverkoop te stimuleren nu de kaartjes een keer niet snel uitverkocht zijn.quote:
Toch vind ik er vrij veel onbekendere namen bij zitten. Die Alpha/Grolsch zijn nog lang niet gevuld als het ik zo zie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Ware het niet dat ze juist al veel meer voor Lowlands bekend hebben gemaakt dan andere jaren, met waarschijnlijk het doel om de kaartverkoop te stimuleren nu de kaartjes een keer niet snel uitverkocht zijn.
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bazennamen kun je vergeten. Namen die je waarschijnlijk nog wel leuk vindt, daar kun je op hopen.
Ik wil van de Pukkelpop lijst wel graag Royksopp met Robyn, da's echt heul fijn! Heb beide los al eens gezien, maar samen lijkt me erg lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, ik ken je definitie van bazennamen natuurlijk niet, maar echt grote namen, die je niet had kunnen voorspellen uit Pukkelpop of Sziget, die zullen er niet heel veel meer bijkomen.
Nee toch? Zijn totaal niet groot lijkt me?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
The Black Lips is ook gewoon Alpha toch?
Paar jaar geleden ook Alpha toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee toch? Zijn totaal niet groot lijkt me?
Volgens mij doel jij op The Black Keys niet The Black Lipsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ook Alpha toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |