Was idd ook niet heel goed, vooral goeie herinneringen aan de Foxtrot en Echo.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Dillinger Escape Plan ook![]()
Ik vond 2002 veel kutter dan 2004 trouwens. Junkie XL, Tiesto, Nickelback, Brainpower...brrr
Arcade Fire en Mastodon zijn wel leuk toch?quote:
Valt ook wel mee toch? Gogol Bordello, Bombay Bicycle Club, Kodaline, Jake Bugg etc.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind je dan van de Pinkpop maandag?
Hadden zo kunnen wisselen met Fortarock wat mij betreft
Jawel hoor, maar t blijft Pinkpopquote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arcade Fire en Mastodon zijn wel leuk toch?
Schijtlollig inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaat iedereen expres lollig doen he?
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, da's overdreven, Dit was ook gewoon kut
http://www.lowlandsarchief.nl/lowlands-2004
Ik hoef je UI maar de zien om te weten dat we t daar nooit over eens zullen wordenquote:
Ouwe Junkie XL is niks mis mee hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Dillinger Escape Plan was ook bazig toen![]()
Ik vond 2002 veel kutter dan 2004 trouwens. Junkie XL, Tiesto, Nickelback, Brainpower...brrr
Oude Tiësto ook niet, als hij nu zou komen en een ouderwetse ISOS set zou doen, helemaal fantastisch.quote:
Sorry, maar hij is goed. Ook al is het oeh enngggggg mainstreamquote:Op woensdag 9 april 2014 14:01 schreef RobbertVKH het volgende:
Ik zie Stromae niet als headliner. Op populair gebied misschien wel de grootste, maar daarnaast..?
Hot sandwich alarmquote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haar hipster zou gelijk afzakken, feed the girl for Christ's sake
quote:
In 2002 had ie net dat nummer van Elvis verkracht met het geluid van een aardappelsorteermachine. Met de Junkie XL van voor die tijd is helemaal niets mis inderdaad.quote:
Is dat nummer al weer uit 2002 joh!quote:Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
In 2002 had ie net dat nummer van Elvis verkracht met het geluid van een aardappelsorteermachine. Met de Junkie XL van voor die tijd is helemaal niets mis inderdaad.
True storyquote:Op woensdag 9 april 2014 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar uh Asteroid Galaxy is toch ook wel 2 jaar te laat minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |