Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Het principe zal hetzelfde zijn als jouw reep maar dit is het artikel wat ik bedoel: 1 praktijktip... Maak die bolletjes niet te groot. Dat eet lastig tijdens het rennen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Oktober 2013, Runnerswold, blz 58
Dank je, zal het onthouden Het verschil met mijn muesli repen is dat er honing in gaat en havervlokken. Zal dit recept eens laten checken door FeMaleDuck
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Zo, even een klein rondje door de bossen rennen werkt beter dan koffie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALS iedereen mee doet uit de lijst van Ekiden, dan hebben we 5 teams!!
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 08:41 schreef MaleDuck het volgende: Dank je, zal het onthouden Het verschil met mijn muesli repen is dat er honing in gaat en havervlokken. Zal dit recept eens laten checken door FeMaleDuck
Graag gedaan. Je kan natuurlijk variëren. Ik doe er voortaan ook honing bij
Het enige wat loopt bij mij vandaag is mijn neus Weet eigenlijk niet of dit nog steeds de verkoudheid van vorige week is, of dat ik alweer een nieuwe heb opgelopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALS iedereen mee doet uit de lijst van Ekiden, dan hebben we 5 teams!!
[..]
Graag gedaan. Je kan natuurlijk variëren. Ik doe er voortaan ook honing bij
Inderdaad, heb 31 aanmeldingen inmiddels met een aantal ovb'tjes
Die had ik mee tijdens de midwintermarathon. Alleen ik heb iets verkeerd gedaan want bij mij waren ze erg hard. IK denk dat ze iets te lang in de oven hebben gelegen. Maar ze zijn wel erg lekker!!
Op dinsdag 1 april 2014 09:02 schreef mosselmossel het volgende: Godskolere. Word ik wakker. Halve nacht op mijn hand gelegen blijkbaar. Bloedbad weer en pijn. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis om 14.15
Hopelijk valt het mee vanmiddag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Die had ik mee tijdens de midwintermarathon. Alleen ik heb iets verkeerd gedaan want bij mij waren ze erg hard. IK denk dat ze iets te lang in de oven hebben gelegen. Maar ze zijn wel erg lekker!!
Ze zijn ook wel relatief hard en het voordeel van dit recept is dat het een goede basis is qua verhoudingen en dat je lekker veel kan afwisselen qua vruchten en noten
/cul
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 09:02 schreef mosselmossel het volgende: Godskolere. Word ik wakker. Halve nacht op mijn hand gelegen blijkbaar. Bloedbad weer en pijn. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis om 14.15
Balen, man! Succes vanmiddag!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Sterkte.
Hier ook een dagje uitgeschakeld na een bezoekje aan mijn huisarts aka dokter snijgeil.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 09:05 schreef Gogo83 het volgende: Mossel en ik doen waarschijnlijk ook mee met de Ekiden, maar willen eerst onzr vakantie plannen. Hopelijk deze week!
@Swets; wil je mosselmossel en mij bij de Eindhoven Airport Run toevoegen (6 april)? Beide 5 km.
Zo, bijna 13 uur geslapen afgelopen nacht (om 20:00 naar bed, om 8:45 eruit), even dat suffige gevoel wegdrinken met wat koffie en dalijk weer lekker een stukje lopen. Vandaag staat er alweer 40 minuten lopen gepland. Merk toch wel dat een paar stappen terug in de afstanden echt nodig was. Na 8+ km toch elke keer weer die gevoeligheid rondom de plek waar shin splints hebben gezeten, terwijl dat nu helemaal verdwenen is!
Overigens had ik liever wat korter geslapen. Met migraine om 20:00 in bed liggen is echt mega kut