Ah zo, maar je kan er meer vinden hequote:Op donderdag 16 april 2020 19:22 schreef MidiMan het volgende:
[..]
Ik ken ze...ik heb sympobia 1 & 2 maar toch spijt van die gekocht te hebben, te dirty...lumina vind ik meer voor gamemuziek componisten.
Wel heb ik die 2 jazz banken van projectsam.
Ik ben een beetje overgestapt op spitfire banken.
Yup, die gebruik ik erg vaak voor andere klussen...en de arturia bundle ben ik ook heel blij mee!quote:Op donderdag 16 april 2020 19:35 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Ah zo, maar je kan er meer vinden he
Alleen maar even in het zoekveld "Kontakt" intikken...wie weet staat er wel wat tussen?Maar het beste vind ik Omnisphere!
Ah lekker 'oude school'quote:
Verder gebruik ik ook wel hardware natuurlijk voor de mooie balans.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Ah lekker 'oude school'Ja daar zitten pareltjes tussen!
Toe maar. Ik had ook veel van hardware, maar vanwege gebrouilleerd met mijn ex-vrouw veel moeten verkopenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:14 schreef MidiMan het volgende:
[..]
Verder gebruik ik ook wel hardware natuurlijk voor de mooie balans.
Ouwe roland xp30, Korg radias, fatar vmk masterkeyb 81, natuurlijk de TR8 en de TB3 en laatst 2 roli seaboards en een lightpad aangeschaft...beste koop ooit!
Klote man...maar er wordt veel vintage shit re gereleased...zoals berhinger...en niet superduur.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:20 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Toe maar. Ik had ook veel van hardware, maar vanwege gebrouilleerd met mijn ex-vrouw veel moeten verkopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |