Die is er snel bijquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:09 schreef exelletor het volgende:
Ik zou trouwens even een bezoekje brengen aan facebookpagina met frustraties van vakkenvullers.
linkje?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:09 schreef exelletor het volgende:
Ik zou trouwens even een bezoekje brengen aan facebookpagina met frustraties van vakkenvullers.
Ja tuurlijk. Schapsticker + 10%quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:21 schreef mujentas het volgende:
Mensen die vragen wat de prijs is van een bepaald product. Net ofdat ik iets anders ga zeggen dan dat er op de schapsticker staat
Mensen die naar de andere kant van de winkel (langs de scanpaal) naar een medewerker lopen om te vragen wat de prijs is..quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:21 schreef mujentas het volgende:
Mensen die vragen wat de prijs is van een bepaald product. Net ofdat ik iets anders ga zeggen dan dat er op de schapsticker staat
Nou ja. Als ik krap bij kas zou zitten en ik 10 keer per week bij de servicebalie staat omdat de winkel weer eens een prijssticker vergeet..quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:21 schreef mujentas het volgende:
Katten grind helpt ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wasmiddel krijg ik nog weg met de Taski, toen ik voor de eerste keer door olijfolie heen ging, was iedereen minder blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |