Wel eens eerder gedaan? Ik dacht dat mannen dat niet chill vonden.quote:
nepchineesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef Ezell het volgende:
wacht, het is :
wo shi xuexheng de zhongwen xuexiao
dacht ik
Dat niet. Geen idee, geen ervaring mee dus kan niet oordelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens eerder gedaan? Ik dacht dat mannen dat niet chill vonden.
Ik heb geen idee wat dá hóng isquote:
Ik wil woensdag in de sportschool misschien een bodybalance lesje meepakken. Dat is yoga/pilates/tai chi door elkaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat niet. Geen idee, geen ervaring mee dus kan niet oordelen.
Zeker met goede kontjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Alhoewel vrouwen er erg leuk uitzien in yogabroekjes.
Nog steeds geen ideequote:
Ik heb er pas één gekocht.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Alhoewel vrouwen er erg leuk uitzien in yogabroekjes.
Klinkt goed, zie je daar dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil woensdag in de sportschool misschien een bodybalance lesje meepakken. Dat is yoga/pilates/tai chi door elkaar.
die is vet makkelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee![]()
Ik heb het maar een half jaar een blokuur per week gehad
Jij snapt hetquote:
Mag je wel vroeg opstaan om helemaal hier heen te komen.quote:
Dat laatste weet ik niet, maar ze zien er wel altijd heel leuk uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er pas één gekocht.Zitten sowieso wel fijn.
Zou ik niet bij je kunnen overnachten?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag je wel vroeg opstaan om helemaal hier heen te komen.
Je hebt verschillende. Ik heb wel een 3/4. Heb nog niet echt het lichaam voor een korte.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar ze zien er wel altijd heel leuk uit.
Doe je een keer mee?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik subtiel genoeg deed.
Dat is waar ook, nu herinner ik het me weer.quote:
Er is vast nog wel plek in de hondenmand.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou ik niet bij je kunnen overnachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |