Hoezo? IJsjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Raket is the best. Alhoewel die fruitijsjes met al die kleuren ook lekker zijnen Twisters
Ok ik ga te ver
Twisters voor het leven.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Raket is the best. Alhoewel die fruitijsjes met al die kleuren ook lekker zijnen Twisters
Ok ik ga te ver
Piano is zo coolquote:Op maandag 31 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er in de buurt is als ik eenmaal verhuist ben. Er is nog zoveel wat ik wil leren. Ik zou ook nog piano willen leren spelen.
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er in de buurt is als ik eenmaal verhuist ben. Er is nog zoveel wat ik wil leren. Ik zou ook nog piano willen leren spelen.
Mooiste instrument wat er is. Hoewel ik harp ook altijd wel prachtig vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Piano is zo coolAlleen geen ruimte voor hier anders had ik het wel gedaan denk
Na de garnalen ijs halen?quote:
Ja.quote:
ik ben weer begonnen met pianoquote:Op maandag 31 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, dus vandaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
Vrijwel overal zijn wel maneges
Deal.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooiste instrument wat er is. Hoewel ik harp ook altijd wel prachtig vind.
Wanneer gaan we nou dan?quote:
Tof.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben weer begonnen met piano
ben bezig met nummer van krezip.
Bitterlemon vroeg me ten huwelijkquote:
Voor 19 april dan maarquote:Op maandag 31 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Deal.
Wanneer is die meet nou? Ik heb nog tot 19 april gratis reizen in het weekend.
ja best welquote:
Dan wordt het lastig ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, dus vandaar.Ik kan pas gaan zoeken als ik weet waar ik naartoe ga. Wordt Den Haag of Arnhem waarschijnlijk.
Ja weet nietquote:
arnhemquote:Op maandag 31 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, dus vandaar.Ik kan pas gaan zoeken als ik weet waar ik naartoe ga. Wordt Den Haag of Arnhem waarschijnlijk.
jij weetquote:
Zucht.quote:
Noem iets.quote:
Prachtigquote:
15-16e?quote:
O, van alles. Ik had er zelfs een blog over, maar die staat een beetje stil. Heel veel dingen zijn toch afhankelijk van een beetje geld.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:22 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja.
Wat staat er nog meer op je to do lijst?
Nijmegen > Arnhem. Maar oké, Arnhem is best leuk op dat lelijke stadion na.quote:
Link naar blog plzquote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
O, van alles. Ik had er zelfs een blog over, maar die staat een beetje stil. Heel veel dingen zijn toch afhankelijk van een beetje geld.
Oh no you didntquote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen > Arnhem. Maar oké, Arnhem is best leuk op dat lelijke stadion na.
Oké.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PrachtigMisschien maar keyboardles nemen maar is niet hetzelfde
[..]
15-16e?
Ik wil hem nog een keer updaten, dan zet ik 'm weer terug in m'n sig.quote:
But I did.quote:
Mag ik hem nu niet zienquote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil hem nog een keer updaten, dan zet ik 'm weer terug in m'n sig.
Nope.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen > Arnhem. Maar oké, Arnhem is best leuk op dat lelijke stadion na.
quote:
quote:
15-16e mensen?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het ook altijd warm van FLips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |