Haha. Hoe zit het met de camera dan bijv.? En batterij?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah.
Als je zeker weet dat je liever een S4 hebt, moet je die gewoon halen. Verwacht niet dat ik je ooit nog aanspreek, dat wel.
quote:
wat doen we hieraanquote:
gewoon geen mobielquote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha. Hoe zit het met de camera dan bijv.? En batterij?
11 secondequote:
Minder kleding, zwembad in de tuin, veel ijsjes eten.quote:
Indien nodig zekerquote:
Dat zijn de minste punten.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha. Hoe zit het met de camera dan bijv.? En batterij?
Ik ben geheel voor. Ik neem splitijs meequote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Minder kleding, zwembad in de tuin, veel ijsjes eten.
O cool, je bent een ruiter.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Indien nodig zeker
Met paardrijden vaak genoeg aangehad.
Het strand is overdag alleen in de winter voor ruiters open
Splitijs.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben geheel voor. Ik neem splitijs mee![]()
quote:
Dat is het bestequote:
Dat is de reden waarom ik over de S4 denk.quote:
Mansjester was smoother.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het ook altijd warm van FLips
voor als je verkracht in een greppel ligt zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het besteAlleen niet praktisch i.v.m. veel redenen.
[..]
Dat is de reden waarom ik over de S4 denk.
[..]
Mansjester was smoother.
Serieus de lekkerste ijsjesquote:
Zo ken ik mijn lil sis weerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn allemaal uitgenodigd hoor
tinderboy en jij?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn allemaal uitgenodigd hoor
Lijkt me tof om dat ooit nog eens te leren.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef KLTZK het volgende:
[..]![]()
Paardrijden![]()
Keihard galopperen op het strand
Ranzigquote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus de lekkerste ijsjesen niet eens zo heel vet
Al een beetje te laat danquote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor als je verkracht in een greppel ligt zeker?
Aldo, grote zusquote:
Jij behoort in een vuilnisbak.quote:
Ik vind heel veel soorten waterijsjes ook wel chill.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus de lekkerste ijsjesen niet eens zo heel vet
Neequote:
Het is geweldigquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me tof om dat ooit nog eens te leren.
Ohjaquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LB wanneer gaan wij primarkmeeten dan?
Raket is the best. Alhoewel die fruitijsjes met al die kleuren ook lekker zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind heel veel soorten waterijsjes ook wel chill.
Ik kijk wel wat er in de buurt is als ik eenmaal verhuist ben. Er is nog zoveel wat ik wil leren. Ik zou ook nog piano willen leren spelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Het is geweldig![]()
Gewoon een keer een manege in de buurt opzoeken en een keer in een beginnersles meerijden
Raketijsjesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Raket is the best. Alhoewel die fruitijsjes met al die kleuren ook lekker zijnen Twisters
Ok ik ga te ver
Nee, omdat ik je lief vindquote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gebruik me maar als oefenprojectiel, ja
Hoezo? IJsjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Raket is the best. Alhoewel die fruitijsjes met al die kleuren ook lekker zijnen Twisters
Ok ik ga te ver
Twisters voor het leven.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ok ik ga te ver
Piano is zo coolquote:Op maandag 31 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er in de buurt is als ik eenmaal verhuist ben. Er is nog zoveel wat ik wil leren. Ik zou ook nog piano willen leren spelen.
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat er in de buurt is als ik eenmaal verhuist ben. Er is nog zoveel wat ik wil leren. Ik zou ook nog piano willen leren spelen.
Mooiste instrument wat er is. Hoewel ik harp ook altijd wel prachtig vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Piano is zo coolAlleen geen ruimte voor hier anders had ik het wel gedaan denk
Na de garnalen ijs halen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |