Ik vind de Eden Classic Damast van K&T erg fijnquote:Op maandag 13 juni 2016 15:05 schreef flibber het volgende:
Hebben mensen ervaring met messen uit de wusthof classic ikon reeks?
Heb afgelopen weekend deze messen ff bekeken en wil straks of paar losse messen aanschaffen of een set.
(trouwens, knivesandtools komt tijdens het googlen steeds boven of weet iemand een goedkopere zaak?)
je kan eens op amazon.de kijken voor prijzen of kom je weleens in Duitsland zelf, daar is het ook goedkoper.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:05 schreef flibber het volgende:
Heb afgelopen weekend deze messen ff bekeken en wil straks of paar losse messen aanschaffen of een set.
(trouwens, knivesandtools komt tijdens het googlen steeds boven of weet iemand een goedkopere zaak?)
naar die had ik ook gekeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind de Eden Classic Damast van K&T erg fijnEn goedkoper dan Wüsthoff. Goede ervaringen met die zaak
ik heb wel een postadres in dld en ik kom er paar maal pwquote:Op maandag 13 juni 2016 15:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan eens op amazon.de kijken voor prijzen of kom je weleens in Duitsland zelf, daar is het ook goedkoper.
Je kunt eens zoeken hierquote:Op maandag 13 juni 2016 15:05 schreef flibber het volgende:
ze hebben hier aanbiedingen:quote:Op maandag 13 juni 2016 15:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je kunt eens zoeken hier
http://japanesechefsknife.com/
Dan kun je, als je weet wat je zoekt eel een adres vinden om ze te kopen. Risico is uiteraard stuk groter dan bij k&t.
Ik ga binnenkort een handgesneed mes bij een japanner direct proberen tenbestellen...
Ahhh voor bij die coole pannen....quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef habitue het volgende:
Ik zou er een kopen met Zwitserse precisie. Maar alleen als je een iphone hebt en bmw rijdt, anders kun je die kwaliteit niet waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |