Ah super, thanks - dat zal het bij mij ook wel zijn, maar was benieuwd. Dank!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pas ingediend over 2010-2011-2012 en duurde al met al wel een weekje of 6.
Invloed op toeslagen weet ik niet, ging bij mij om een klein bedrag.
Het is altijd leuk mee genomen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:01 schreef Donderstraal00 het volgende:
[..]
Ah super, thanks - dat zal het bij mij ook wel zijn, maar was benieuwd. Dank!
Gewoon deze stappen mee sturen plus duplicaten van de definitieve aangiftes uit die jaren toch? http://www.belastingdiens(...)teruggaaf_berekenen/quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is altijd leuk mee genomen!
Je moet wel zelf een berekening meesturen he!
Ik had dat via belastinghelden.nl gedaan dan hoef je zelfs niets te berekenenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef Donderstraal00 het volgende:
[..]
Gewoon deze stappen mee sturen plus duplicaten van de definitieve aangiftes uit die jaren toch? http://www.belastingdiens(...)teruggaaf_berekenen/
Ik had voor 2011 - 2012 - 2013 berekend, maar 2010 - 2011 - 2012 gaat toch net wat meer opleveren gok, maar ik krijg die nog toegestuurd. Zo heel veel moeite is het eigenlijk ook weer niet... Lijkt het!
Ik heb hem pas ingediend en met een week of 3 - 4 was het rond. Het heeft geen invloed op toeslagen / aftrekposten / DUO of wat dan ook. Het is niet zo dat je door middelen je inkomen opeens naar beneden brengt en daardoor met terugwerkende kracht recht hebt op toeslagen. En andersom overigens ook niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef Donderstraal00 het volgende:
Misschien niet het juiste topic - maar heeft iemand ervaring met middelen? Hoelang duurt het voordat het hele traject klaar is en verandert er nog iets tov eerdere toeslagen oid?
Top, perfect! Waarschijnlijk wordt het toch wel inclusief 2013, omdat het anders weer te laag is, maar dan nog een paar weekjes wachten tot de bezwaarperiode ook voorbij is. Helder allemaal, dank!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:31 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Ik heb hem pas ingediend en met een week of 3 - 4 was het rond. Het heeft geen invloed op toeslagen / aftrekposten / DUO of wat dan ook. Het is niet zo dat je door middelen je inkomen opeens naar beneden brengt en daardoor met terugwerkende kracht recht hebt op toeslagen. En andersom overigens ook niet.
Ik heb de brief en berekening van internet gehaald. Kopie van aanslagen e.d. is niet nodig. Alle aanslagen moeten definitief zijn en de bezwaarperiode moet voorbij zijn.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
brieven vandaag ontvangen.
dagtekening 9 mei.
meteen de definitieve aanslag.
geld nog niet binnen en is waarschijnlijk onderweg
genieten hoor deze maand, belastinggeld, salaris + vakantiegeld
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is die 9de dan dat je het geld op je rekening hebt, tenminste dat lijkt bij mij wel altijd zo.
Heb nu in elk geval nog niets gehoord
geld vandaag ontvangenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
De 9e is een dagtekening en van belang voor het bezwaar.
Binnen 10 werkdagen na dagtekening zal het geld op de rekening staan.
Dat jij het altijd op de dagtekening hebt ontvangen, gefeliciteerd
9 mei. Rabo. WAAR IS MIJN GELD!?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Hier ook nog niet, ik denk dat het er dan misschien morgen op staat. Mijn zusje had ook dagtekening 9 mei en zij had het vanochtend met de rabo
Hier ook dagtekening 9 mei en Rabo en nog geen geld. Heb het nog niet nodig, maar wel zo fijn om te weten dat 700 euries onderweg zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
9 mei. Rabo. WAAR IS MIJN GELD!?
Mijn overboeking zit ongetwijfeld in een latere biatch.
Hier bijna 4000quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hier ook dagtekening 9 mei en Rabo en nog geen geld. Heb het nog niet nodig, maar wel zo fijn om te weten dat 700 euries onderweg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |