abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138373220
quote:
Overval op juwelier Deurne: vermoedelijke daders dood

Bij een overval op een juwelier in Deurne vanavond zijn de twee vermoedelijke daders om het leven gekomen. De politie meldde dat er bij de overval is geschoten en dat de juwelier gewond naar een ziekenhuis is gebracht, maar dat nog niet duidelijk is hoe ernstig hij gewond geraakt is. Hij is niet in levensgevaar, aldus de politie. Morgen gaat de politie verder met het sporen- en buurtonderzoek.

Eigenaar in de hand geschoten, vrouw van de eigenaar heeft overvallers dood geschoten #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten

Wat er precies is gebeurd in juwelierszaak Goldies aan de Milhezerweg, is nog niet bekend, maar de politie zegt dat zij niet heeft geschoten. Het verhaal gaat dat de juweliersvrouw de overvallers heeft beschoten. Zij zou thuis, op korte afstand van de winkel, de beelden hebben kunnen zien van bewakingscamera's in de zaak en zou erheen zijn gegaan toen ze zag dat er iets mis was.

De politie wil niet zeggen of de vrouw als verdachte wordt gezien. Of er andere mensen in de zaak waren op dat moment kon de politie niet zeggen.

Twee overvallers
De daders overvielen Goldies om tien over half zes. Voor zover bekend gaat het om twee overvallers, de politie zoekt op dit moment niet naar anderen. De auto waarmee de overvallers naar de winkel waren gekomen, is door de politie weggesleept. Het zou een gestolen auto zijn.

Als je naar binnen wilt bij de zaak, moet je aanbellen, waarna de juwelier kijkt wie er voor de deur staat. Als je dan wordt binnengelaten, kom je in een sluis, waarna de juwelier zelf de tweede deur open moet doen. Omstanders vinden het vreemd dat de overvallers juist deze winkel uitkozen. Er zijn rond het pand namelijk meerdere wegen opgebroken, waardoor er nauwelijks een vluchtweg is. Tenzij je op die plek goed bekend bent, zo is de algemene teneur.

Al eerder overvallen
Goldies is een aantal jaren geleden ook al overvallen. De juwelier zou toen zijn gegijzeld en de overvallers zouden zonder buit zijn vertrokken.

Burgemeester Hilko Mak van Deurne is geschrokken van de overval. 'Dit heeft, heel begrijpelijk, een grote impact op het veiligheidsgevoel in de wijk Walsberg en in de rest van Deurne.'

Volgens Mak is de overval het tweede incident in korte tijd in de wijk. Verder roept de burgemeester zijn inwoners op om 'te wachten met het vormen van een oordeel totdat politie en justitie hun werk hebben gedaan en precies duidelijk is wat er zich heeft afgespeeld'.

Verder wil hij geen uitspraken doen over wat er zich heeft afgespeeld in de juwelierswinkel, omdat de onderzoeken van politie en justitie nog lopen.

Geruchten gaan dat de overvallers dood zijn en de eigenaar zwaargewond is #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten

Bron: Volkskrant

http://www.dichtbij.nl/ei(...)juwelier-deurne.aspx

quote:
Wetsovertredersbond eist vervolging juweliersvrouw

De Bond van Wetsovertreders (BWO) stapt naar de rechter als het Openbaar Ministerie de vrouw van de juwelier in Deurne niet vervolgt na het schietincident waardoor twee doden vielen. De BWO vindt dat dat ze belanghebbende is en stapt om die reden naar het gerechtshof in Den Bosch als het OM bij zijn besluit blijft.

De BWO is kwaad omdat hoofofficier van justitie Bart Nieuwenhuizen al na 24 uur liet weten dat de kans op (verdere) vervolging van de vrouw nihil is. De bond vindt dat 'erg onzorgvuldig' omdat het onderzoek nog niet is afgerond.

Gisteren zei de hoofdofficier dat het echtpaar bij de overval uit zelfverdediging heeft gehandeld. 'Dat betekent dat een rechter een beroep op noodweer hoogstwaarschijnlijk zal honoreren', zei hij. De BWO zegt de indruk te hebben dat het schietincident het gevolg is van uitspraken van staatssecretaris Fred Teeven (Veiligheid en Justitie) in 2012. Die zei toen dat een eventueel overlijden van een inbreker 'een beroepsrisico' is. 'Het moet duidelijk zijn dat je niet voor eigen rechtertje moet spelen en dat je criminaliteit niet met criminaliteit moet uitbannen', zegt de BWO.

De bond heeft er geen moeite mee om de juweliersvrouw niet langer in voorlopige hechtenis te houden. 'Deze vrouw heeft natuurlijk ook het een en ander meegemaakt en het opsluiten in een politiecel is natuurlijk niet aan de orde.'

quote:
Nog onbekend wie tweede gedode overvaller is

Het is nog steeds niet bekend wie de tweede gedode overvaller van de juwelierszaak in Deurne is. Dat zei vandaag een woordvoerder van het Openbaar Ministerie.

In de winkel gaat ook vandaag het onderzoek nog door. De woordvoerder zegt dat alles minutieus moet worden bekeken. 'Er is een uitgebreid sporenbeeld, veel is nog onduidelijk'. Hij heeft geen idee wanneer het onderzoek daar is afgerond.

Een van de overvallers is geïdentificeerd. Het gaat om een 20-jarige man uit Eindhoven. Volgens het OM heeft hij een Marokkaanse achtergrond. Hij was een bekende van politie en justitie; hij was eerder veroordeeld voor een soortgelijk misdrijf. Het OM zei gisteren dat de andere overvaller waarschijnlijk een Nederlandse jongeman met wortels in Noord-Afrika is.

Zelfverdediging
De politie voerde afgelopen dagen een sporenonderzoek en buurtonderzoek uit. Op basis van filmbeelden en verhoren van de juwelier en zijn vrouw concludeerde de politie dat er geschoten is uit zelfverdediging. 'De handelswijze lijkt op een gerechtvaardigde en juiste zelfverdediging', zei hoofdofficier van justitie Bart Nieuwenhuizen.

Wie op wie geschoten heeft en hoeveel schoten er gelost zijn, is nog niet duidelijk. Verder onderzoek moet meer duidelijkheid geven over wat er precies is gebeurd.

Twee wapens
In de winkel lagen twee wapens. Het meest waarschijnlijke scenario is dat een wapen van de overvallers was, en een wapen van de juwelier en zijn vrouw. Bij de politie bestaat het 'vermoeden' dat zij geen vuurwapenvergunning hebben. Als dat zo is, worden ze misschien vervolgd voor verboden wapenbezit, maar niet voor doodslag, als ze inderdaad uit noodweer schoten.

De overval vond vrijdag rond tien over halfzes 's avonds plaats. De juwelier was met zijn vrouw in de zaak aanwezig toen de overvallers de winkel binnenkwamen. De juwelier heeft hen zelf binnengelaten via de zogeheten 'sluis', waarna een worsteling plaatsvond. Eerdere berichten dat de vrouw de overval thuis op camerabeelden zag gebeuren, zijn door de politie weersproken. Ook het bericht dat hun dochter in de winkel aanwezig zou zijn, klopt niet.

maandag 31 maart 2014 @ 19:40:42 #2
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138373240
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef JanCees het volgende:

[..]

Als je een wapen illegaal in bezit hebt dan wel ja.
In bijna alle vormen van training gaan ze uit van bepaalde feiten... 9 van de 10 keer is dat in het nadeel van de getrainden, op het moment dat ze het in praktijk moeten brengen...
Dan zijn ze weerloos omdat men niet weet hoe te reageren...

Kijk bijv naar Haren... zo goed opgeleid tegen dit soort situaties, en zo uit de hand gelopen....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_138373316
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Snowballed het volgende:

[..]

In bijna alle vormen van training gaan ze uit van bepaalde feiten... 9 van de 10 keer is dat in het nadeel van de getrainden, op het moment dat ze het in praktijk moeten brengen...
Dan zijn ze weerloos omdat men niet weet hoe te reageren...

Kijk bijv naar Haren... zo goed opgeleid tegen dit soort situaties, en zo uit de hand gelopen....
Ik had het specifiek over trainingen voor winkeliers.
pi_138373320
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Nee. Meer of minder. Ik denk dat je bij ieder willekeurig huis in
Nederland aan kan bellen met die vraag en dat het antwoord hetzelfde zal zijn.
Wellicht, maar om dat nou als zaal te gaan lopen scanderen. Je zou goddomme maar een doodnormale Marokkaan zijn. Ik zou een flink partijtje opgefokt raken.

Maar goed, ik vermoed dat deze discussie al lang en breed is gevoerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 31 maart 2014 @ 19:43:17 #6
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138373337
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:42 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik had het specifiek over trainingen voor winkeliers.
Daar geld precies hetzelfde voor...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_138373362
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht, maar om dat nou als zaal te gaan lopen scanderen. Je zou goddomme maar een doodnormale Marokkaan zijn. Ik zou een flink partijtje opgefokt raken.

Maar goed, ik vermoed dat deze discussie al lang en breed is gevoerd.
Een normale Marokkaan gaat gewoon op tijd slapen, staat 's ochtends vroeg op en gaat naar z'n werk. Die heeft wel wat beters te doen dan zich op te fokken hierover.
pi_138373428
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een normale Marokkaan gaat gewoon op tijd slapen, staat 's ochtends vroeg op en gaat naar z'n werk. Die heeft wel wat beters te doen dan zich op te fokken hierover.
Dat denk ik dus niet. Sterker, ik weet dat dat niet zo is.
pi_138373455
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou goddomme maar een doodnormale Marokkaan zijn. Ik zou een flink partijtje opgefokt raken.
Ik denk ook dat ze het alleen met hun ''eigen'' mensen kunnen oplossen, die doodnormale Marokkanen
zullen hier ook niet blij mee zijn.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:46:58 #10
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_138373480
Is er eigenlijk al bekend welk wapen is gebruikt en of de vrouw van de juwelier in de winkel was ten tijde van de overval. Was zij in de winkel en lag het geladen wapen daar? Of was het wapen in de woning en is zij tijdens de overval pas de winkel binnengekomen?

Als zij in de winkel was ten tijde van de overval dan lag er al een geladen pistool. Volgens mij is het enige doel van een geladen pistool dat je iemand vermoord. Dat blijf ik een gekke gedachte vinden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 31 maart 2014 @ 19:47:10 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138373489
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:34 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Mijn mening is dat deze mensen het tegendeel hebben bewezen.
Mijn mening is dat het voor een groot deel ook ligt aan wie je tegenover je hebt. Als dat een wat meer ervaren of minder geduldige schutter is dan gaat dat schot wellicht niet in een hand maar door het hoofd en heb je geen kans om terug te schieten.
pi_138373490
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, vertel... jij hebt een representatief onderzoek onder Marokkanen paraat?
pi_138373521
quote:

[..]

En wat met al die autochtonen die zich druk maken om deze zaak?
pi_138373524
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze het alleen met hun ''eigen'' mensen kunnen oplossen, die doodnormale Marokkanen
zullen hier ook niet blij mee zijn.
Maar zelfs zij ontkennen het probleem niet :N dat doen de politiek correcte ''hollanders'''...
pi_138373546
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die werken niet.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:49:02 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138373561
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zal morgen mijn marokkaanse collegas eens vragen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138373583
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De mensen in Deurne hebben vermoedelijk een band met die juweliers. Net zoals die Marokkanen die protesteren waarschijnlijk een band (vrienden of familie of zo) hebben met die overvaller(s). Hoop drukte om niets als je het mij vraagt.
pi_138373589
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, vertel... jij hebt een representatief onderzoek onder Marokkanen paraat?
Nope.

Maar je spreekt wel eens wat mensen en stelt je eens voor wat jij zou vinden wanneer zoiets zou worden gezegd over Nederlanders.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:50:20 #19
45206 Pietverdriet
pi_138373618
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar zelfs zij ontkennen het probleem niet :N dat doen de politiek correcte ''hollanders'''...
Dit, die hun kinderen naar blanke scholen sturen
  maandag 31 maart 2014 @ 19:50:23 #20
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138373625
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef MissionPhailed het volgende:
Net effe door 't dorp gereden; meer politie gezien in 10 minuten dan normaliter in een week en een wat grimmig sfeertje nabij Goldies. Denk overigens dat de overvallers Goldies uitgekozen hebben omdat het letterlijk op een steenworp afstand ligt van een uitvalsweg dat linea recta richting Eindhoven gaat.

[ afbeelding ]
Dit keer werden ze zelfs gebracht.
pi_138373661
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Maar je spreekt wel eens wat mensen en stelt je eens voor wat jij zou vinden wanneer zoiets zou worden gezegd over Nederlanders.
En dat is representatief?

Ik spreek vaak genoeg Marokkanen en de meesten erkennen het probleem echt wel en de meesten zouden in het geval van die juwelier precies hetzelfde doen als bv. hun vriendin neergeschoten dreigt te worden.
pi_138373676
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zal morgen mijn marokkaanse collegas eens vragen
Ongeacht wat die mannen zeggen, is jouw reactie op het forum al te voorspellen: het boeit ze niet.

Woonde en werkte jij trouwens niet in Duitsland?
  maandag 31 maart 2014 @ 19:51:43 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138373692
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik spreek vaak genoeg Marokkanen en de meesten erkennen het probleem echt wel en de meesten zouden in het geval van die juwelier precies hetzelfde doen als bv. hun vriendin neergeschoten dreigt te worden.
En waarom zijn dat Marokkanen en geen Nederlanders?
pi_138373731
quote:

[..]

Ja, normale Marokkanen raakt dat gepolariseer niet. :')
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 19:52:36 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_138373732
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Daar zit het probleem.
pi_138373733
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

De mensen in Deurne hebben vermoedelijk een band met die juweliers. Net zoals die Marokkanen die protesteren waarschijnlijk een band (vrienden of familie of zo) hebben met die overvaller(s). Hoop drukte om niets als je het mij vraagt.
Wat doe jij hier dan behalve niks in je leven te hebben om je druk over te maken?
pi_138373755
Zijn die stukken onkruid trouwens al begraven? Kunnen we lekker over hun graf heen pissen ^O^
pi_138373758
quote:

[..]

Waar heb jij het nou weer over?

P_T en ik hadden het even kort over dat 'minder, minder' geschreeuw, niet over deze zaak.

En je kunt prima de problematiek onderkennen en kotsen op de PVV en haar aanhang.
pi_138373762
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef xzaz het volgende:

[..]

En waarom zijn dat Marokkanen en geen Nederlanders?
Ze hebben zowel een Marokkaanse als een Nederlandse pas. Je weet best wat er wordt bedoeld. Meesten vinden zichzelf ook eerst Marokkaan en dan Nederlander. Niet dat er met dat laatste iets mis is overigens.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:53:53 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138373779
quote:

[..]

http://fortuinphotography(...)okkaanse-criminelen/
pi_138373780
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan behalve niks in je leven te hebben om je druk over te maken?
Een discussie voeren op een vrije maandag. Verder zijn dat jouw zaken niet.
pi_138373796
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, normale Marokkanen raakt dat gepolariseer niet. :')
Nee. Een Marokkaan die zich normaal gedraagt en gewoon werkt, die ziet echt wel in dat er geen reden is om 'm aan te pakken.
pi_138373803
quote:

[..]

Wij hebben een Marokkaanse huisvriend en die heeft hier wel eens zitten huilen omdat zijn zoon
weer eens iets uit had gevreten en tóch diezelfde dag weer buiten stond :Y hij was zelf van mening
dat ze hem flink hadden moeten straffen omdat hij bang was dat het steeds erger zou worden.

en dat is ook gebeurd, helaas voor die vader...
  maandag 31 maart 2014 @ 19:55:02 #34
45206 Pietverdriet
pi_138373813
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ongeacht wat die mannen zeggen, is jouw reactie op het forum al te voorspellen: het boeit ze niet.

Woonde en werkte jij trouwens niet in Duitsland?
Ik woon in D, ik werk door heel Europa, en mijn marokkaanse collegas zijn voor ongeveer de helft vrouwen.
pi_138373832
Dus de Nederlandse Rechtsstaat faalt wel degelijk...
  maandag 31 maart 2014 @ 19:55:43 #36
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138373843
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze hebben zowel een Marokkaanse als een Nederlandse pas. Je weet best wat er wordt bedoeld. Meesten vinden zichzelf ook eerst Marokkaan en dan Nederlander. Niet dat er met dat laatste iets mis is overigens.
Uhh nee, ik heb ook 2 paspoorten / identiteit maar in Nederland ben ik gewoon een Nederlander.
pi_138373848
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een discussie voeren op een vrije maandag. Verder zijn dat jouw zaken niet.
Nou jij had een mening die je deelde. Ik trok alleen je conclusies graag door maar dan op ons geweldige autochtonen
pi_138373854
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over?

P_T en ik hadden het even kort over dat 'minder, minder' geschreeuw, niet over deze zaak.

En je kunt prima de problematiek onderkennen en kotsen op de PVV en haar aanhang.
Ik vraag me af of jouw gesprekken met Marokkanen een representatieve steekproef betreffen. Ik waag dat te betwijfelen.

Nou, wat zeur je dan? Ik moet ook niet veel van de PVV hebben, maar dat er een probleem is in Nederland met Marokkanen behoeft volgens mij geen betoog.
pi_138373857
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Een Marokkaan die zich normaal gedraagt en gewoon werkt, die ziet echt wel in dat er geen reden is om 'm aan te pakken.
Het probleem is dan ook niet het pleidooi voor een harde aanpak. Zeker niet.

Het probleem is het stigmatiserende gezwets van Wilders.
pi_138373899
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wij hebben een Marokkaanse huisvriend en die heeft hier wel eens zitten huilen omdat zijn zoon
weer eens iets uit had gevreten en tóch diezelfde dag weer buiten stond :Y hij was zelf van mening
dat ze hem flink hadden moeten straffen omdat hij bang was dat het steeds erger zou worden.

en dat is ook gebeurd, helaas voor die vader...
Geen idee of het representatief is, maar ik hoor ook wel van Marokkanen dat ze hun kinderen flink zouden aanpakken als ze wat uit zouden vreten.

Kennelijk doen een hoop Marokkaanse ouders dat ook niet, anders zouden de criminaliteitscijfers van deze groep minder dramatisch zijn en zouden ze wat vaker hun school afmaken.
pi_138373916
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, het probleem is het blijven ontkennen dat er een probleem is.
pi_138373930
Marokkaantje leef je nog? Iea Deja, (2x)
Je criminele boevenleven
is eindelijk tot staan gebracht
Iea Deja Poef!!!
pi_138373936
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jouw gesprekken met Marokkanen een representatieve steekproef betreffen. Ik waag dat te betwijfelen.
Ik ook. Heb immers geen duizenden Marokkanen om hun mening gevraagd en een complete enquete gehouden.

quote:
Nou, wat zeur je dan? Ik moet ook niet veel van de PVV hebben, maar dat er een probleem is in Nederland met Marokkanen behoeft volgens mij geen betoog.
Volg je het allemaal nog een beetje?

Man man man.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:58:01 #44
45206 Pietverdriet
pi_138373940
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef xzaz het volgende:

[..]

Uhh nee, ik heb ook 2 paspoorten / identiteit maar in Nederland ben ik gewoon een Nederlander.
Vier mensen in mijn directe familie hebben drie paspoorten, kan ik best jaloers op zijn. Wil eigenlijk een blauwe pas
pi_138373965
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen idee of het representatief is, maar ik hoor ook wel van Marokkanen dat ze hun kinderen flink zouden aanpakken als ze wat uit zouden vreten.

Kennelijk doen een hoop Marokkaanse ouders dat ook niet, anders zouden de criminaliteitscijfers van deze groep minder dramatisch zijn en zouden ze wat vaker hun school afmaken.
Vader had er geen invloed meer op. Anders had hij niet zitten huilen ...
  maandag 31 maart 2014 @ 19:58:55 #46
45206 Pietverdriet
pi_138373969
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ook. Heb immers geen duizenden Marokkanen om hun mening gevraagd en een complete enquete gehouden.

[..]

Volg je het allemaal nog een beetje?

Man man man.
Sinds wanneer interesseer jij je voor andere meningen dan je eigen?
pi_138373975
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gezwets van Wilders haal jij erbij. Zijn uitspraken waren natuurlijk niet heel handig, maar je moet het ook niet groter maken dan het is. Discussie zou moeten gaan over de aanpak van overlast en criminaliteit, niet over wat geroeptoeter van de PVV.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:59:14 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138373980
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef xzaz het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe lang je Nederlander bent? Uit interesse, niet om je aan te vallen.
pi_138374002
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sinds wanneer interesseer jij je voor andere meningen dan je eigen?
Als het in zijn straatje past....
  maandag 31 maart 2014 @ 19:59:47 #50
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138374005
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vier mensen in mijn directe familie hebben drie paspoorten, kan ik best jaloers op zijn. Wil eigenlijk een blauwe pas
Tis alleen makkelijk om werk te krijgen in het buitenland en niet te hoeven wachten bij de Douane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')