ik heb de link gefavoriet in het geval datquote:
Als je het mij vraagt allebei maar ik heb er weinig over te zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zit ik of die gozer of allebei verkeerd?
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef Solo14 het volgende:
Hoe kan ik mensen reporten, ik voel me bedreigd.
[ afbeelding ]
Hij vraagt er gewoon om.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat het niet toegestaan is en je edit het niet weg. Beetje oenig.
hij kickt op de spanningquote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat het niet toegestaan is en je edit het niet weg. Beetje oenig.
Editten heeft toch geen zin jullie kunnen terugkijken wat er stond.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Waar blijft je ban?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alle kaarten gaan nu op tafel. Voel me nog machtig van al die notes van vannacht.
Het zou wel aangeven dat je je fout hebt ingezien.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Editten heeft toch geen zin jullie kunnen terugkijken wat er stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |