Grizzly beren.quote:
JaAaaa leuk verhaaltje!!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dat een kapot hartje jeutje
Wil je leuk verhaaltje horen?![]()
![]()
Nej. Over twee mensen op de PG.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat je verhaaltje over babykonijntjes?
Nou ik was gisteren op de PG en daar zaten een vrouw en een man hand in hand. En de vrouw aaide de hand van de meneer en de meneer keek heeeeeeeeeeeeel liefdevol naar die vrouw. En ze 'kenden' elkaar alleen van de PG.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nej. Over twee mensen op de PG.![]()
![]()
![]()
Nou ik was gisteren op de PG en daar zaten een vrouw en een man hand in hand. En de vrouw aaide de hand van de meneer en de meneer keek heeeeeeeeeeeeel liefdevol naar die vrouw. En ze 'kenden' elkaar alleen van de PG.![]()
Het was echt heel vertederend om te zien.
![]()
pffff ik probeer elke keer contact te leggen met jou en dast maar komt er niet van steeds nou dan blabla indeed doeiquote:
quote:
Oh ja, dat was ik even ... vergeten.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]De gesloten afdeling (psychogeriatrische afdeling, mensen met allerlei vormen van dementie verblijven daar)
Dit zijn geen grapjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even ... vergeten.
Oh. Maar babykonijntjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nej. Over twee mensen op de PG.![]()
![]()
![]()
Awh!quote:[..]
Nou ik was gisteren op de PG en daar zaten een vrouw en een man hand in hand. En de vrouw aaide de hand van de meneer en de meneer keek heeeeeeeeeeeeel liefdevol naar die vrouw. En ze 'kenden' elkaar alleen van de PG.![]()
Het was echt heel vertederend om te zien.
![]()
Die zijn doof en blind en kaal toch.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh. Maar babykonijntjes.
[..]
Awh!
De meeste mensen op de PG wel ja.quote:Op maandag 21 april 2014 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zijn doof en blind en kaal toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |