Toen hij begon met lessen ook!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef Oom_Barrie het volgende:
In mijn tijd kostte een rijbewijs nog een paar honderd gulden.
Is de TS die ene man uit Engeland die 92 keer was gezakt voor zijn theorie-examen?quote:
Vast wel, maar daar gaat hij nog wel overheen komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Oom_Barrie het volgende:
[..]
Is de TS die ene man uit Engeland die 92 keer was gezakt voor zijn theorie-examen?
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben inderdaad zelf al bezig met mijn theorie sinds vorig jaar, en moet nu voor de 7e x op, maar mijn rijlessen zelf ben ik net 2 maanden mee bezig theoretisch gezien, je kan natuurlijk wel zeggen "Ja, maar je bent al sinds april vorig jaar aan je rijlessen begonnen" en dat klopt ook wel, maar dat is niet het lessen zelf, dat is met vakanties/pauzes meegerekend inderdaad een jaar nu, maar gewoon puur het lessen (Dus niet met vakanties/pauzes meegerekend) is net 2 maanden.
Gozer, 2009. Je doet er al VIJF jaar over.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:58 schreef Braddie het volgende:
Over 1 maand heb ik mijn eerste rij les bij bos en veenstra in Hilversum, Moet ik nou gaan lessen in een Automaat of in een Schakel?
Automaat lijkt mij zelf het makkelijkst aangezien ik niet zo`n super goede motoriek heb, maar als je schakel hebt dan heb je meer keuze uit auto`s en je hebt minder brandstof verbruik...
Hoe is een rijles eigenlijk?, Wat als je alles al mag doen?, Ga je dan ook meteen de snelweg op of zo?
nu snap ik waarom je steeds zakt op je theoriequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef Braddie het volgende:
zelf ben ik net 2 maanden mee bezig theoretisch gezien
Als je het zo stelt, ben ik effectief maar een week bezig geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Ik ben inderdaad zelf al bezig met mijn theorie sinds vorig jaar, en moet nu voor de 7e x op, maar mijn rijlessen zelf ben ik net 2 maanden mee bezig theoretisch gezien, je kan natuurlijk wel zeggen "Ja, maar je bent al sinds april vorig jaar aan je rijlessen begonnen" en dat klopt ook wel, maar dat is niet het lessen zelf, dat is met vakanties/pauzes meegerekend inderdaad een jaar nu, maar gewoon puur het lessen (Dus niet met vakanties/pauzes meegerekend) is net 2 maanden.
Alle lessen in totaal heeft hij 1440 uur aan besteed, ongeveer 2 maanden dus inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Gozer, 2009. Je doet er al VIJF jaar over.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle lessen in totaal heeft hij 1440 uur aan besteed, ongeveer 2 maanden dus inderdaad.
Hoe denk je ooit je praktijk te gaan halen als je al meer dan 6x over je theorie doet? Dat wordt nog een dure grap.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.
Neequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Gozer, 2009. Je doet er al VIJF jaar over.
toendertijd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeHet was toendertijd inderdaad het plan om in 2009 te gaan lessen ja, maar dat heb ik afgeblazen omdat ik er toen (i.v.m school) geen tijd voor had.
Tja:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja al die pauzes van slapen en dergelijke moet je niet meerekenen.
Waarom snappen mensen niet dat praktijk totaal iets anders is dan theorie?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Hoe denk je ooit je praktijk te gaan halen als je al meer dan 6x over je theorie doet? Dat wordt nog een dure grap.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben over mijn autorijden zelf gewoon al zelfverzekerd omdat ik dat kan, niks meer en niks minder, ik kán al fatsoenlijk autorijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |