Filmpje is minder erg, maar wel naar als je de plaatjes erbij denktquote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Plaatje was zeer ernstig. Weet niet zeker of ik het filmpje ook wil zien.
Dan DM die handel maarquote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Filmpje is minder erg, maar wel naar als je de plaatjes erbij denkt
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan iemand mij dat filmpje ook even doen? Alleen 2 pics gezien.
Kinderachtigquote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Stink-ui het volgende:
Filmpje en foto's gezien.
Hij heeft nu de milf sjaal gewonnen.
Hij is ontslagen bij zijn werk(om het filmpje)
Kooiekeie!(uitspraak in filmpje)
Mevrouw zegt in het filmpje "kom niet in mijn kont dat is smerig"
er is een remix gemaakt op "dance with the devil" (the gates are open)
Nah, Tony is geen domme jonge hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Doet me echt een beetje aan Tony uit de Oh Oh serie denken. Die had dit ook geheid gedaan.
Zou hetzelfde doen. Sterker als ik zn pa was zou ik m onteigenen. Gemiddelde pedofiele haatbaard heeft nog meer moraal in zn donder dan deze kleuters.quote:
Moet ik dit echt gaat uitleggen?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:28 schreef theunderdog het volgende:
Waarom reageert iedereen zo gechoqueerd eigenlijk?
Ik bedoel, het was een lelijk wij maar het was maar een weddenschap. Gewoon auwehoeren met elkaar.
Je weet toch wel dat dat allemaal geacteerd is he.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow wacht, was het woordje rape vergeten toe te voegen.
Volgens mij lieten ze zn vader ook mee kijken btw.
Gooi er ook maar forced cuckold bij.
Nounounou.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zou hetzelfde doen. Sterker als ik zn pa was zou ik m onteigenen. Gemiddelde pedofiele haatbaard heeft nog meer moraal in zn donder dan deze kleuters.
Nee, hoeft niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moet ik dit echt gaat uitleggen?
Voor pubers geldtquote:Op maandag 31 maart 2014 17:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moet ik dit echt gaat uitleggen?
Ah, die vrouw is zielig?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Voor ons is het even een paar minuten lachen en dan zijn we het weer vergeten, maar je zou maar je godganse leven tegen je zin in op het internet staan met een lul in je kont. Belachelijk gemaakt door de hele internetcommunity. Dat het die jongen zijn leven flink overhoop haalt gun ik hem alleen maar.
Het meestequote:Op maandag 31 maart 2014 17:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat allemaal geacteerd is he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |