Ik realiseer me nu pas dat jouw naam dikke panda is...quote:
volgensmij zijn er nog genoeg mensen die het niet door hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat jouw naam dikke panda is...
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om ontuitspreekbare usernames achterstevoren te bekijkenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:57 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
volgensmij zijn er nog genoeg mensen die het niet door hebben
maarja, toch fijn dat je naar m'n username kijkt
Braz(zers)quote:Op maandag 31 maart 2014 18:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om ontuitspreekbare usernames achterstevoren te bekijkensinds er ooit iemand was die paardepenis heette. Omgedraaid dus
Wilt u het mij leren madame?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:39 schreef ZarB het volgende:
Hoe weet je dat het pareltjes zijn ts? En meteen naar naam en woonplaats vragen is niet handig. Je moet wat subtieler zijn
Nee dank je. Ben al gestrikt door een Fokkerquote:Op maandag 31 maart 2014 18:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wilt u het mij leren madame?
Oui?
Zucht.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee dank je. Ben al gestrikt door een Fokker
Ben jij dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef pepper_961 het volgende:
[ afbeelding ]
Gast ga uit m'n DM, ik zou je Moer kunnen zijn!
Nee joh!! Maar vond em wil hip voor bij mn reactie. Vond em garant staan voor een acute penisverslapping, indien nodig.quote:
Klopt. Mijn harde heeft het ook nooit mis.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Luister naar wat je hart je vertelt, ts, je hartje heeft het nooit mis.
Mijn penis schiet verdomme naar proximus centauri.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:53 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee joh!! Maar vond em wil hip voor bij mn reactie. Vond em garant staan voor een acute penisverslapping, indien nodig.
Proxima. Niet proximus. Maar proxima. Nooit meer vergeten he!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn penis schiet verdomme naar proximus centauri.
Excuus, je hebt gelijk. Proxima.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Proxima. Niet proximus. Maar proxima. Nooit meer vergeten he!
Dus wat is het nou??
Mijn cavia heet ook pepper961. Dat schept een band. Neuken?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:53 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee joh!! Maar vond em wil hip voor bij mn reactie. Vond em garant staan voor een acute penisverslapping, indien nodig.
Ja veel mensen denken dat alfa centauri de dichtstbijzijnde ster is, maar aangezien proxima een dubbelster is met alfa en rond alfa draait, staat proxima soms dichter bij ons dan alfa.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Proxima.
Typisch een Marokkaan dusquote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
ben je hopeloos ofzo?
al die topics en reacties die ik zie van jou gaan alleen maar over vrouwen, en hoe ze te krijgen of een klacht over het niet kunnen krijgen van vrouwen....
Indd. Sterrenkundequote:Op maandag 31 maart 2014 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja veel mensen denken dat alfa centauri de dichtstbijzijnde ster is, maar aangezien proxima een dubbelster is met alfa en rond alfa draait, staat proxima soms dichter bij ons dan alfa.
aj, bij mij zit er een laag streepje tussen "pepper" en "961". En weg is die band!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn cavia heet ook pepper961. Dat schept een band. Neuken?
Alles kan kapot, laten we het een keer proberen zou ik zeggen!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
aj, bij mij zit er een laag streepje tussen "pepper" en "961". En weg is die band!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alles kan kapot, laten we het een keer proberen zou ik zeggen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |