Nee, maar sommige vrouwen zijn pareltjes hier. Daarmee moet je gewoon praten.quote:
Mijn hart verteld, dat jij me zo een DM gaat sturen, en mod-rechten zult geven aan mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Luister naar wat je hart je vertelt, ts, je hartje heeft het nooit mis.
Ja, anders kom ik niet aan een vrouw..quote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef wickedmen het volgende:
Foksters willen!!!!!!!!
Wanhopige man gespot.
Dat is hard falen ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo 'vrouwelijke' Fokkers,
Dit is een terechte klacht. Ik zit met iemand te DM'en, alles gaat goed, ze flirten soms beetje met me, doen deze ronde poppetjes -->en
, maar wanneer ik begin te vragen waar ze vandaan komen of vraag naar hun leeftijd..
Dan zijn ze stil.. En dan baar ik alsnog mijn zorgen, stuur ik haar een DM van, 'Hee, gaat alles goed met je?", en dan wordt ik alsnog glashard genegeerd..
Ik voel alsof ik ben gefaald als man..
Zowiezo Marokkanenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Marokkaanse neef van Dima met iets meer zelfkennis
Nogmaals, ben geen Dima.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Marokkaanse neef van Dima met iets meer zelfkennis
hahah jawel dusquote:
Ik ben geen Dima schat, stuur me een DM.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zowiezo Marokkanenen dan ook nog Dima.
Pls no.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |