Men wilt natuurlijk niet dat menig ander mocro vriendje word doorgesluisd naar justitie.quote:'gelieft geen namen plaatsen '.
Waarom? Doordat Marokkanen zo voor elkaar opkomen en zelfs crimineel gedrag in de verdomhoek praten is het niet meer dan logisch dat ze ook op dit groepsgedrag worden gewaardeerd en afgerekend.quote:Ik wil wel voor rechter uit hangen mijn uitspraak zou zijn 6 jaar cel dan haar dood gooie met steen #marina jij bent de lul
De vrouw van de juwelier die twee bontkraagjes vol met lood heeft geknald onder het nom van noodweer. Het OM vindt het kein problem.quote:
voor mijn tijd dusquote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Inca Marina. Effe aan tong80 vragen.
Oh die bazinquote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De vrouw van de juwelier die twee bontkraagjes vol met lood heeft geknald onder het nom van noodweer. Het OM vindt het kein problem.
Het is nou eenmaal een onderwerpsgroep die veel klachtwaardige taferelen oplevert.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef LelijKnap het volgende:
Het nog durven verheerlijken van iemand die mocros afschoot nadat men, uit de notes, heeft kunnen leren dat er hier een knuffelbeleid heerst.
Respect.
Geloof me, dit is weer een notequote:Op maandag 31 maart 2014 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een onderwerpsgroep die veel klachtwaardige taferelen oplevert.
Niet, knuffellinks werkt geniepig achter de schermen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is het dan beledigend / discriminerend wat ik zeg?Waar kan ik de spelregels lezen?
Je snapt het niet helemaalquote:Op maandag 31 maart 2014 02:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet, knuffellinks werkt geniepig achter de schermen.
Mm in Nederland? De arbeidsomstandigheden behoren beter te zijn. Zo hoort een te beroven winkel geen vuurwapens te bewaren.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:00 schreef spiritusbus het volgende:
Terechte klacht. Overvallers hebben nou eenmaal een beroep gekozen wat bepaalde risico's met zich meebrengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |