Buffed? Holocaustpack? Haha, ik ben nog maar een beginner :$ Uitleg?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:14 schreef LookAtMe het volgende:
ga onder de 10% bf dan beginnen de abs goed te tonen. Zorg wel dat je buffed wordt en geen holocaustpack krijgt.
Nou ja dan ben je skinny fat en heb je gewoon weinig spieren waardoor je alsnog een hoog vet percentage hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:14 schreef jody18 het volgende:
Maar dat is het nou, mijn vetpercentage is al heel laag, dus heel erg afvallen wil ik niet/is niet nodig, maar plaatselijk afvallen kan niet echt
Haha ja dat ben ik! Vergeten erbij te zettenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat je een vrouw bent, want als man met 1.60 en 44kg kun je beter meer eten ipv afvallen.
Veel krachttraining van het hele lichaam of vooral de buikspieren?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou ja dan ben je skinny fat en heb je gewoon weinig spieren waardoor je alsnog een hoog vet percentage hebt.
Veel krachttraining en veel proteīnen.
Buikspieren trainen helpt niet om het buikvet kwijt te raken, maar het maakt je buikspieren wel groter, waardoor ze beter zichtbaar zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:18 schreef jody18 het volgende:
[..]
Veel krachttraining van het hele lichaam of vooral de buikspieren?
Gespierd. En een holocaustpack betekent dat je abs zichtbaar zijn doordat je een mager scharminkel bent en niet omdat je gespierd bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:16 schreef jody18 het volgende:
[..]
Buffed? Holocaustpack? Haha, ik ben nog maar een beginner :$ Uitleg?
Klopt, maar zolang er nog een laag vet op zit, is het nogsteeds geen leuk gezichtquote:Op maandag 31 maart 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buikspieren trainen helpt niet om het buikvet kwijt te raken, maar het maakt je buikspieren wel groter, waardoor ze beter zichtbaar zijn.
Thankss! Meerdere zeggen dat hier, dus dat is zeker waar ik aan ga werken incl de squatsquote:Op maandag 31 maart 2014 00:25 schreef AMangold het volgende:
Het vetpercentage dat ze meten is je buikvet, het vet dat zich tussen je ingewanden bevind, niet je gewone vet. Tenminste zo legde mijn fitnessinstructeur het uit bij mijn meting.
Ik las dat iemand zij dat cardio helpt om vet te verliezen, nou nee. Om snel af te vallen helpt krachttraining juist. Zo krijg je meer spierweefsel, hoe meer spierweefsel je hebt, hoe meer calorien je verbrand (nodig hebt op een dag).
Vergeet de squats niet toe te voegen aan je trainingsschema
Ja, en je valt niet af waar je je spieren trained, dus als je je buikspieren trained, betekend dat niet dat je gelijk aan je buik afvalt. Waar je afvalt kun je niet bepalen!! Het is belangrijk dat je grote spiergroepen trained, dan zul je sneller afvallen dan kleine plaatselijke spiergroepen te trainen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:31 schreef jody18 het volgende:
[..]
Thankss! Meerdere zeggen dat hier, dus dat is zeker waar ik aan ga werken incl de squats
Lunges, die ken ik al ja! Ik zal ook wel zo'n schema krijgen, maar momenteel heb ik andere oefeningen omdat ik nogal een slechte houding heb (schouders naar voren). Zodra dat wat beter is, na zo'n 2 weekjes, krijg ik een nieuw schemaquote:Op maandag 31 maart 2014 00:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, en je valt niet af waar je je spieren trained, dus als je je buikspieren trained, betekend dat niet dat je gelijk aan je buik afvalt. Waar je afvalt kun je niet bepalen!! Het is belangrijk dat je grote spiergroepen trained, dan zul je sneller afvallen dan kleine plaatselijke spiergroepen te trainen.
Ikzelf heb een trainingsschema laten opstellen door mijn fitnessinstructeur, daarin zitten ook squads en nog een oefening waar ik de naam niet van ken(je moet zegmaar een stap naar voren maken, en met het been dat vanachter staat zegmaar buikk je naar beneden tot je knie net de grond niet raakt en daarna weer omhoog, in de tussentijd blijft je voorste been in de zelfde houding alsof hij vastgebonden zit ofso, oja met je achterste voet sta je een beetje op je tenen) Ik hoop dat mijn omschrijving een beetje te volgen is, je instructeur kan je het vast wel uitleggen
Laat ze je de squads ook uitleggen, als je het verkeerd doet levert het je niets op, hooguit rugklachten
Ja!! Dankje, kon niet op de naam komenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zijn lunges denk ik, die je bedoelt.
Daarom heb ik er nog bij gezet: 'ben altijd zo geweest'. Haha, dacht al dat er wat mensen dat raar zouden vinden. Anyways, ik ben 19.quote:
maak even een afspraak bij de doktor ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef jody18 het volgende:
[..]
Daarom heb ik er nog bij gezet: 'ben altijd zo geweest'. Haha, dacht al dat er wat mensen dat raar zouden vinden. Anyways, ik ben 19.
Niet nodig joh, nooit ergens last van gehad met gewicht of iets, ik eet verder ook gewoon goed, dusja. Ik ben ook wel al best slank, behalve mn buik.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maak even een afspraak bij de doktor ofzo
Gewoon je hele lichaam.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:18 schreef jody18 het volgende:
[..]
Veel krachttraining van het hele lichaam of vooral de buikspieren?
Ben ik nu ook van plan. Dacht eerst dat een lager vetpercentage zou helpen, tot ik erachter kwam dat die al laag was. Kom dus net pas achter dat ik ' skinny fat ' ben, zal ik het er dus zeer zeker over hebben. Hoe lang zal het duren voor er wat resultaat te zien is?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gewoon je hele lichaam.
Maar je gaat naar de sportschool? Spreek dan een trainer aan en laat jezelf een paar weken begeleid worden.
Verwacht gewoon niet te snel resultaat, vooral niet zichtbaar, want zelf zie je het niet snel..quote:Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef jody18 het volgende:
[..]
Ben ik nu ook van plan. Dacht eerst dat een lager vetpercentage zou helpen, tot ik erachter kwam dat die al laag was. Kom dus net pas achter dat ik ' skinny fat ' ben, zal ik het er dus zeer zeker over hebben. Hoe lang zal het duren voor er wat resultaat te zien is?
Ja ben idd een vrouw, had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Verwacht gewoon niet te snel resultaat, vooral niet zichtbaar, want zelf zie je het niet snel..
Om zelf resultaat te zien, kun je denk ik het beste op een vast moment wekelijk de omtrek van je buik (en waar je verder nog wilt afvallen?) opmeten. Dan zie je na een tijdje denk ik wel verschil.. Maar vergeet niet dat je spieren ook toenemen, waardoor je omtrek wat zal toenemen.
Daarnaast maandelijks zo een meting bij de fitness doen (vast moment, ik weet niet of je een vrouw bent, indien wel heeft je menstruatiecyclus veel invloed op de waarden uit deze meting. Het vocht dat je lichaam rond je menstruatie vasthoud word aangezien als vet)
Volgens mij is het beste meet moment ongeveer 10 dagen na je menstruatie. (ik merk bij mijzelf dat dan mijn buik het platst toont en rond de 14e dag heb je je eiersprong dus zal je lichaam weer langzaam beginnen vocht vast te houden tot je menstruatie, net na je menstruatie is niet gelijk al dat vocht wegquote:Op maandag 31 maart 2014 01:00 schreef jody18 het volgende:
[..]
Ja ben idd een vrouw, had er nog nooit van gehoord. Dus het beste is om vlak na de menstruatie elke maand op te meten?
Die meting waar zij het (volgens mij) over heeft moet je 12 niet echt zien als zoveel procent van je lichaam..quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Seam het volgende:
Gadverdamme een vrouw van 1,60m en 44kg met een vet% van 12? Nasty man. Dat is gewoon een paar stokken, een romp en een hoofd. Eetstoornis of troll?
Je zou me eens moeten zienquote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Seam het volgende:
Gadverdamme een vrouw van 1,60m en 44kg met een vet% van 12? Nasty man. Dat is gewoon een paar stokken, een romp en een hoofd. Eetstoornis of troll?
Volgens mij is het gewoon een troll. Sowieso is 44kg en 1,60m echt veel te licht. Dat is een BMI van 17? En vetpercentages nemen ook gewoon buikvet mee, dat is juist logisch.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Die meting waar zij het (volgens mij) over heeft moet je 12 niet echt zien als zoveel procent van je lichaam..
Want je percentage moet onder de 20 liggen om gezond te zijn, tussen de 1 en de 20 is gezond..
Ik heb een 2, bij die meting en ik ben echt geen anorexiageraamte
Mijn zusje is 16, 1.67 en weegt 46 kg.. Zij ziet er ook niet anorexia uit en heeft ook een buikje.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een troll. Sowieso is 44kg en 1,60m echt veel te licht. Dat is een BMI van 17? En vetpercentages nemen ook gewoon buikvet mee, dat is juist logisch.
Haha, belachelijk dit. Ben hier niet om mezelf te laten beledigen. Als je niks nuttigs te zeggen hebt, hoef je toch niet te reageren? Zit dan toch geen toegevoegde waarde inquote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een troll. Sowieso is 44kg en 1,60m echt veel te licht. Dat is een BMI van 17? En vetpercentages nemen ook gewoon buikvet mee, dat is juist logisch.
Je zusje is nog wel in de pubertijd en dat is wel belangrijk om mee te nemen. Verder is ook ook op het randje hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16, 1.67 en weegt 46 kg.. Zij ziet er ook niet anorexia uit en heeft ook een buikje.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Je zusje is nog wel in de pubertijd en dat is wel belangrijk om mee te nemen. Verder is ook ook op het randje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om haar privacy te beschermen even haar hoofd zwart gemaakt, maar noem je dit anorexia ? (dat is mijn zusje)
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef AMangold het volgende:
[..]Precies! Het gewicht heeft dan niet zo zeer te maken met het uiterlijk, want zo zie ik er ook uit, alleen wat korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om haar privacy te beschermen even haar hoofd zwart gemaakt, maar noem je dit anorexia ? (dat is mijn zusje)![]()
Hahaha, ben ik mee bezig, under construction!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:17 schreef anti-loper het volgende:
Gewoon 10 kilo aankomen aan bilspieren.
Dan zit je wel goed
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef AMangold het volgende:
[..]Ik noem het ook niet anorectisch, maar wel ondergewicht. In de pubertijd kun je dat wat meer gedogen dan op 'volwassen' leeftijd. Dan is het moeilijker te beoordelen. Maar bij iemand die 44kg weegt en 1,60m is en een volwassen, ben ik toch echt geinteresseerd in haar werkelijk eetgedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om haar privacy te beschermen even haar hoofd zwart gemaakt, maar noem je dit anorexia ? (dat is mijn zusje)I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Heel erg bedankt nog. Zit eigenlijk prima in mn vel, maar zit in de 'kan beter'-fase, heb een doel gezet dus daar wil ik komen ook. Slaaplekkerr!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
Ts Suc6 ermee, ik ga slapen
Maar onthoud, lekker in je vel zitten is belangrijker dan dat beetje vet op je buikJE, iedere vrouw heeft een buikje, dat hoort bij ons lichaam
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
Ts Suc6 ermee, ik ga slapen
Maar onthoud, lekker in je vel zitten is belangrijker dan dat beetje vet op je buikJE, iedere vrouw heeft een buikje, dat hoort bij ons lichaam
Mijn eet gedrag? Een stuk fruit, wat groenten, paar boterhammen, 2 eiwitshakes, en wat tussendoortjes als chips/patat/koekjes etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik noem het ook niet anorectisch, maar wel ondergewicht. In de pubertijd kun je dat wat meer gedogen dan op 'volwassen' leeftijd. Dan is het moeilijker te beoordelen. Maar bij iemand die 44kg weegt en 1,60m is en een volwassen, ben ik toch echt geinteresseerd in haar werkelijk eetgedrag.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:29 schreef jody18 het volgende:
[..]
Mijn eet gedrag? Een stuk fruit, wat groenten, paar boterhammen, 2 eiwitshakes, en wat tussendoortjes als chips/patat/koekjes etc., maar dan wel de gezondere varianten ervan
Reken gewoon uit hoeveel calorieën je nodig hebt op een dagquote:
Maar ik hoef niet overal af te vallen, dan ga ik er namelijk wel uit zien als een stok.. Alleen buik een paar centimeters. Maar denk dat eerst wat spieren opbouwen en daarna beetje afvallen idd het beste is.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Reken gewoon uit hoeveel calorieën je nodig hebt op een dag
Ga er 500 onder zitten als je wil afvallen of 500 boven als je wil aankomen.
Je kan niet afvallen op een specifiek gebied. Je traint gewoon je lichaam en je begint langzaam vet te verliezen over je hele lichaamquote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef jody18 het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet overal af te vallen, dan ga ik er namelijk wel uit zien als een stok.. Alleen buik een paar centimeters. Maar denk dat eerst wat spieren opbouwen en daarna beetje afvallen idd het beste is.
Ga lezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:12 schreef NieuweNier het volgende:
Je vet percentage verlaag je door vet te verkiezen en af te vallen.
Afvallen doe je door meer calorien te verbruiken dan dat je binnenkrijgt.
Dat doe je door minder te eten en gewoon meer uren te sporten. Veel cardio ook.
Op vrije dagen is dat ook ongeveer mijn schema, alleen dan enkele uren verschoven haha. Mijn ontbijt is dan zegmaar om 11:00. Maar doordat ik in de middagen juist werk, heb ik dan weer dat ik 11:00 eet, 14:00 weer en dan ben ik om 19:00 vrij, dus dan eet ik vanaf 19.30 weer voor de rest van de dag. Dus dan eet ik wel de hoeveelheid die ik op een dag zou moeten eten, maar niet op de tijden waarop dat zou moeten. In de avond eet ik hierdoor meer. In mijn pauze eten doe ik ook, maar dat is dan meestal een banaan of iets, waardoor het snel daarna weer lijkt alsof ik niets had gegeten.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef anti-loper het volgende:
Ga gewoon (minstens) 3 x per week trainen.
Doe vooral krachttraining.
Blijf gezond eten. Je mag trouwens wel ook af en toe kip/vis/eieren eten. Probeer 5 x per dag te eten. Wat ik zelf doe is als ik wakker word ga ik ontbijten en dan eet ik gewoon om de 2 uur wat tot ik 5 x heb gegeten
Dus bijvoorbeeld
09:00 ontbijten
11:00 tussendoortje
13:00 lunch
15:00 tussendoortje
17:00 avond eten
Fruit kan je gewoon tussendoor of er na eten wanneer je maar wilt.
Gewoon meer in je pauze eten dan en dus proberen om de 2 uur te eten. Drink je trouwens genoeg water? Voor de rest als je je lichaam wat strakker wil hebben moet je wel gaan trainen. Minstens 3 x per week als je vooruitgang wil zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef jody18 het volgende:
[..]
Op vrije dagen is dat ook ongeveer mijn schema, alleen dan enkele uren verschoven haha. Mijn ontbijt is dan zegmaar om 11:00. Maar doordat ik in de middagen juist werk, heb ik dan weer dat ik 11:00 eet, 14:00 weer en dan ben ik om 19:00 vrij, dus dan eet ik vanaf 19.30 weer voor de rest van de dag. Dus dan eet ik wel de hoeveelheid die ik op een dag zou moeten eten, maar niet op de tijden waarop dat zou moeten. In de avond eet ik hierdoor meer. In mijn pauze eten doe ik ook, maar dat is dan meestal een banaan of iets, waardoor het snel daarna weer lijkt alsof ik niets had gegeten.
Op mn werk krijg ik pas een pauze als ik minstens 4 uurtjes werk, dus dat gaat dan moeilijk soms.. Ik begin idd meer water te drinken, trainen doe ik al een beetje, ben nu vooral nog bezig met oefening om mijn houding (schouders naar voren) te verbeteren. Meestal doe ik nu kwartiertje cardio, 3x beenspieren, 2x arm (tot zover doe ik al een tijdje) en sinds een week ook nog de oefeningen voor mn houding.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon meer in je pauze eten dan en dus proberen om de 2 uur te eten. Drink je trouwens genoeg water? Voor de rest als je je lichaam wat strakker wil hebben moet je wel gaan trainen. Minstens 3 x per week als je vooruitgang wil zien.
de foto's die je op inet van andere meisjes ziet met zichtbare abs is of photoshop of Annabole steroiden gebruikquote:Op maandag 31 maart 2014 02:06 schreef jody18 het volgende:
[..]
Op mn werk krijg ik pas een pauze als ik minstens 4 uurtjes werk, dus dat gaat dan moeilijk soms.. Ik begin idd meer water te drinken, trainen doe ik al een beetje, ben nu vooral nog bezig met oefening om mijn houding (schouders naar voren) te verbeteren. Meestal doe ik nu kwartiertje cardio, 3x beenspieren, 2x arm (tot zover doe ik al een tijdje) en sinds een week ook nog de oefeningen voor mn houding.
Kan ik begrijpen, maar ken zelf wat meisjes die dat ook hebben. Misschien is dat gewoon hun bouw, maar ik zag het en dacht: dat wil ik ook!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de foto's die je op inet van andere meisjes ziet met zichtbare abs is of photoshop of Annabole steroiden gebruik
Gewoon stiekem een boterham eten tijdens het werken lukt niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:06 schreef jody18 het volgende:
[..]
Op mn werk krijg ik pas een pauze als ik minstens 4 uurtjes werk, dus dat gaat dan moeilijk soms.. Ik begin idd meer water te drinken, trainen doe ik al een beetje, ben nu vooral nog bezig met oefening om mijn houding (schouders naar voren) te verbeteren. Meestal doe ik nu kwartiertje cardio, 3x beenspieren, 2x arm (tot zover doe ik al een tijdje) en sinds een week ook nog de oefeningen voor mn houding.
Ik zit achter de kassa/servicebalie, dus nee haha. Ja met de verschillende armtrainingen doe k dan ook delen van mn rug erbij (boven en onder), met de benen doe ik dus ook de billen. Een schema heb ik al ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon stiekem een boterham eten tijdens het werken lukt niet?
Train trouwens gewoon je hele lichaam. Ook schouders en rug. Vooral de billen niet vergeten.
Ze kunnen je vast wel helpen met een schema bij je sportschool.
Dat veranderd van zelf wel als je wat langer traint. Dan zal je merken dat je ook automatisch de goede houding aanhoud bij andere dingen. Gewoon rug recht houden, niet dat je krom gaat lopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef jody18 het volgende:
[..]
Ik zit achter de kassa/servicebalie, dus nee haha. Ja met de verschillende armtrainingen doe k dan ook delen van mn rug erbij (boven en onder), met de benen doe ik dus ook de billen. Een schema heb ik al ja.
Heb je misschien ook nog tips voor mn houding? Tijdens het trainen let ik er wel op, maar daarbuiten vergeet ik het vaak en verval ik in mn oude houding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |